Uncategorized

Didziausias zmogus ? Ar isikunijes Dievas ?

Alvydas Veberis‎ pasidalino :
Liudijimas  apie išplėšytą knygą

Kartą, fondo globotiniams Donatui ir Linai talkinau ir, nuvykau iš Panevėžio į Raseinių r. Nemakščių seniūniją soc. skyrių dėl jiems reikalingų dokumentų. Juos gavę, užsukome pas jų giminaičius, kurie gyveno tame pačiame rajone Skirmantiškės km. Pokalbio metu su viena tos šeimos mergina vardu Inga Matišauskaite įsikalbėjau apie krikščionybę, jos pažiūras. Ji tuo metu lankė vieną iš krikščioniškų bendruomenių Kaune, nes ten mokėsi. Parodė man kokia ji skaito literatūrą, žurnalus. Vieną iš tų knygų ,,Pats didžiausias visų laikų Žmogus‘‘, mačiau pirmą kartą. Ją apžiūrinėjau. Tai Kristaus gyvenimo istorija. Ji išversta į 85 pasaulio kalbas ir išleista 26 milijonų 217 000 tiražu. Bibliniai tekstai paimti iš Biblijos ( parengė K.Burbulis, vertė A.Jurėnas, A.Vėlius). Buvau nustebęs, kad knyga laikoma nepagarbiai, išplėšyta pradžios knygos nemažai lapų. Matydamas, kad nevertinamas šis leidinys, paprašiau gal gali jį padovanoti. Mielai sutiko. Gavęs ją buvau patenkintas, bet susikrimtęs ir neramus, kad ji nepilna.Tą pačią dieną, grįžęs į Panevėžį aplankiau Staniūnų g. bendrabutyje gyvenančius našlaičius Ruslaną ir Dianą Gulamovus. Juos eilę metų teko globoti,- padėti ir mokyti gyvenimo tiesų, spręsti jų problemas. Jų jie turėjo nors vežimu vežk. Tik man įėjus pas juos į kambarį Ruslanas nuo sekcijos viršaus nukėlė tokią pat knygą, kurią vežiausi iš Raseinių rajono. Paminėjo, kad yra gavęs iš vieno klebono, jos neskaito ir žinodamas mano ir fondo veiklą, pasiūlė man. Aš nuščiuvau ir tuo momentu pagalvojau, kad gal aš sapnuoju. Sutrikęs paėmiau ją. Ji buvo lygiai tokia pat, bet be išplėšytų lapų-pilna. Mano minčių, kad aš buvau sunerimęs dėl dovanotos nepilnos knygos, apart Dievo, niekas negalėjo žinoti. Atsitiktinumas? Jų mano gyvenime per daug, kad tuo patikėčiau. Esu tvirtai įsitikinęs, kad Dievas išpildė mano užgaidą iš anksto žinodamas, kad kada nors šiuo liudijimu pasidalinsiu su kitais.”

19 hrs

  • Laima Briediene Aciu ,kad pasidalinote ,Alvydai !Del tos knygos vertingumo tai dristu abejoti . Ji yra isleista “Sargybos boksto ” asociacijos – tai Jehovos liudytoju propagandines literaturos saltinis . Tikriausiai zinote ,kad si religine organizacija pasizymi butent iskreiptu supratimu apie Mesija Yeshua (Jezu) . Jie neigia Jo dieviskuma ,atskiria Ji nuo Dievo Tevo . Todel si knyga gali buti labai pavojinga .
  • Alvydas Veberis Nekalbėjau liudijime apie knygos turinį. Ne visada asociacijos propaguoja tai, kas visiems priimtina. Nesutikau nė vienos bendruomenės be kliaudos, todėl neteisėjausiu.
  • Laima Briediene Tai ir pavadinimas jau si ta sako … Ar ne ?
  • Alvydas Veberis Sako Tiesą. Nenoriu ir negaliu pavirsti dievu. Bet tokių esama
  • Laima Briediene Alvydai ,gal but nesate pazistamas su Jehovos liudytoju mokymu apie Kristaus Dieviskuma ? Jie juk neigia ,kad Kristus yra Dievas Jehova ,atejes kune . Todel si knyga nera vertinga ,bet greiciausiai labai pavojinga tiems ,kas neturi tvirto supratimo apie Gelbetoja .
  • Alvydas Veberis Pažįstamas su daugeliu konfesijų vyresniaisiais bei tų bendruomenių nariais tame sk. ir su Jehovos. Kai kas man asmeniškai nepriimtina, bet iš jų daug ko galima pasimokyti.
  • Laima Briediene Sutinku ,Alvydai ,galima pasimokyti Bet nepatarciau mokytis is Yehovos liudytoju apie tai ,kas yra Mesijas Yeshua (Kristus) .
  • Laima Briediene Alvydai ,atsisiunciau ta Jehovos liudytoju knyga per interneta ir paskaiciau kai kurias vietas . Na ,kaip ir maniau ,si knyga visiskai sumenkina Yeshuos prigimti . Paskaitykite 12 skyriu , pavadinta “Jezaus krikstas” .
  • Alvydas Veberis Gerai, kad jūs imatės patarėjos ir mokytojos vaidmens, bet aš turiu vieną Mokytoją ir skaitau, studijuoju bei perduodu kitiems Dievo Žodį surašytą Biblijos knygoje, kur yra Senasis ir Naujasis testamentai. Nesinaudoju tik Tora (hebr. תורה = Torah, Mozės Penkiaknygė) – pagrindinis judėjų religinis/teisinis traktatas, kurio autoriumi krikščionys ir žydai tradiciškai laiko Mozę, tai siauras požiūris. Aš ne žydas. Šią knygą parodžiau ne dėl rašomos joje tiesos ar melo, bet tai liudijimas, kuris nieko bendro su knygos turiniu neturi. Neklaidžiokime po lankas ir veltui negaiškime laiko. Ačiū už jūsų įžvalgas.
  • Laima Briediene Avydai ,Jus teigiate :
    ” skaitau, studijuoju bei perduodu kitiems Dievo Žodį surašytą Biblijos knygoje, kur yra Senasis ir Naujasis testamentai. Nesinaudoju tik Tora (hebr. תורה = Torah, Mozės Penkiaknygė) – pagrindinis judėjų religinis/teisinis traktatas,kurio autoriumi krikščionys ir žydai tradiciškai laiko Mozę, tai siauras požiūris. Aš ne žydas.” ————–
    Bet juk Tora ir yra taip vadinamojo “ST” dalis ,tai ir yra Dievo Zodzio ,surasyto Biblijoje dalis ! Butent tai Jus ir raginate visus skaityti -Biblija !
    Ka reiskia judeju religinis/ teisinis traktatas ? Tikriausiai turite galvoje talmuda ir maisote su Tora ?
  • Laima Briediene O knygos turinys is tiesu turi reiksme . Dievas juk neduos Jums skaityti klaidinancios knygos ir dalintis ja su kitais . O is Jusu liudijimo atrodo ,jog bandote teigti ,kad ji buvo Dievo duota .
Leave a Reply

