Naujasis Testamentas

Taip vadinamoji pakeitimo teorija tai esminis…

Laima Briediene Taip vadinamoji “pakeitimo teorija” -tai esminis posukis krikscionybeje ,kuomet buvo nuspresta ,kad “baznycia” pakeite Dievo tauta -Izraeli,nes Dievas tariamai atsisake Izraelio tautos uz nuodemes . Si teorija labiausiai kalta ,kad buvo atstumta visa ,kas zydiska/hebrajiska ,visos Dievo isteigtos Sventes ,visi Dievo Mokymai Toroje ir pradeta nauja religija ,kuri yra antisemitine .

Daina Kiss tai va kaip cia gaunasi… zodziu, Dievas issirinko tauta, su Abraomu sutarti vienasaliska pasirse(kad Abraomas negaletu persigalvoti), o paskui persigalvojo Pats ir pametes savo pazadus, kaip koks papliauska nubinzeno su boznica myletis… jooo…Tai kokio galo toki Dieva is didziosios raides rasyti, jokio pastovumo, sriuba nepatiks boznicoj- vel i kokia kita paklode viniosis… NEEE, MANO DIEVAS VIENOS ZMONOS VYRAS,

Laima Briediene Taigi ,is Izraelio likucio pasidare boznica . Nematau dideles logikos .
Krikscionys kazkodel pamirsta ,kad Dievo Surinkimas (kahal) buvo isteigtas dykumoje . Steponas tai mini savo kalboje Apastalu darbuose .
Yeshua pazadejo pastatyti ant “tos uolos” savo Surinkima (kahal ,ekklesia ) . Si vieta labai iskreiptai suprantama ,kad dabar Yeshua jau nusprende pastatyti KAZKA NAUJO ,bet taip nera . Tas zodis PASTATYSIU yra uzrasytas testina forma ,galima suprasti ,kad Yeshua toliau statys Surinkima ant tos UOLOS,ant SAVES ,ant .

Is tiesu Surinkimas prasidejo per pirmasias Sekmines (Shavuot) prie Sinajaus kalno ,tai aprasyta Isejimo knygos 19sk .

Laima Briedienehttp://www.hebroots.org/hebrootsarchive/9901/9901_r.html
What/Who is the Church?
Daina Kiss oo kokios plonybes, net neapciuopsi be padidinamojo … Teisingai mama sakydavo, kad maista reikia gerai sukramtyti o ne ryti kaip smakui, nes nei skonio nejauti, nei sotus nesijauti, tik nupampes…

Remigijus Rabikauskas Laima, bažnyčia tai ir yra Izraelio likutis, tik jau ne etninis, bet dvasinis.

Daina Kiss vajetau, tai kokiai dabar tautai atiduota? Tai i ka mes ten suskiepyti? Tai dievas vistiktai persigalvojo? SSSSiaubas!

Remigijus Rabikauskas Rom 2:28-Ne tas yra tikras žydas, kuris viešai laikomas žydu, ir ne tas tikras apipjaustymas, kuris išoriškai atliktas kūne. Anaiptol! Tiktai tas yra žydas, kuris toksai viduje, ir tiktai tuomet yra apipjaustymas, kai širdis apipjaustyta dvasioje, o ne pagal raidę. Tokiam ir gyrius ne iš žmonių, bet iš Dievo.

Daina Kiss tai dvasinis, kai dvasioje busim, o kol kune… Na, mes pagonys atsiverte i Jezu, nebera nei zydo nei graiko… Tai kuri tauta duoda vaisiu?

Remigijus Rabikauskas Kad būtume dvasine tauta turim gyventi paklusdami Dievo Dvasiai, o ne kūnu i pataikauti Gal 5:16,24
November 6 at 10:38pm · Edited · Like · 1

Daina Kiss aisku, ne tas, kuris peiliuku drozineja, o tas kuris sirdimi zydas, ne? ir vistiktai zydas,

Remigijus Rabikauskas dvasinis Izraelis , dvasinis žydas , bažnyčia, tai sinonimai

Laima Briediene Na ,ir vel …tos pacios doktrinos ,Remigijau .
Dievas niekada nepaliko savo tautos ,niekada neatsauke pazado ,duoto Abraomui . Tiesa ,tauta istvirkavo ir sulauze vedybu kontrakta ,nesilaike Toros ,bet Dievas pazadejo nauja vedybu kontrakta su TA PACIA TAUTA !

Jer 31:31 Ateina dienos, kai Aš padarysiu su Izraeliu ir Judu naują sandorą, – sako Viešpats, –
Jer 31:32 ne tokią sandorą, kokią padariau su jų tėvais, kai juos, paėmęs už rankos, išvedžiau iš Egipto žemės. Jie sulaužė mano sandorą, nors Aš buvau jų valdovas.
Jer 31:33 Bet tokią sandorą Aš padarysiu su Izraelio namais: toms dienoms praėjus, Aš įdėsiu savo įstatymą (TORA) į jų vidų ir įrašysiu į jų širdis. Aš būsiu jų Dievas, o jie bus mano tauta.

Eze 37:26 Aš sudarysiu su jais taikos sandorą, kuri bus amžina. Aš juos įkurdinsiu ir padauginsiu, savo šventyklą amžiams pastatysiu tarp jų.
Eze 37:27 Aš gyvensiu tarp jų ir būsiu jų Dievas, o jie bus mano tauta.
Eze 37:28 Kai Aš atstatysiu amžiams savo šventyklą tarp jų, tautos žinos, kad Aš, Viešpats, pašventinau Izraelį’ ”.

Mat 26:28 nes tai yra mano kraujas, Naujosios Sandoros kraujas, kuris už daugelį išliejamas nuodėmėms atleisti.
Heb 10:15 Tai mums liudija ir Šventoji Dvasia. Ji yra pasakiusi:
Heb 10:16 “Štai Sandora, kurią su jais sudarysiu, praslinkus anoms dienoms, – sako Viešpats: – Aš įdėsiu savo įstatymus į jų širdis ir juos įrašysiu jų mintyse,
Rom 11:26 o tada bus išgelbėtas visas Izraelis, kaip parašyta: “Iš Siono ateis Gelbėtojas ir nukreips bedievystes nuo Jokūbo.
Rom 11:27 Tokia bus jiems mano sandora, kai nuimsiu jų nuodėmes”.
Rom 11:28 Žiūrint Evangelijos, jie yra Dievo priešai jūsų naudai; bet pagal išrinkimą jie numylėtiniai dėl savųjų tėvų.
Rom 11:29 Juk Dievo dovanos ir pašaukimas – neatšaukiami.
Rom 11:30 Kaip jūs kadaise netikėjote Dievu, o dabar per jų netikėjimą patyrėte gailestingumą,
Rom 11:31 taip ir jie dabar netiki, kad dėl jums suteikto pasigailėjimo ir jie susilauktų gailestingumo.

Remigijus Rabikauskas Laima, ne su tauta, o su tautos likučiu- dvasiniu izraeliu. O dėl doktrinų, tai jūs aiškinate jas vienaip,o aš matau Biblijoje kitaip. Kas iš mūsų teisus ? Manau tas, kurio mokymas išeina iš Biblijos, yra logiškesnis ir turi daugiau atsakymų į iškeliamus klausimus

Laima Briediene Dar karta idedu “raktines” eilutes,kurios labai aiskios :

Jer 31:31 Ateina dienos, kai Aš padarysiu su Izraeliu ir Judu naują sandorą, – sako Viešpats, –
Jer 31:32 ne tokią sandorą, kokią padariau su jų tėvais, kai juos, paėmęs už rankos, išvedžiau iš Egipto žemės. Jie sulaužė mano sandorą, nors Aš buvau jų valdovas.
Jer 31:33 Bet tokią sandorą Aš padarysiu su Izraelio namais: toms dienoms praėjus, Aš įdėsiu savo įstatymą TORA) į jų vidų ir įrašysiu į jų širdis. Aš būsiu jų Dievas, o jie bus mano tauta.

Eze 37:26 Aš sudarysiu su jais taikos sandorą, kuri bus amžina. Aš juos įkurdinsiu ir padauginsiu, savo šventyklą amžiams pastatysiu tarp jų.
Eze 37:27 Aš gyvensiu tarp jų ir būsiu jų Dievas, o jie bus mano tauta.
Eze 37:28 Kai Aš atstatysiu amžiams savo šventyklą tarp jų, tautos žinos, kad Aš, Viešpats, pašventinau Izraelį’ ”.

Mat 26:28 nes tai yra mano kraujas, Naujosios Sandoros kraujas, kuris už daugelį išliejamas nuodėmėms atleisti.
Heb 10:15 Tai mums liudija ir Šventoji Dvasia. Ji yra pasakiusi:
Heb 10:16 “Štai Sandora, kurią su jais sudarysiu, praslinkus anoms dienoms, – sako Viešpats: – Aš įdėsiu savo įstatymus į jų širdis ir juos įrašysiu jų mintyse,
Rom 11:26 o tada bus išgelbėtas visas Izraelis, kaip parašyta: “Iš Siono ateis Gelbėtojas ir nukreips bedievystes nuo Jokūbo.
Rom 11:27 Tokia bus jiems mano sandora, kai nuimsiu jų nuodėmes”.
Rom 11:28 Žiūrint Evangelijos, jie yra Dievo priešai jūsų naudai; bet pagal išrinkimą jie numylėtiniai dėl savųjų tėvų.
Rom 11:29 Juk Dievo dovanos ir pašaukimas – neatšaukiami.
Rom 11:30 Kaip jūs kadaise netikėjote Dievu, o dabar per jų netikėjimą patyrėte gailestingumą,
Rom 11:31 taip ir jie dabar netiki, kad dėl jums suteikto pasigailėjimo ir jie susilauktų gailestingumo.

Daina Kiss … As sudarysiu su jais sandora, kuri bus amzina… Tai amzinumas po Kristaus mirties nesibaige, ar kaip?

Daina Kiss Remigijau, saziningai peskaiciau Ezek 16 skyriu ir myliu ji del grazaus teksto … ir pabaiga tokia: ,…Taciau as atsiminsiu savo sandora su tavimi, padaryta tavo jaunystes dienomis, ir sudarysiu su tavimi amzinaja sandora,….As itvirtinsiu savo sandora su tavimi ir tu zinosi, kad As esu Viespats. Salyga- Dievo pazadas- neatsaukiamas.

Laima Briediene Remigijau ,jusu nurodytas Ezekielio 16sk taip pat yra puikus pavyzdys ,kad Dievas pazadejo sudaryti nauja Sandora su TA PACIA MOTERIMI ,nors ji istvirkavo ,Dievas atleido .

Eze 16:60 Tačiau Aš atsiminsiu savo sandorą su tavimi, padarytą tavo jau…See More

Laima Briediene Eze 36:22 Sakyk izraelitams: ‘Taip sako Viešpats Dievas: ‘Izraelitai, ne dėl jūsų Aš tai darau, bet dėl savo švento vardo, kurį jūs sutepėte tarp pagonių, pas kuriuos gyvenote.
Eze 36:23 Aš pašventinsiu savo didingą vardą, kurį jūs sutepėte, ir tautos žinos, kad Aš esu Viešpats, kai pasirodysiu šventas jumyse jų akivaizdoje.
Eze 36:24 Aš išvesiu jus iš tautų, surinksiu iš visų kraštų ir parvesiu jus į jūsų kraštą.
Eze 36:25 Aš apšlakstysiu jus švariu vandeniu, ir jūs tapsite švarūs. Nuo jūsų netyrumo ir nuo jūsų stabų apvalysiu jus.
Eze 36:26 Aš duosiu jums naują širdį ir įdėsiu jums naują dvasią. Aš išimsiu akmeninę širdį iš jūsų kūno ir duosiu kūno širdį.
Eze 36:27 Aš įdėsiu į jus savo dvasią ir padarysiu, kad vaikščiotumėte pagal mano nuostatus ir vykdytumėte mano sprendimus.
Eze 36:28 Jūs gyvensite krašte, kurį daviau jūsų tėvams, ir būsite mano tauta, o Aš būsiu jūsų Dievas.
Eze 36:29 Aš išgelbėsiu jus nuo visų jūsų netyrumų, laiminsiu jūsų laukų derlių ir nebesiųsiu jums bado.
Eze 36:30 Aš padauginsiu medžių vaisius ir laukų derlių, ir jūs nebekęsite paniekos tarp tautų dėl bado.
Eze 36:31 Tada jūs atsiminsite savo piktus kelius, blogus darbus ir bjaurėsitės jais bei savo nusikaltimais.
Eze 36:32 Bet ne dėl jūsų Aš tai darysiu, – sako Viešpats Dievas. – Izraelitai, žinokite, gėdykitės ir raudonuokite dėl savo kelių.
Eze 36:33 Kai Aš jus apvalysiu nuo visų nusikaltimų, apgyvendinsiu miestus ir atstatysiu, kas sugriauta,
Eze 36:34 kai apleisti laukai vėl bus dirbami, tada priešai, matę juos apleistus,
Eze 36:35 sakys: ‘Dykynės kraštas tapo Edeno sodu; ištuštėję ir sugriauti miestai vėl yra sustiprinti ir apgyventi’.
Eze 36:36 Tada tautos, gyvenančios aplink jus, žinos, kad Aš, Viešpats, atstačiau, kas sugriauta, ir sodinau, kur apleista. Aš, Viešpats, taip pasakiau ir taip padarysiu’.

Daina Kiss sena, negaliojanti santuoka atnaujinta Jezaus auka, Dievas savo pazado neatsauke, bet itvirtino amzina santuoka, tai, kad mes pagonys, galim isiskiepyti siandien i tos tautos sakni,nera ko didziuotis , rasto vietu neieskosiu, tingiu. bet mano galva kam sau marmalyne smegenyse plakti. nematau aiskumo tuose isvartymuose apie dvi sandoras, santuokas, ar kaip nori tai vadinkit…As aplamai pries poligamija, ir mano Viespats sukure viena zmona ir vyra, tik veliau zmones pasidaugine visi sugule i viena lova ir padejo lygybes zenkla ant visko.

Laima Briediene Eze 37:1 Viešpaties ranka palietė mane ir Viešpats nuvedė mane dvasioje į lauką, pilną kaulų.
Eze 37:2 Jis vedžiojo mane tarp jų. Sausų kaulų tame lauke buvo labai daug.
Eze 37:3 Tada Jis paklausė manęs: “Žmogaus sūnau, ar gali šitie kaulai atgyti?” Aš atsakiau: “Viešpatie Dieve, Tu tai žinai”.
Eze 37:4 Jis sakė man: “Pranašauk šitiems kaulams ir sakyk: ‘Sudžiūvę kaulai, išgirskite Viešpaties žodį’.
Eze 37:5 Viešpats Dievas taip sako šitiems kaulams: ‘Aš įkvėpsiu į jus dvasią, ir jūs atgysite!
Eze 37:6 Aš duosiu jums gyslas, užauginsiu mėsą, apvilksiu oda. Tada jūs žinosite, kad Aš esu Viešpats’ ”.
Eze 37:7 Aš pranašavau, kaip Jis man įsakė. Pranašaujant pasigirdo garsas, ir pamačiau kaulus judant; jie artėjo vienas prie kito.
Eze 37:8 Aš žiūrėjau: ant jų atsirado gyslos, jie apaugo mėsa, ir oda apdengė juos. Bet dvasios nebuvo juose.
Eze 37:9 Viešpats sakė man: “Žmogaus sūnau, pranašauk dvasiai ir sakyk: ‘Taip sako Viešpats Dievas: ‘Ateik, dvasia, iš keturių šalių ir padvelk ant užmuštųjų, kad jie atgytų’ ”.
Eze 37:10 Aš pranašavau, kaip Jis man įsakė. Dvasia įėjo į juos, jie atgijo ir atsistojo ant kojų nepaprastai didelis būrys.
Eze 37:11 Tada Viešpats sakė man: “Žmogaus sūnau, šitie kaulai yra Izraelis. Jis sako: ‘Mūsų kaulai išdžiūvo, nebetekome vilties ir esame užmiršti’.
Eze 37:12 Pranašauk ir sakyk jiems: ‘Taip sako Viešpats Dievas: ‘Aš atversiu jūsų kapus ir jus, mano tautą, išvesiu iš jų ir parvesiu į Izraelio kraštą.
Eze 37:13 Ir jūs žinosite, kad Aš esu Viešpats, mano tauta, kai atversiu jūsų kapus ir išvesiu jus iš jų.
Eze 37:14 Aš įdėsiu į jus savo dvasią, ir jūs būsite gyvi. Aš parvesiu jus į jūsų kraštą. Tada jūs žinosite, kad Aš, Viešpats, tai kalbėjau ir įvykdžiau, – sako Viešpats’ ”.
Eze 37:15 Viešpats kalbėjo man:
Eze 37:16 “Žmogaus sūnau, imk lazdą ir užrašyk ant jos: ‘Judui ir Izraelio vaikams, jo sąjungininkams’. Po to imk kitą lazdą ir užrašyk ant jos: ‘Juozapui’. Tai Efraimo ir visų Izraelio vaikų, jo sąjungininkų, lazda.
Eze 37:17 Tada sujunk jas, ir jos taps viena tavo rankoje.
Eze 37:18 Kai tavo tautos žmonės sakys: ‘Paaiškink mums, ką tai reiškia’,
Eze 37:19 atsakyk jiems, kad Aš, Viešpats Dievas, taip sakau: ‘Juozapo lazdą, kuri yra Efraimo rankoje, ir Izraelio gimines, jo sąjungininkes, Aš sujungsiu su Judo lazda ir padarysiu viena savo rankoje’.
Eze 37:20 Kai tas lazdas, ant kurių užrašei, laikysi savo rankoje jų akivaizdoje,
Eze 37:21 sakyk jiems, kad Aš, Viešpats Dievas, sakau: ‘Aš surinksiu izraelitus iš visų tautų ir parvesiu juos į jų kraštą.
Eze 37:22 Aš padarysiu iš jų vieną tautą Izraelio kalnuose. Vienas karalius viešpataus jiems visiems: jie nebebus dvi tautos ir nebesuskils į dvi karalystes.
Eze 37:23 Jie nebegarbins stabų ir jais nesusiteps. Aš apvalysiu ir išgelbėsiu juos iš jų nuodėmių bei nusikaltimų. Jie bus mano tauta, ir Aš būsiu jų Dievas.
Eze 37:24 Mano tarnas Dovydas bus jų karalius, ir jie turės vieną ganytoją. Jie laikysis mano sprendimų ir vykdys mano nuostatus.
Eze 37:25 Jie gyvens krašte, kuriame gyveno jų tėvai, kurį Aš daviau savo tarnui Jokūbui. Jie, jų vaikai ir vaikų vaikai liks gyventi ten. Mano tarnas Dovydas bus jų kunigaikštis amžinai.
Eze 37:26 Aš sudarysiu su jais taikos sandorą, kuri bus amžina. Aš juos įkurdinsiu ir padauginsiu, savo šventyklą amžiams pastatysiu tarp jų.
Eze 37:27 Aš gyvensiu tarp jų ir būsiu jų Dievas, o jie bus mano tauta.
Eze 37:28 Kai Aš atstatysiu amžiams savo šventyklą tarp jų, tautos žinos, kad Aš, Viešpats, pašventinau Izraelį’ ”.
November 6 at 11:34pm · Like · 2

Laima Briediene Rom 11:1 Tad aš klausiu: ar Dievas atstūmė savo tautą? Jokiu būdu! Juk ir aš izraelitas, iš Abraomo palikuonių, iš Benjamino giminės.
Rom 11:2 Dievas neatstūmė savosios tautos, kurią iš anksto numatė. Ar nežinote, ką sako Raštas apie Eliją, kai šis skundžiasi Izraeliu:
Rom 11:3 “Viešpatie, jie išžudė Tavo pranašus, išgriovė Tavo aukurus; aš vienas belikau, ir jie tyko mano gyvybės”.
Rom 11:4 O kaip skamba Dievo atsakymas? “Aš pasilaikiau septynis tūkstančius vyrų, kurie nesulenkė kelių prieš Baalį”.
Rom 11:5 Ir dabartiniu metu yra malonės išrinktas likutis.
Rom 11:6 Ir jei malone, tai ne dėl darbų, nes tada malonė nebūtų malonė. Bet jeigu darbais, tai jau nebus malonė; kitaip darbas nebūtų darbas.
Rom 11:7 Tai ką gi? Izraelis nepasiekė to, ko ieškojo. Pasiekė tiktai išrinktoji dalis. Kiti buvo apakinti,
Rom 11:8 kaip parašyta: “Dievas jiems siuntė snaudulio dvasią, kad akys neregėtų ir ausys negirdėtų iki šios dienos”.
Rom 11:9 Ir Dovydas sako: “Jų stalas tepavirsta jiems spąstais, žabangais, suklupimo akmeniu ir atpildu.
Rom 11:10 Tegul aptemsta jų akys, kad neregėtų, ir jų nugarą laikyk nuolat sulenktą”.
Rom 11:11 Tad aš klausiu: negi izraelitai taip suklupo, kad pargriūtų? Jokiu būdu! Tik per jų suklupimą pagonims atėjo išgelbėjimas, kad juos paimtų pavydas.
Rom 11:12 Bet jeigu jų suklupimas yra pasauliui praturtinimas ir jų sumažėjimas – pagonims praturtinimas, tai ką duos jų visuma?
Rom 11:13 Jums, pagonims, sakau: būdamas pagonių apaštalas, aš gerbiu savo tarnavimą:
Rom 11:14 gal kaip nors man pavyks sukelti savo tautiečių pavydą ir bent kai kuriuos išgelbėti.
Rom 11:15 Jeigu jų atmetimas reiškia pasauliui sutaikinimą, tai ką gi reikštų jų priėmimas, jei ne gyvenimą iš numirusių?
Rom 11:16 Jei pirmieji vaisiai šventi, tai šventa ir visuma. Jei šaknis šventa, tai ir šakos.
Rom 11:17 Jeigu kai kurios šakos buvo nulaužtos, o tu – laukinis alyvmedis – esi tarp jų įskiepytas ir tapęs šaknies bei alyvmedžio syvų dalininku,
Rom 11:18 tai nesididžiuok prieš anas šakas! O jeigu didžiuojiesi, tai žinok, kad ne tu išlaikai šaknį, bet šaknis tave.
Rom 11:19 Gal pasakysi: “Šakos nulaužtos tam, kad aš būčiau įskiepytas?”
Rom 11:20 Gerai! Jos nulaužtos dėl netikėjimo, o tu stovi tikėjimu. Nesididžiuok, bet bijok!
Rom 11:21 Jei Dievas nepagailėjo prigimtinių šakų, gali nepagailėti ir tavęs.
Rom 11:22 Taigi matai Dievo gerumą ir griežtumą: nupuolusiems – griežtumas, o tau – gerumas, jei pasiliksi Jo gerume, kitaip – ir tu būsi iškirstas!
Rom 11:23 Bet ir anie, jei nepasiliks netikėjime, bus priskiepyti, nes Dievas turi galią ir vėl juos priskiepyti.
Rom 11:24 Tad jeigu buvai iškirstas iš prigimtojo laukinio alyvmedžio ir prieš prigimtį įskiepytas tauriajame alyvmedyje, tai juo labiau jie – tikrosios šakos – bus priskiepyti savajame alyvmedyje.
Rom 11:25 Aš nenoriu, broliai, palikti jus nežinioje dėl šios paslapties, – kad jūs per aukštai apie save nemanytumėte: dalis Izraelio užkietėjo, kol įeis pagonių visuma,
Rom 11:26 o tada bus išgelbėtas visas Izraelis, kaip parašyta: “Iš Siono ateis Gelbėtojas ir nukreips bedievystes nuo Jokūbo.
Rom 11:27 Tokia bus jiems mano sandora, kai nuimsiu jų nuodėmes”.
Rom 11:28 Žiūrint Evangelijos, jie yra Dievo priešai jūsų naudai; bet pagal išrinkimą jie numylėtiniai dėl savųjų tėvų.
Rom 11:29 Juk Dievo dovanos ir pašaukimas – neatšaukiami.
November 7 at 12:52am · Unlike · 3

Laima Briediene http://www.youtube.com/playlist…

СТРУКТУРА ЦЕРКВИ 1го ВЕКА
http://www.youtube.com
Джим Стэйли – служение Страсть к Истине

Roman Dalia Palmdale http://www.youtube.com/watch?v=0yJJtvCA_3w
КРИЗИС САМОИДЕНТИФИКАЦИИ – Джим Стэйли * США
http://www.youtube.com
ОТКРЫВАЯ БИБЛЕЙСКУЮ ИСТИНУ О ТОМ, КТО ТЫ ЕСТЬ На протяжении двух тысяч лет нас в…See More

Daina Kiss Baznycia turetu buti viena, bet mes, kiekvienas individas,; stai trys, keturi-jau ir skirtingai matom savo jauniki…ar kiekvienas uz savo istekesim, ar nors ir zvairi budami to paties vyro zmona patapsim?

Roman Dalia Palmdale Daina Kiss, labai dzhiugini shyrdi, malonu matyti kad vis daugiau zgmoniu pradeda pasitiketi Rashtu, ir vadovaujasi Rashtu o ne bazhnichios dogmomis kurie suskalde tikinchiosius, kiekvienas istrauke rashto patinkanchia vieta, ir siubuoja tarsi veliava pritraukdami bendraminchius.., nepaisidami fakto kad visas Rashtas ira Dievo ikveptas, kiekvienas ishmeta kas nepatogu priymti. ( Apreishkimas Jonui 22:18 Aš sakau kiekvienam, kuris girdi šios knygos pranašystės žodžius: “Jeigu kas prie jų ką pridės­Dievas jam pridės aprašytų šioje knygoje negandų.
19 Ir jeigu kas atims ką nors nuo šios pranašystės knygos žodžių­ Dievas atims jo dalį iš gyvenimo knygos ir šventojo miesto, kurie aprašyti šitoje knygoje”.)( Pakartoto Istatymo 4:2 Nieko nepridėkite prie mano įstatymų ir nieko iš jų neatimkite. Laikykitės Viešpaties, jūsų Dievo, įsakymų, kuriuos jums skelbiu. 12:32 Ką įsakau, daryk: nieko nepridėk ir neatimk”.) ( Patarliu 30:6 Nieko nepridėk prie Jo žodžių, kad Jis neapkaltintų tavęs ir neliktum melagis.)

Roman Dalia Palmdale Marko, gal ko ir nepastebejau nes senokai nebuvau prisijungus. Bet kiek zhinau niekas Judaizmo chia neskelbe, bet ka skelbem tai tik tai kad verta Dievo ZHodi nuo pradzhios iki galo skaityti neishmesdami nei vieno zhodzhio nei vienos raideles. Krikshchionis ishmete puse Biblijos, na nebent grazhius pazhadus kai kurie pasilaiko. O Judaistai prie Dievo ZHodzhio visa Talmuda prirashe, nors parashyta neprideti. Bet kaip ten bebutu Vieshpats pazhadejo juos ishgelbeti tai ir padarys patinka tai kam nors ar ne.( Zacharijo 8:22 Daug tautų ir giminių ateis Jeruzalėn ieškoti kareivijų Viešpaties ir melstis Viešpačiui’.
23 Taip sako kareivijų Viešpats: ‘Tuomet dešimt vyrų iš įvairių tautų atėję įsikibs žydui už skverno ir sakys: ‘Mes eisime su jumis, nes girdėjome, kad su jumis yra Dievas’ ”.)

Roman Dalia Palmdale Remigijau, shtai ir problema. Kad tie kurie atmeta ish Juo ZHodzhiu, didzhuojasi priesh tuos kurie prideda ir atvirkschej. Nesuvokdami kad abi puses stokoja. ( Apreishkimas Jonui 12:17 Ir slibinas įnirto prieš moterį, ir metėsi kautis su kitais jos palikuonimis, kurie laikosi Dievo įsakymų ir turi Jėzaus Kristaus liudijimą.) ZHinoma nera kito vardo per kuri mes ishsigelbstim, be abejuo. Klausimas: ar ishtikruju Juo paliepimai kurios JIS pavadino amzhinais nebagalioja. ( Mato 5:18 Iš tiesų sakau jums: kol dangus ir žemė nepraeis, nė viena raidelė ir nė vienas brūkšnelis neišnyks iš Įstatymo, kol viskas išsipildys.
19 Todėl, kas sulaužytų bent vieną iš mažiausių įsakymų ir taip mokytų žmones, tas bus vadinamas mažiausiu dangaus karalystėje. O kas juos vykdys ir jų mokys, bus vadinamas didžiu dangaus karalystėje.)

Daina Kiss … jei pirmieji vaisiai sventi, tai sventa ir visuma. Jei saknis sventa, tai ir sakos. Jeigu kai kurios sakos buvo nulauztos, O TU, LAUKINIS ALYVMEDIS- ESI ISKIEPYTAS IR TAPES SAKNIES, BEI ALYVMEDZIO SYVU DALININKU, TAI NESIDIDZIUOK PRIES ANAS SAKAS! JEIGU DIDZIUOJIESI, , TAI ZINOK, * KAD NE TU ISLAIKAI SAKNI, BET SAKNIS TAVE. * …nesididziuok, bet bijok! Jei Dievas nepagailejo prigimtiniu saku, gali nepaigaileti ir taves. ….tad jeigu buvai ISKIRSTAS IS PRIGIMTOJO LAUKINIO ALYVMEDZIO IR PRIES PRIGIMTI ISKIEPYTAS TAURIAME ALYVMEDYJE…
…kad jus per aukstai apie save nemanytumete:dalis izraelio uzkietejo, kol ieis pagoniu visuma, O TADA BUS ISGELBETAS VISAS IZRAELIS…TOKIA BUS JIEMS MANO SANDORA, KAI NUIMSIU JIEMS SAVO NUODEMES.

…ziurint Evangelijos, jieyra dievo priesai jusu naudai, BET PAGAL ISRINKIMA JIE NUMILETINIAI DEL SAVUJU TEVU. Juk Dievo dovanos ir pasaukimai -neatsaukiami…
Tad as klausiu: ar Dievas atstume savo tauta? neeeeeeeee! Dievas neatstume savo tautos, kuria is anksto numate.
Jeigu ne zydai, kokius rastus siandien skaitytum? Savo? Jeigu ne zydai, koki Jezu garbintum, Graiku? Nenori buti iskiepytas i tauruji alyvmedi, lik- laukinis. Nenori priimti Meiles,- lik zvanganciu cimbolu. Didziuokis savo tusciu skambesiu kiek lenda, iki laiko…Galesi Viespaciui savo nevalgomus vaisius pasiulyti- tu gi laukinis, pats pabandyk juos esti- mirtimi numirsi. Esi savo sprendimu karalius.

Roman Dalia Palmdale Mato 15:22 Ir štai iš ano krašto atėjo moteris kanaanietė ir šaukė Jam: “Pasigailėk manęs, Viešpatie, Dovydo Sūnau! Mano dukterį baisiai kankina demonas!”
23 Bet Jėzus neatsakė nė žodžio. Tada priėjo mokiniai ir ėmė Jį maldauti: “Paleisk ją, nes ji šaukia mums iš paskos!”
24 Bet Jis atsakė: “Aš esu siųstas tik pas pražuvusias Izraelio namų avis”.) Vauuuu brangieji atkreipkit demesi Jis SIUSTAS TIK pas prazhuvusias Izraelio namu avis. Ta moteris galutinai gavo pagalba , tai shaunu, ar ji gali buti ishgelbeta? Taip, jei pakluso ir buvo iskiepita, o jeigu ne, tai manau ji tik ir dzhiaugesi ta pagalba…

Remigijus Rabikauskas Romanai, ar pastebėjot, kad Rom 11 sk parašyta , kad tos prigimtinės šakos pas, kurias atėjo Mesijas buvo nulaužtos dėl jų netikėjimo, kad įskiepyta būtų tik tai kas priėmė Mesijo pasiūlyta malonę tikėjimu ?

Roman Dalia Palmdale grazhu Remigijau, bat Dievo ZHodis nelabai reikalauja musu paaishkinimu. Krikshchionibe ir taip toli nukeliavo su savo “dvasiniais apreishkimais” ir kiekvienas tvirtina juog jis teisus. Ash pavizdzhiui nebepasitikiu nei kieno nors apreishkimais nei savo ejgu tik jie nepasitvirtina visu rashtu o tai reishkia kad nuo SUTVERIMO iki APREISHKIMO. O tie apreishkimai kurie statydinti ant ishrautu ish Biblijos vietu jau beveik metai atgal atsisveikinau su jais. Jejgu TIESA tai ja galima lengvai izhvelgti nuo SUTVERIMO iki APREISHKIMO, o visa kita ” Dvasines sapaliones”. GEriau leisti Dievo ZHodziui aishkinti pats save.

Remigijus Rabikauskas Romanai, pritariu minčiai, kad norint teisingai suprasti Dievo Žodį reikia atsižvelgti į visą Šv. Rašto kontekstą.

Roman Dalia Palmdale Mono vardas Dalia, mano viras nesupranta Lietuvishkai bet mes bendraminchei taip kad nedidele problema, tesiog nenoriu sleptis…  Ir ash kazh kiek sutinku su tavimi Remigijau, BET. Mes shendiena turintis Juo Dvasia, galim suprasti Juo zhodi, Jeigu tik skaitom be ishkreiptu doktrinomis akiniu. Mes neseniaj turejom idomu pergivenima.: mano drauge ish Latvijos labai seniaj itikejo ir bande ishgelbeti savo seseri, mama, teva, bet jie prieshinosi eiti i bazhnychia tachiau skaite kiekvienas atskirai Biblija. Ir kas mums pasirode labai idomu, dabar kai ta drauge ishmete visas doktrinas ir pasitikejo tik Rashtu, visi juos giminaichej kurie skaite Biblija patys, pasake jai: dabar ka tu sakai mes matome Biblijoi, ir tesiog dzhiaugiasi dabar ja klausydami… Tokiu liudyimu daug, tesiog ne visi nori ir gali nusiymti tios doktrinu akinius.
November 8 at 11:45pm · Like · 1

Daina Kiss Gintarai, klausi is kur terminas DVASINIS IZRAELIS? Taip uzrasyto termino nera Biblijoje, kaip nera daugelio kitu terminu,- pav: “Skraidanis Olandas”, kurious naudoja grozine literatura, arba teologai. Kaip ir trigalvio dievo terminas, naudojamas vaiku pasakose, kad apibrezti tam tikra minti. Siuo atveju atskirti sunu nuo pavainikio, galime: Rom: 9:6-8. ;…. Gal3: 1 O neprotingi galatai! Kas jus, kuriems akivaizdziai buvo nupiestas Jezus Kristus tarsi pas jus nukryziuotas, apkerejo, kad nepaklustate tiesai?….7 Todel supraskite, kad Abraomo sunus yra tie, kurie tiki. IR RASTAS , NUMATYDAMAS, KAD DIEVAS TIKEJIMU ISTEISINS PAGONIS, IS ANKSTO PASKELBE ABRAOMUI EVANGELIJA:::::::::TAVYJE BUS PALAIMINTOS VISOS TAUTOS. TAIP TIKINTYS SUSILAUKIA PALAIMINIMO KARTU SU TIKINCIUOJU ABRAOMU…….14 KAD ABRAOMO PALAIMINIMAS JEZUJE KRISTUJE ATITEKTU PAGONIMS IR MES TIKEJIMU GAUTUME PAZADETAJA DVASIA. 16 Pazadai buvo duoti ABRAOMUI IR JO PALIKUONIUI…. 29 O jeigu esate Kristaus, tai esate ABRAOMO PALIKUONYS ir paveldetojai pagal pazada.

Leave a Reply

