Uncategorized

Nedididelis daiktas, kad Romos katalikai ismete viena is Dievo isakymu ?

ATSIBUSKITE MARIJOS IR STABŲ GARBINTOJAI !!
Alvydas Veberis

Didžioji dalis Lietuvos piliečių tikintys. Norisi paklausti visų tų, kurie veltui ieško paguodos ir užtarimo iš Marijos, gyvų ir mirusių ,,šventųjų”, meldžiasi stabams, drožiniams, paveikslams, barškina rožančius, užpirkinėja bevertes mišias, papildyti kunigų kišenėms… ar jie nori savo jėgomis nugalėti blogį ar sulaukti pagalbos ir pasikliauti Tuo, Kuris turi galią ir gali suteikti norimą pagalbą? Iki šiol tikintieji nusigręžę nuo Dievo. Kad klaidinti tikinčiuosius katalikų bendruomenė savo katekizmuose išmetė vieną iš svarbiausių Dievo Įsakymų-Antrą. Būtent jis kalba apie tai, ką parašiau. Kol žmonės nesuvoks TIESOS, tuščios viltys. Juk savo garbės Dievas neperleido niekam. Parašysiu dar kartą didžiosiomis raidėmis, kad susimąstytumėte – NIEKAM. Jokiems savo kūriniams. Dievas ir Jo Sūnus Kristus kūrė pasaulį. Tėvas atliko savo vieną iš daugybės stebuklų, kad išgelbėti žmoniją iš nuodėmės. Atsiuntė, tam tikslui, savo Sūnų Kristų. Jo gimimo data mums nežinoma, kaip ir visa Kūrėjo paslaptis. Tokių stebuklų Jo kūrinijoje begalė. Jis gali panaudoti savo tikslams bet kokį savo kūrinį: tave ir mane. Lygiai taip pat buvo prieš 2000 metų panaudota vienam iš stebuklų,-Kristaus žemiškam gimimui,- mergelė Marija. Tokių mergelių pilna planeta-kiekviena mergina nepraradusi nekaltybės-skaisti. Jai jokių kitų galių nebuvo suteikta, kaip pagimdyti iš Šventosios Dvasios Sūnų. Tai ne Marijos noras ir stebuklas, bet Dievo. Ją išaukštindami, nusigręžiame nuo Kūrėjo ir spjauname Dievui į veidą. Jokios maldos Marijai niekam nepadeda ir veltui tikimės paguodos. Nebent Dievo priešininkas-velnias, apsimesdamas geradariu, suteikia trumpalaikį džiaugsmą, kiekvieną suklaidinti ir vesti į vis naujas nelaimes ir pražūtį. . DIEVAS VIS DAR LAUKIA ATSIVERTIMO IR TIK TADA BUS LAIMĖTA KOVA.

  • Labas Rytas Nedididelis daiktas, kad Romos katalikai ismete viena is desimties Dievo isakymu, nes pats Dievas ismete visa Mozes istatyma i siukslyna, nes tas istatymas neturejo jokios galios pakeisti zmoniu sirdziu. Kaip zmones voge, zude ir dirbosi sau drozinius pries Desimt Isakymu gavima, taip jie ir toliau voge, zude ir dirbosi sau drozinius ir po desimt isakmu gavimo. Taigi, duotas istatymas parode visiska savo bergzduma ir neigaluma pakeist zmogaus sirdies, todel Dievas ir ismete ji i istorijos siukslyna.
  • Petras Spinkis Nenusišnekėk Dievo akivaizdoje, reiškia dabar galima žudyti, vogti, garbinti stabus, tikėti daugiau nei vieną Dievą….nu tikrai labas rytas
  • Labas Rytas aisku, kad galima, juk jei nebutu galima, tai zmones to ir nedarytu.
  • நீல இரத்த ஸிகுர்ட் Dievas nesikeicia ir nuomones nekeicia ir i siukslyna nieko nemeto, cia tavo interpretacija pagal savo suvokima…
  • Petras Spinkis nu ale tikrai labas rytas
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas, kaip Jūs suprantate šiuos ap. Jono pasakytus žodžius :
    “Iš to patiriame, jog esame Jį pažinę, kad laikomės Jo įsakymų. Kas sakosi Jį pažinęs, bet Jo įsakymų nesilaiko, tas melagis, ir nėra jame tiesos” ? ( 1 Jn 2:3,4)
  • Labas Rytas Suprantu, taip kaip ir parasyta…o jo isakymas vienas – tiketi ta, kuri Tevas pasiunte i si pasauli.
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas kaip tada suprati šias 1Kor 7:19 eilutes „Juk apipjaustymas yra niekas ir neapipjaustymas niekas, tiktai Dievo įsakymų vykdymas – viskas“
  • Petras Spinkis Ir dar parašyta labam rytui, kad viskas galima, bet ne viskas naudinga
  • Laima Briediene “o jo isakymas vienas – tiketi ta, kuri Tevas pasiunte” ………
    Labas Rytas ,ar tai nereiskia ,kad turime tiketi Dievo Zodziu ,kuris tapo kunu ?
  • Alvydas Veberis Labas Rytas, juk viską, kas priešiška Dievui daro velnias. Kristus atėjo į žemę ne panaikinti Įstatymo ar Pranašų, bet įvykdyti. ,,Kol dangus ir žemė nepraeis, nė viena raidelė ir nė vienas brūkšnelis neišnyks iš Įstatymo, viskas išsipildys. Todėl, kas pažeistų bent vieną iš mažiausių paliepimų ir taip elgtis mokytų žmones, tas bus mažiausiu dangaus karalystėje. O kas juos vykdys ir jų mokys, bus vadinamas didžiu dangaus karalystėje”. ( Mt 5, 17-20). .
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas suprantu taip, kaip parasyta…o jo Istatymas yra vienas – tai amzinas gvenimas “jo priesakas – tai amžinasis gyvenimas. Tad ką aš kalbu, skelbiu taip, kaip Tėvas man yra sakęs.”
  • Labas Rytas Laima Briediene Tai reiskia tiketi zodziais, kurie yra dvasia ir gyvenimas.
  • Labas Rytas @Alvydas Veberis Jezus taip pat pasake: „Sugriaukite šitą šventovę, o aš per tris dienas ją atstatysiu!“ tai, ko nebegi griauti…ach tiesa, jau kiti nugriove. O, jei nebutu nugriove, tai begtum griauti, kaip Viespats pasake? Taip, kai zydai iskreiptai suprato vienus Jezaus zodzius, taip tu iskreiptai supranti kitus Jezaus zodzius. Tai gal vykdydamas viena is to tipo nepanaikinto istatymo paliepimu esi apsipjaustes ir tris kartus per metus lankaisi Jeruzaleje?
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas Kur jūs radote Šv.Rašte parašyta, kad Dievo Įstatymas mokantis nevogti, nežudyti, mylėti Dievą ir savo artimą buvo išmestas į šiukšlyną?
    Ar nemanote, kad jei įsakymą, jūs atskiriate nuo Įstatymo, tai tą patį turėtumėte daryti ir su priesaku? Kitaip jūsų svarstymui trūksta
    nuoseklumo?
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas stai kur radau: „Ši taurė yra Naujoji Sandora mano kraujyje, kuris už jus išliejamas“. Kai ateina nauja, tai kas sena praeina.
  • Gintaras Delinikaitis Kuris is cia esanciuju laikosi istatymo….?????, kuris is jusu tikejimu priimdami Kristaus aukos ir prisikelimo nuopelnus per tai gyvenate. Nejaugi zmogus gyvenantis NT dvasia gali zudyti, vogti ir meluoti…., nejaugi Kristaus mokymas yra zemesni uz Mozes isakymus. “Mozė buvo ištikimas visuose jo namuose kaip tarnas būsimiems apreiškimams paliudyti. O Kristus viešpatauja jo namuose kaip Sūnus, ir tie namai esame mes, jeigu išlaikysime vilties drąsą ir pasididžiavimą….”
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas paskaitykim kuo pasireiškė Ši Nauja Sandora Žyd 8:10: „Ir štai kokia bus Sandora, kurią sudarysiu su Izraelio namais, praslinkus anoms dienoms, – sako Viešpats: – Aš duosiu savo įstatymus jų protams ir juos įrašysiu jų širdyse, aš būsiu jiSee More
  • Gintaras Delinikaitis Remigijus Rabikauskas, Zyd.10-26…29 parodo, kad Dievo Sunus, Naujosios sandoros pasventinantis kraujas ir malones Dvasia yra tai ko mes turim laikytis, nes kitu atveju sugriztame prie istatymo laikymosi, tai atmete zydai, sugrizo prie sunkesnes bausme, nei istatymo nesilaikymo pasekmes….
  • Emanuelis Sujumis Į Labą Rytą – bieso raugas įmaišytas !
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas Tai, kad Žyd 8:10 visai ne apie ta sandora kalba eina. Sandora, kuria sudare Kristus visai kitokia, ji neduoda jo isakymu musu protams ir sirdims, nes jei duotu, tai tikintys nebutu skerde vieni kitu, kaip rodo istorija. Itikejes i Kristu jokiu Dievo istatymu negauni i savo prota ir jokie Dievo istatymai nera irasomi zmoniu sirdyse. Jei Dievo istatymai butu musu prote ir irasyti musu sirdyse, tai mes visi jau butume Dievo karalysteje, o taip nera.
  • Remigijus Rabikauskas Laiške Žydams yra 5 perspėjimai tikintiesiems, perspėjantys juos, kad šie gali nustoti klausyti Dievo žodžio, todėl :
    1.Turime apmąstyti ką girdėjome, kad nenudreifuotume pro šalį 2:1-4
    2. Neužkietinkime savo širdžių išgirdę Jo balsą 3:7-4:13See More
  • Remigijus Rabikauskas Gintaras Delinikaitis Biblijoje niekur nėra mokoma nesilaikyti, ignoruoti ar atmesti Dievo Įstatymą ,nes jai taip būtų mokoma vogti, žudyti, paleistuvauti ir nemylėti Dievo ir nemylėti artimo. Naujajame Testamente yra mokoma, kad įstatymas nebuvo duotas tam, kad per jį žmogus gautų išgelbėjimą, bet duotas tam ,kad žmogus per jį suvoktų kas yra nuodėmė, kad suvoktų, kad jis yra nuodėmininkas negalintis išspręsti savo nuodėmės problemos ir jam yra reikalingas Gelbėtojas, kuris ir gali jį išgelbėti, apvalyti nuo nuodėmės kaltė, jėgos ir pasekmių. Taigi įstatymas buvo vedlys pas Kristų, kad Kristuje šio įstatymo reikalavimai būtų patenkinti. Tikėjimas į Kristų veda ne į priešiškumą Dievo įstatymui, o į paklusnumą jam. Įstatymo laikymusi žmogus negauna išgelbėjimo, bet laikosi jo todėl, kad yra išgelbėtas Kristaus.
    23 hrs · Edited · Like · 1
  • Gintaras Delinikaitis Istatymas su visais isakymais yra veiksnus ir “veikiantis” Izralyje tik 20 %, kita 80% dalis yra nevygdoma… Kadangi istatymas yra ST dalis, tai jis turi savo paskirti ir NT. Remigijus Rabikauskas, jusu isdestyti 5 punktai is laisko Hebrajams, tinka tik tiems kurie kadaise buvo pajungti istatymui, bet patyre tiesos pazinima vel sugrizo prie istatymo darbu, apeigu ir sampratu…”
  • Gintaras Delinikaitis Remigijus Rabikauskas, mano kaimynas nei zydas, nei tikintis, bet jis nemeluoja, nevagia myli zmona, artima ir gyvunus, nezudo ir nepaleistuvauja, jam pakanka to ka turi…, tai kurioj vietoj ji itakoja isakymai, kuriu jis visai nepazysta. Tai kas ji isgelbes is amzinosios prazuties, isakymai ar tikejimas Kristumi. Mes visi buvome atitole nuo Dievo, tiek zydai, tiek pagonys ir visiems yra tik vienas kelias i isgelbejima, branduma ir Tevo artuma, tik per Sunu. Tik Jo zodzio sviesoje, mes gali matyti, kiek ir kai kurie isakymai gali pakoreguoti musu dvasini gyvenima, bet pati gyvenima duoda tik Kristus. Tarkim pirmasis isak.., parodo musu silpnuma myleti Dieva, bet jis nesuteikia jegos myleti Ji…., cia 1 isakymas yra tik parodantis, kad pats is saves negali myleti Dievo, tol kol Jis tau neparode savo meiles, o savo meile Jis apreiske per Sunu, kad ja isgyventume, tiketume ir galetume sugrazinti ja Dievui ir artimui, tokiu budu nusigrezdami nuo nuodemes…
  • Alvydas Veberis Jūsų kaimynui reiktų išdalinti turtus vargšams, jeigu turi ką sukaupęs, pasikrikštyti ir sekti Kristų. Tokių geriečių, kaip kaimynas yra daug, kurie save įvardija be nuodėmės, viską darantys teisingai, bet…jie dvasiškai skurdžiai. Atėjus metui, kai tokie šauksis Viešpaties, Kristus praeis pro šalį, sakydamas, kad aš jų nepažįstu.
  • Gintaras Delinikaitis Alvydas Veberis, tik tie kas nori buti Jo mokyniai, tie turi apsispresti sitam zingsniui i tobuluma…
  • Remigijus Rabikauskas Gintaras Delinikaitis klausi kaip įtakoja Dievo Įstatymas žmogų, kuris vykdo kažkokią jo dalį, bet kurio jis nepažįsta ?
    Į tai atsako ap. Paulius laiške Rom 7:9- 13 : aš kadaise gyvenau be įstatymo ( tai yra be supratimo ką Dievas laiko nuodėme, dėl ko jaučiausi esąs teisus ir nepeiktinas), bet paskui atėjus įstatymui (pažvelgus į tai ką Dievas įvardina kaip nuodėmę), atgijo ir nuodėmė (atsirado supratimas, kad mano teisumas Dievo akyse yra klaidingas), o aš numiriau ( įstatymas atvėręs kas yra nuodėmė pasmerkė mane mirčiai) ; Taip man paaiškėjo, kad Įstatymas skirtas gyvenimui (Įstatymas nurodęs į standartą to koks turi būti žmogaus gyvenimas Dievo akyse), nuvedė mane į mirti ( pasmerkė mane, nes atvėrė, kad aš neatitinku šiam standartui)
    Taigi Įstatymas yra šventas ( Įstatymas atveria Dievo charakterio savybes); įsakymas taip pat šventas ir teisingas ir geras ( tai yra įsakymai, kurie užrašyti Įstatyme- nevok, nežudyk, nepaleistuvauk, mylėk Dievą ir artimą yra šventi, teisingi, geri ir todėl jie nekintantys)
    Vadinasi, geras dalykas man tapo mirštamas ( ar tai reiškia, kad geras Dievo Įstatymas tapo priežastimi dėl kurios aš einu į pražūtį) ?- Nieku būdu! Bet nuodėmė pasirodė esanti nuodėmė tuo, kad atnešė mirtį , pasinaudodama geru dalyku( taigi problema ne Dievo Įstatyme, bet nuodėmėje, kuri gyvena žmogaus prigimtyje ir kuri pasireiškia žmoguje ir yra atpažįstama per Dievo Įstatymą) dėl įsakymo nuodėmė
    pasirodė be saiko nuodėminga ( tai yra įsakymas, kuris smerkia nemeile Dievui ir artimui atvėrė, kad aš išties nemyliu nei Dievo nei artimo ir dėl to esu pražuvęs ir man dėl to reikia Gelbėtojo, kuris prisiimtų mano nuodėmės kaltę , išlaisvintu mane iš nuodėmės jėgos ir suteiktu laisve nuo nuodėmės įtakos) .

    Taigi, atsakant trumpai, žmogus, kuris nesusitiko su Kristumi, kuriame ir buvo įkūnytas Dievo Įstatymas ( tai yra visiems buvo parodyta kaip turi nugyventi gyvenimą žmogus, kad būtų teisus prieš Dievo įstatymą), neturi su kuo sulyginti savo gyvenimo, dėl ko ir nemato tikrosios savo padėties. Tai panašu į tai lyg žmogus vaikščiotu murzinu veidu, bet neturėdamas veidrodžio negalėtų matyti savo susitepimo, kuris paskatintų jį arba nusiprausti arba praignoruoti tai ką pamatė.

  • Remigijus Rabikauskas Gintaras Delinikaitis kitas tavo klausimas: ” kas išgelbės žmogų iš amžinosios pražūties, įsakymai ar tikėjimas Kristumi?”
    Iš amžinosios pražūties žmogų gali išgelbėti tik tikėjimas Kristumi. Bet kad šis tikėjimas atsirastų, žmogus pirma turi suvokti save esant nuodėmininku einančiu į pražūtį, kuriam reikia Gelbėtojo. O tam, kad žmogus suvoktų kad jis yra nuodėmininkas, jam reikia savo gyvenimą sulyginti su Dievo Įstatymu arba su Kristaus gyvenimu ( kuriame ir atsispindėjo tai, kaip žmogus turėjo gyventi, kad jis Įstatymo nebūtų pasmerktas). Taigi tik tuomet, kai žmogus suvokia save esant nuodėmininku ir susižavi Kristumi, kuris mirė už jo šias nuodėmes ir
    prisikėlė, kad suteiktų žmogui naują gyvenimą ir vilti į kitokį gyvenimą nei, kad jis gyveno iki šiol, tik tuomet žmogus išties yra pasirengęs išpažinti savo nuodėmes, atgailauti ir priimti Kristu kaip savo Gelbėtoja ir Viešpatį.
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas, klausiate: kodėl taip vadinami krikščionys žudė, vogė ir nesilaikė Dievo Įstatymo? – Tai būtent todėl tai ir vyko, kad šie vardiniai krikščionys nepriėmė tos Sandoros, apie kuria kalbama Biblijoje, bet jie susikūrė savitą, kitokį, nei moko Dievo Žodis, supratimą apie sandorą, kuri ir leido, bei skatino juos taip elgtis.

    Dabar kas dėl buvimo Dievo karalystėje…. Kristus yra pasakęs, kad ji- Dievo karalystė jau yra tarpe jūsų. Kokių būdu ? – Tikėjimu Kristumi. Tai yra kada žmogus įtiki į Kristų, jis gauna Šventosios Dvasios dovaną, garantą to, kad jis jau yra Dievo karalystės pilietis. Kitaip tariant jei aš gyvenu Rusijoje, bet turiu Lietuvos pasą, tai aš esu Lietuvos, o ne Rusijos pilietis. Taip ir su Dangaus karalyste, jei tikėjimu priimame Kristų, tampame Dangaus Karalystės piliečiais, kurie vis dar gyvena žemėje . Kodėl gyvena žemėje ?- Kad galėtų
    kartu su Dievui bendradarbiauti visos žmonijos išgelbėjimo iš nuodėmės plane. Nes tikinčiam Kristumi norisi gyventi ir daryti tai ką darė Kristus- gelbėti tuos kuriuos dar galima išgelbėti.
    .
    Dabar apie tai kaip įrašomas Įstatymas į žmogaus širdį ir protą ? Jis įrašomas tik per pasišventimą Kristui ir Jo Dvasiai.

  • Laima Briediene Olga Calco
    Так и есть: нет закона, нет возмездия, нет греха, не нужен и Спаситель и Искупитель.
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas tai, jog zmones susikure savita sandoros supratima nereiskia, kad jie tos sandoros neprieme. Juk Izraelis sudare sandora su Dievu, taciau Rastas sako, jog jie nepazindami Dievo teisumo nusistate savo, kitaip tariant susikure savo supratima kaip tos sandoros laikytis…..su jumis irgi tas pats – susikurete savaji sandoros supratima, kuris gerokai prasilenkia su Dievo.
  • Labas Rytas Laima Briediene o ka reiskia Rasto zodziai “Istatymu as numiriau Istatymui”. Ar is lavono reikalaujama nevogti, nezudyti, myleti savo artima?
  • Laima Briediene Labas Rytas ,jei Jus esate lavonas ,tai is Jusu tikrai jau nereikalaujama nevogti, nezudyti, myleti savo artima…
    Tada tik belieka istarti : “amzina atilsi duok mirusiems ,Viespatie ” … “Atilsi” nuo Dievo Isakymu …
  • Gintaras Delinikaitis Remigijus, nuodeme yra religinis terminas ir jis tinka religingam ir tikinciam zmogui apibrezti jo elgesi, netikinciam tai nieko nesako…. Kas mums tiktu, tai ti objektivus poziuris i Kristu, istatyma ir nuodeme…” Šitaip, mano broliai, ir jūs esate per Kristaus kūną mirę įstatymui, kad priklausytumėte kitam – prikeltajam iš numirusių – ir kad mes visi duotume vaisių Dievui. 5 Kol dar gyvenome kūniškai, mūsų sąnariuose veikė įstatymo pažadintos nuodėmingos aistros, ir mes davėme vaisių mirčiai. 6 O dabar, numirę įstatymui, kuriuo buvome surišti, esame išsivadavę nuo jo, kad tarnautume atnaujinta dvasia, o ne pasenusia raide…”.
  • Laima Briediene Ar mums jau nebereikia laikytis Dievo Isakymu ,nes Yeshua juos “ispilde/ ivykde” ?
    http://alek-sachka.livejournal.com/738667.html

    Главная  ♦ Ведущие ♦ Передачи Медиатека ♦…
    ALEK-SACHKA.LIVEJOURNAL.COM
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas Jūs rašote : „tai, jog žmones susikūrė savita sandoros supratimą, nereiškia, kad jie tos sandoros nepriėmė.“
    Tai jie ir priėmė šį savo supratimą, bet nepriėmė to kuri jiems pasiūlė Dievas See More
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas ,klausiate ką reiškia žodžiai “Įstatymu aš numiriau Įstatymui”
    Šie žodžiai reiškia, kad įstatymo darbais teisumas prieš Dievą neįgyjamas, nes teisumas įgyjamas tik dėka to ką Kristus padarė dėl
    žmogaus. Įstatymo tikslas yra parodyti žmogui kas yra nuodėmė ir atskleisti, kad žmogus yra nepajėgus pats išspręsti savo nuodėmės problemos. Nes nuodėmės problema yra sprendžiama tik dėka to ką dėl jo padarė, daro ir padarys Kristus. O Kristus numirė ant kryžiaus už žmogaus nuodėmes, kurias smerkė įstatymas, jis suteikė Žmogui Šv. Dvasia, kad paklusdamas jai žmogus turėtų jėgos pasipriešinti nuodėmei, kuria smerkia įstatymas ir kad panaikintų nuodėmės įtaka, kuri stumia žmogų į nuodėmę, ką smerkia įstatymas.

    Jei aš padariau nuodėmę ( kuri įskaudino mano artimą), už kuria pagal įstatymą turiu mirti, tai aš nieko nebegaliu padaryti tokio gero kas galėtų mane apginti nuo įstatymo paskelbto nuosprendžio- už nuodėme mirtis. Taigi Įstatymo esu pasmerktas tik mirčiai.
    Taigi ateina Kristus norintis man padėti . Prieš jį dvi galimybės – panaikinti mane smerkianti įstatymą arba numirti vietoj manęs, kad būčiau laisvas nuo įstatymo pasmerkimo.
    Jei Kristus panaikintų įstatymą, tad Jis panaikintų priemone, kurios pagalba yra suvokimą tai kas yra nuodėmė( panaikintų supratimą kas
    skaudina Dievą ir artimą) . Tada gautųsi, kad man nebelikus galimybės suvokti kas yra gera, o kas bloga, aš galėčiau daryti bet ką kas tik man patinka ( galėčiau skaudinti Dievą ir artimą ) ir tai nebūtų smerktina. Lygiai kaip ir kiti galėtų tai daryti mano atžvilgiu. Galiausiai viskas baigtųsi tuo, kad atsidurtume pasaulyje, kuriame išlieka stipriausias ir tas stipriausias yra teisiausias nes
    jis stipriausias. Taigi įstatymo ( atskleidžiančio kas skaudina Dievą ir
    artimą) panaikinimas vestu prie dar didesnio skausmo plitimo.
    Todėl Kristus nepanaikino įstatymo, bet prisiėmė mano kaltę ir mirė vietoj manęs ant kryžiaus, kad būčiau laisvas nuo įstatymo pasmerkimo. Tačiau išlaisvinus mane tik nuo įstatymo pasmerkimo mano nuodėmingumo problema ( polinkio skaudinti Dievą ir artimą) nebūtų išspręsta( tai yra aš ir vėl dėl savo nuodėmingumo juos imčiau
    skaudinti) , todėl Kristus ne tik numirė ant kryžiaus už žmogaus kaltę , bet ir suteikė žmogui Šv. Dvasios dovaną, kurios pagalba žmogus gali pasipriešinti savo norui skaudinti Dievą ir artima , už ką jį vėl pasmerktų įstatymas. Taigi žmogus Kristuje gauna ne tik laisvę nuo
    nuodėmės kaltės ir nuo įstatymo pasmerkimo, bet jis dar gauna jėgą naudodamasis, kuria jis gali pasipriešinti nuodėmingam polinkiui skaudinti Dievą ir artimą ir nebūtų daugiau smerkiamu
    įstatymo. Ir ateityje Kristus II savo atėjimo metu dar panaikins ir nuodėmės įtaka žmogui, tai yra žmoguje kuris priėmė Kristu kaip savo asmeninį Gelbėtoja ir paklusta Jam kaip Viešpačiui ( paklūsta Jo valiai) Jis suteiks galimybę gyventi aplinkoje, kurioje nuodėminga aplinka nebedarys įtakos jo pasirinkimams. O tai reiškia, kad
    žmogus gyvens harmonijoje su Dievo įstatymo reikalavimais-mylės Dievą ir savo artimą.
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas sakai Kristus nepanaikino Istatymo….O Dievas mano gerokai kitaip ir tai ka jis mano pasake savo Zodyje: ” Jis panaikino įsakymų Įstatymą su jo potvarkiais” Ef 2,15
  • Remigijus Rabikauskas Gintaras Delinikaitis na šioje diskusijoje dalyvauja religingi žmonės, tad žodis nuodėmė jiems daug maž yra suprantamas. O 1Jn3:4 jis dar ir aiškiai apibrėžtas: Nuodėmė – tai įstatymo laužymas.
  • Laima Briediene Labas Rytas ,sia eilute ,kuria cituojate ,reiktu skaityti kontekste :

    Eph 2:11 Todėl atsiminkite, kad jūs kadaise buvote kūnu pagonys, kuriuos vadino neapipjaustytais vadinamieji apipjaustytieji, apipjaustyti kūne rankomis.
    Eph 2:12 Tuo metu jūs buvote be Kristaus, atskirti nuo Izraelio bendruomenės, svetimi pažado sandoroms, be vilties ir be Dievo pasaulyje.
    Eph 2:13 Bet dabar Kristuje Jėzuje jūs, kadaise buvusieji toli, per Kristaus kraują tapote artimi.
    Eph 2:14 Nes mūsų sutaikinimas yra Jis, iš abejų padaręs viena ir sugriovęs mus skyrusią sieną,
    Eph 2:15 savo kūnu panaikinęs priešybę – įsakymų Įstatymą su jo potvarkiais, – kad iš dviejų sutvertų savyje naują žmogų ir atneštų taiką.
    Eph 2:16 Jis viename kūne abejus sutaikino su Dievu per kryžių, kuriuo ir sugriovė priešiškumą.
    Eph 2:17 Atėjęs Jis skelbė taiką jums, kurie buvote toli, ir tiems, kurie buvo arti,
    Eph 2:18 nes per Jį vieni ir kiti galime prieiti prie Tėvo viena Dvasia.
    Eph 2:19 Todėl jūs jau nebesate pašaliniai nei svetimšaliai, bet šventųjų bendrapiliečiai ir Dievo namiškiai,
    Eph 2:20 pastatyti ant apaštalų ir pranašų pamato, turintys kertiniu akmeniu patį Jėzų Kristų,

  • Laima Briediene Labas Rytas , sioje laisko Efezieciams 2sk. 15 eiluteje kalbama ne apie Dievo duota Istatyma / Mokyma (Tora) ,bet apie zmoniu dogmas.
    Tas pats graikiskas zodis DOGMA vartojamas dar keliose NT eilutese ,kur aiskiai kalba apie zmoniu dogmas ,potvarkius ,nurodymus .

    Eph_2:15 Having abolishedG2673 inG1722 hisG848 fleshG4561 theG3588 enmity,G2189 even theG3588 lawG3551 of commandmentsG1785 contained inG1722 ordinances;G1378 *** for toG2443 makeG2936 inG1722 himselfG1438 of twainG1417 (G1519) oneG1520 newG2537 man,G444 so makingG4160 peace;G1515

    G1378
    δόγμα
    dogma

    Luk_2:1 AndG1161 it came to passG1096 inG1722 thoseG1565 days,G2250 that there went outG1831 a decreeG1378*** fromG3844 CaesarG2541 Augustus,G828 that allG3956 theG3588 worldG3625 should be taxed.G583

    Act_16:4 AndG1161 asG5613 they went throughG1279 theG3588 cities,G4172 they deliveredG3860 themG846 theG3588 decreesG1378*** for to keep,G5442 that were ordainedG2919 ofG5259 theG3588 apostlesG652 andG2532 eldersG4245 whichG3588 were atG1722 Jerusalem.G2419

    Act_17:7 WhomG3739 JasonG2394 hath received:G5264 andG2532 theseG3778 allG3956 doG4238 contraryG561 to theG3588 decreesG1378*** of Caesar,G2541 sayingG3004 that there isG1511 anotherG2087 king,G935 one Jesus.G2424

    Col_2:14 Blotting outG1813 theG3588 handwritingG5498 of ordinancesG1378*** that was againstG2596 us,G2257 whichG3739 wasG2258 contraryG5227 to us,G2254 andG2532 tookG142 itG846 out ofG1537 theG3588 way,G3319 nailingG4338 itG846 to his cross;G4716

  • Laima Briediene Eph 2:14-15 is an often used text by those who hold that Yeshua abolished the Mosaic Torah by His death
    http://www.torahresource.com/EnglishArticles/Eph%202.14.pdf
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas, čia vertėtų iškelti klausimus ką ir kaip panaikino, kad iš dviejų ( judėju ir pagonių) Kristuje padarė viena?
    Judėjai siekė gauti teisumą per įstatymo laikymąsi, kas, kaip jau rašiau ankščiau, buvo neįmanoma, o pagonys tai ignoravo, kas jų taip pat nedarė teisiais ; nes teisumas ateina ne per darymą ar nedarymą ,bet dėka to ką Dievas padarė Kristuje dėl žmogaus.
    Taigi Kristus panaikino ir vienų ir kitų klaidingą supratimą, kad ir vieni ir kiti Jame taptų sutaikyti su Dievu per tą teisumą, kuri teikia tik Jo auka, o ne įstatymo laikymasis ar jo ignoravimas.
    .
    Jei sakytume, kad čia Kristus panaikino Dievo įstatymą, kad per tai sutaikytų pagonis ir judėjus su Dievu, tai gautųsi, kad Dievas panaikino tai, kas atskleidė kaip reikia mylėti Dievą ir artimą ir per tai sutaikė visus su savimi. Gaunasi žydai ir pagonys spjaudė Dievui į veidą ir skriaudė savo artimus, o Kristus dabar panaikino tai kas tai atskleidžia, dėl ko jie dabar gali ir toliau spjaudyti Dievui į veidą ir skriausti artimą, bet Dievas vis tiek juos laikys savo draugais. Mano supratimu, tai būtų visiška nesąmonė.
  • Laima Briediene Sutinku Remigijau su Jusu palyginimu apie spjaudyma Dievui i veida ir artimo skriaudima ,puiki iliustracija ! Zinoma ,tai butu nesamone !
    15 hrs · Like · 1
  • Labas Rytas Laima Briediene sakai zmoniu dogmas…tipo mire Kristus ir panaikino ne Mozes Istatyma, o Lietuvos Konstitucija tikriausiai uzmirsai, jog zodis Tora ir reiskia mokyma.
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas sakai ” Kristus panaikino ir vienų ir kitų klaidingą supratimą”. Jei taip butu, tai dabar tiek zydai, tiek pagonys suprastu teisingai…bet kaip tada, taip ir dabar didzioji dauguma zydu, tiek pagoniu nesupranta ir lieka uzsikietine. Taigi, joks klaidingas supratinimas nebuvo ir nera panaikintas.
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas tai, kad sandora apie kuria kalbama Zyd 8 nera, ta, kuria sudare Kristus labai aiskiai rodo pasakymas, jog tai sandora su Izraelio it Judo namais, o Kristus sudare sandora ne su izraelio irJudo namais. Antra toje Zyd 8 minimoje sandoroje visi pazins Dieva. “Ir nė vienas nebemokys savo tautiečio nei savo brolio, sakydamas: „Pažink Viešpatį!“ Jie visi mane pažins, nuo mažiausio iki didžiausio”. Kai tuo tarpu sioje sandoroje, kuria sudare Kristus yra tokiu, kurie visai nepazista Dievo “Jūsų gėdai pasakysiu, kad kai kurie iš jūsų visiškai nepažįsta Dievo.” 1Kor 15,34
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas Tie žydai ir pagonys, kurie nėra vieningi Kristuje, tokias yra ne todėl, kad Dievas kažko nepadarė, bet todėl, kad jie gavę iš Dievo laisvo pasirinkimo galimybę, pasirenka tai kas artimiau yra jų nuodėmingai egocentriškai natūrai.
    Dievas niekada neprievartauja žmogaus valios . Taigi klaidinga supratimas Kristumi buvo panaikintas, bet žmonėms, kurie labiau myli nuodėmę nei Dievą pasirenka jam nepaklūsti.
    Kas dėl Naujosios sandoros, tai ji ir buvo sudaryta su Izralelio namais, su tuo jos likučiui, kuris priims Mesiją ir į šį likutį bus įskiepyti ir visi kiti kas tikėjimu priims Kristų.
    Jūs rašote kad Kristus sudarė kažkokia sandora su tais kurie Jo nepažįsta. Dalykas tas, kad sandora negali būti kažkam primetama prievarta. Sandoroje dalyvauja dvi pusės. Kristaus atveju Jis pasiūlo Sandorą, o antroji pusė, Jį pažinusi šią sandorą laisva valia priima.
    Kas dėl to kas aš nepažįstu Dievo , tai atsakysiu ap. Pauliaus žodžiais : „Trokštu pažinti jį, jo prisikėlimo galybę ir bendravimą jo kentėjimuose, noriu panašiai kaip jis numirti, kad pasiekčiau ir prisikėlimą iš numirusių. Aš nesakau, kad jau esu šitai gavęs ar tapęs tobulas, bet vejuosi norėdamas pagauti, nes jau esu Kristaus Jėzaus pagautas. Vis dėlto, broliai, nemanau, kad jau būčiau tai pasiekęs. Tik viena tikra: pamiršęs, kas už manęs, aš veržiuosi pirmyn, į tikslą, siekiu laimikio aukštybėse, prie kurio Dievas kviečia Kristuje Jėzuje. Taigi visi, kurie esame tobuli turėkime tai galvoje! O jeigu jūs apie ką nors manote kitaip, Dievas jums tai apreikš. Kad ir kiek nuėję, ženkime toliau ta pačia linkme.“
    6 hrs · Unlike · 2
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas taigi sakai “trokstu pazinti” vadinasi nesi toje sandore apie kuria parasyta “visi pazins”, nes tie kurie pazino, tiems nebereikia pazinti.
  • Remigijus Rabikauskas Labas Rytas Žodis „žinojimas“ gali būti naudojamas dviem prasmėmis, kaip “pilnas ir užbaigtas” arba kaip “nuolatos augantis ir
    besiplečiantis”.

    Pavyzdžiui pirmokas pažįsta mokoma medžiaga pilnai tuose rėmuose, kurie yra apibrėžti pirmos klasės mokymo kursu, bet šis pažinimas tuo pat metu yra dalinis visos mokymo programos rėmuose, todėl jis yra ir tuo pat metu ir neužbaigtas.

    Taigi Sandora, kurioje sakoma “pažins” reiškia pažins tiek kiek reikia, kad būtų išgelbėti, bet Dievo pažinimo atžvilgiu šis procesas niekada nebus užbaigtas.

    Pateiksiu dar viena pavyzdį kaip tai yra įmanoma: įsivaizduokit viešbuti, kuriame yra begalė kambarių, bet visi kambariai yra užimti. Taigi galime sakyti, kad gyventojų apgyvendinimo procesas yra užbaigtas ir vietų daugiau viešbutyje nėra . Bet štai ateina dar
    žmonės, kurie prašosi būti apgyvendinti šiame viešbutyje. Kadangi procesas kaip jau ir baitas, mes to padaryti kaip ir negalime, bet juk kalba eina ne apie ribotą kiekį kambarių, o apie begalybę, tad viskas ką man reikia padaryti, tai paprašyti, kad pirmo kambario gyventojai persikeltų į antrąjį kambarį, o antrojo- į trečiąjį
    ir t.t. Ir tada į pirmąjį kambarį, kuris atsilaisvino aš galiu elementariai apgyvendinti naujai atvykusius gyventojus. Taigi nors procesas buvo užbaigtas bet jis tuo pat metu yra ir besitęsiantis, nes jis susidūrė su begalybe, su amžinais dalykais.

  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas tai ka jus pateikete tera KUNISKI SAMPROTAVIMAI ir isvedziojimai neparemti jokia Dievo zodzio tiesa.
  • Labas Rytas Remigijus Rabikauskas kodel jums tiesiog sau nuosirdziai neprisipazinti, jog neturite jokio supratimo, kokie yra Naujosios Sandoros punktai, kuriu laikydamasis tikintysis islieka sandoroje su Dievu. Juk kaip senoji sandora turejo savus (salygas), kuriu besilaikydamas izraelitas pasilikdavo sandoroje su Dievu, taip ir Naujoji Sandora turi tuos punktus (salygas).
  • Laima Briediene Labas Rytas , kokia dar papildoma sandora Jus isgalvojote ?
    Jusu paminetame hebraju 8 sk. yra paprasciausiai cituojamos eilutes is Jeremijo pranasystes ir kalbama apie TA PACIA Sandora :

    Heb 8:8 Jis sakė, peikdamas juos: “Štai ateina dienos, – sako Viešpats, – kai Aš su Izraelio namais ir Judo namais sudarysiu naują Sandorą.
    Heb 8:9 Ne tokią Sandorą, kokią buvau sudaręs su jų tėvais tą dieną, kai paėmiau juos už rankos, norėdamas išvesti iš Egipto žemės. Jie neišsaugojo mano Sandoros, ir Aš juos apleidau, – sako Viešpats. –
    Heb 8:10 Štai kokia bus Sandora, kurią sudarysiu su Izraelio namais, praslinkus anoms dienoms, – sako Viešpats: – Aš duosiu savo įstatymus jų protams ir juos įrašysiu jų širdyse, ir būsiu jų Dievas, ir jie bus mano tauta.
    Heb 8:11 Ir nė vienas nebemokys savo artimo nei savo brolio, sakydamas: ‘Pažink Viešpatį!’, nes visi mane pažins nuo mažiausio iki didžiausio. Jer 31:31 Ateina dienos, kai Aš padarysiu su Izraeliu ir Judu naują sandorą, – sako Viešpats, –

    Jer 31:32 ne tokią sandorą, kokią padariau su jų tėvais, kai juos, paėmęs už rankos, išvedžiau iš Egipto žemės. Jie sulaužė mano sandorą, nors Aš buvau jų valdovas.
    Jer 31:33 Bet tokią sandorą Aš padarysiu su Izraelio namais: toms dienoms praėjus, Aš įdėsiu savo įstatymą į jų vidų ir įrašysiu į jų širdis. Aš būsiu jų Dievas, o jie bus mano tauta.
    Jer 31:34 Tada nė vienas nebemokys savo artimo ir nebesakys savo broliui: ‘Pažink Viešpatį!’ Jie visi, nuo mažiausiojo iki didžiausiojo, mane pažins. Aš atleisiu jų kaltę ir jų nuodėmės nebeprisiminsiu”.

  • Laima Briediene O kada tai ivyks ,kuomet visi iki vieno pazins Viespati ? Ar tai jau ivyko ,ar visi iki vieno pazista Viespati Yeshua ?
    Tai bus tuomet ,kai Viespats sugris i zeme ir karaliaus cia , taip vadinamos Tukstantmecio Karalystes metu (Millennial Reign / Millennial Sabbath ) .

    Isa 11:6 Vilkas gyvens su avinėliu, leopardas gulės su ožiuku, veršis, jautis ir jaunas liūtas bus drauge, juos ganys mažas vaikas.
    Isa 11:7 Karvė ir lokys ganysis, jų jaunikliai guls drauge ir liūtas ės šiaudus kaip jautis.
    Isa 11:8 Motinos maitinamas kūdikis žais prie angies urvo, ir mažas vaikas kiš ranką į gyvatės olą.
    Isa 11:9 Niekas nekenks ir nežudys mano šventame kalne. Kaip vanduo pripildo jūrą, taip žemė bus pilna Viešpaties pažinimo. <—————–
    Kiti pranasai taip pat raso apie tai ,skaitykite pranasu knygas Biblijoje

  • Labas Rytas Laima Briediene ne papildoma, o Naujoji Sandora, kuria sudare Jezus Kristus per paskutine vakariene. Juk sioje Naujojoje Sandoroje mes neaukojame jokiu gyvuliu, o kai baigsis pagoniu laikai, gris Misijas. Va butent tada ir bus sudaryta jusu minima Zyd 8 sandora su Izraelio ir Judo namais. Tada ir vel bus atstatyta sventykla ir vel aukojamos gyvuliu aukos, o visos tautos rinksis i Jeruzale svesti Dievo svenciu.
  • Laima Briediene Neaukojame todel ,kad nera Sventyklos ,kai ji bus atstatyta ,vel aukosime . Ezekielio pranasysteje yra detaliai aprasyta si Sventykla ,kuri bus atstatyta Mesijui sugrizus . Taip pat detaliai aprasytos aukos ,kurios bus aukojamos . Kiek zinau ,nebus tik Yom Kippur aukos , kuria aukodavo vyr. kunigas uz Dievo tautos – Izraelio nuodemes . O Naujoji / Atnaujinta Sandora jau sudaryta ,bet dar neisigaliojo iki galo ,dar ne viskas yra ivykdyta . Kai Yeshua sugris ,tuomet ji bus ispildoma iki galo .
  • Labas Rytas Neaukojame ne todel nera sventyklos, o todel kad gyvename kitos sandoros laikotarpiu apie kuri parasyta “auku ir atnasu tu nebenori”.
  • Labas Rytas Laima Briediene kaip tai kur, Sventajame Raste zinoma.
  • Laima Briediene Cia Jusu vertime parasyta “NEBEnori ”

    Jeigu pastebejote ,tai ir ST Dievas “NEnorejo” auku ,ar tai reiskia ,kad Jis atsauke savo nurodymus apie aukojimus Sventykloje ? Zinoma ,NE ! Reikia skaityti konteksta ,kodel ir kuomet Dievas nenorejo auku …
    Juk aukos yra skirtos atstatyti bendravima su Dievu , o jeigu yra uzkietinta sirdis nuodemese ,atmetimas Jo Istatymo , tai jokios aukos nepades ,todel Dievas ju ir nenori ,nenori bendravimo su nusidejeliu …

    Kai Dovydas nusidejo su Betseba ,jis aiskiai suprato ,kad Dievas nebenori jo aukos :

    Psa 51:1 Choro vadovui. Dovydo psalmė, kai pas jį atėjo pranašas Natanas, jam įėjus pas Batšebą. Dieve, pasigailėk manęs dėl savo malonės, dėl savo beribio gerumo panaikink mano kaltes.
    Psa 51:2 Visai nuplauk mano kaltę ir apvalyk mano nuodėmes.
    Psa 51:3 Išpažįstu savo nusikaltimą, mano nuodėmė visada yra su manimi.
    Psa 51:4 Tau vienam nusidėjau ir padariau pikta Tavo akyse. Tu teisingai teisi ir teisingą sprendimą darai.

    Psa 51:16 Tu nenori aukos, jei aukočiau deginamąją auką, Tau nepatiktų. <———————————

    Psa 40:6 Aukų ir atnašų Tu nenorėjai. Ausis Tu man atvėrei. Deginamųjų aukų ir aukų už nuodėmę Tu nereikalavai.
    Psa 40:7 Tada tariau: “Štai ateinu; knygos rietime apie mane parašyta.
    Psa 40:8 Man patinka vykdyti Tavo valią, mano Dieve; Tavo įstatymas yra mano širdyje”.

    1Sa 15:22 Samuelis atsakė: “Argi Viešpats labiau vertina deginamąsias aukas ir atnašas, negu paklusnumą Viešpaties balsui? Paklusti yra geriau negu aukoti ir klausyti yra geriau už avinų taukus.

    Hos 6:6 Aš noriu gailestingumo, o ne aukos, ir Dievo pažinimo labiau, negu deginamųjų aukų.
    Hos 6:7 Jie kaip žmonės sulaužė sandorą, buvo man neištikimi.

    Mat 9:13 Eikite ir pasimokykite, ką reiškia žodžiai: ‘Aš noriu gailestingumo, o ne aukos’. Aš atėjau šaukti ne teisiųjų, bet nusidėjėlių atgailai”.

    Mat 12:7 Jei būtumėte supratę, ką reiškia ‘Aš noriu gailestingumo, o ne aukos’, nebūtumėte pasmerkę nekaltų.

  • Labas Rytas Laima Briediene ne mano, o Kavaliausko.
  • Laima Briediene Kosto Burbulio vertimas yra teisingesnis

    CIA BUTENT CITUOJAMA 40 psalme .

    (LT-BTZ) Heb 10:5 Todėl, ateidamas į pasaulį, Jis sako: “Aukų ir atnašų Tu nenorėjai, bet paruošei man kūną.
    Heb 10:6 Tau nepatiko deginamosios atnašos ir aukos už nuodėmes.

    Taip pat angliski vertimai :

    (ISR Scriptures) Heb 10:5 Therefore, coming into the world, He says, “Slaughtering and meal offering You did not desire, but a body You have prepared for Me.
    Heb 10:6 “In burnt offerings and offerings for sin You did not delight.

    Footnote: Ps. 40:6, 7.

    Hebrews 10:5

    (HRB) For this reason, coming into the world, He says, “Sacrifice and offering You did not desire, but You prepared a body for Me.

    (KJV+) WhereforeG1352 when he comethG1525 intoG1519 theG3588 world,G2889 he saith,G3004 SacrificeG2378 andG2532 offeringG4376 thou wouldestG2309 not,G3756 butG1161 a bodyG4983 hast thou preparedG2675 me:G3427

    (RNKJV) Wherefore when he cometh into the world, he saith, Sacrifice and offering thou wouldest not, but a body hast thou prepared me:

  • Gintaras Delinikaitis Su auku aukojimu, tai cia gilus tupikas, nu kitaip sakant antras toristu lygis, taip gaunasi, kad privedama jauna krikscioni prie ST istatymo laikymosi, paskiau ikalk i galva auku aukojimo reikalinguma ir taip vis toliau ir toliau nuo Kristaus, kol….
  • Laima Briediene K. Burbulis tiksliai cituoja istrauka is Ps 40 .
    O Kavaliauskas cituoja stai si Rubsio isversta teksta ir visiskai ji iskreipia . Ir abi citatos idetos toje pacioje ekumenineje biblijoje

    ST Rubsys raso :”Tu davei man suprasti,
    kad netrokšti kruvinos aukos ir javų atnašų,
    neprašai deginamosios aukos ir atnašos už nuodėmę.”

    NT Kavaliauskas cituoja : “Aukų ir atnašų tu nebenori,
    bet paruošei man kūną. Tau nepatiko deginamosios aukos ir aukojimai už nuodėmes.”

    http://biblija.lt/index.aspx?cmp=reading…

    1 Kadangi Įstatymas turi tiktai būsimųjų gėrybių šešėlį, o ne patį dalykų vaizdą, jis niekuomet negali tomis pačiomis atnašomis, kurios kasmet vis aukojamos ir aukojamos, tobulų padaryti tų, kurie artinasi prie Dievo. 2 Argi tos aukos nesiliautų, jeigu aukotojai, vienąkart apvalyti, daugiau nebejaus…
    BIBLIJA.LT
  • Laima Briediene Gintarai ,studijuokite Rasta ,tai nebusite “tupike ”
  • Gintaras Delinikaitis Cia jus tupike “rasto zinove”
  • Laima Briediene Gal ir tupike ,tik ne tokiam giliam ,kaip tie ,kurie klauso tik kunigelio ar pastorelio Juk visi matome lyg per aprukusi stikla , kol ateis pilnas pazinimas .
    Kai kuriu stiklas kiek sviesesnis,apvalytas …
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s