Naujasis Testamentas / Tora

Apie Šabatą ir kitus Dievo Įsakymus

Yzopas Norris

Mk:2:28 taigi Žmogaus Sūnus yra ir sabato Viešpats.

Kas yra svarbiau,sabata ar sabatos Viespats?

  • 2 people like this.
  • Natali Joli Kurejas ar kurinys?
  • Yzopas Norris Kad Kurejas svarbiau uz kurini,cia vienareiksmiskai pritars visi.Bet ar sabatos Viespats svarbiau uz sabata,cia jau …
  • Natali Joli Aha matosi neturi ka veikti
  • Romualdas Repšys Kūrėjas visa ko yra svarbiausias. Jis davė ir ketvirtą įsakymą-šabą (sabatą) ir viešpatauja jame.
    Žydai, nukryžiavę Dievo Sūnų, nuėjo švęsti šabo. Realybė buvo tokia – šabo dieną viešpatavo šėtonas.
    Turime būti budrūs ir tirti save, kad suvoktume kas viešpatauja mumyse ne tik šabo, bet ir kiekvienoje dienoje.
  • Yzopas Norris Kurejas visa ko yra svarbiausias.Cia kaip ir sakiau,visi tam pritars.Bet veliau prasideda keisti aiskinimai..:)-” Jis dave! Jis dave ir ketvirta isakyma-sabata!ir Jis viespatauja jame!” Taigi,nuo tokio pasakymo svarbiausia cia jau tampa-sabatas,nes pasirodo sabatas,kuri dave Viespats,tapo Viespaties viespatavimo sfera…!:)
  • Romualdas Repšys Dievo viešpatavimo sfera yra visa kūrinija.
  • Yzopas Norris Jus gal geriau duokite issamesni paaiskinima savo siam naujadariniam teiginiui: “Jis davė ir ketvirtą įsakymą-šabą (sabatą) ir viešpatauja jame.” Kaip ir kuom pasireiskia Viespaties viespatavimas sabatoje?
  • Romualdas Repšys Šioje vietoje, brangus Yzopai, reikia gauti Dievo apreiškimą Palyginimui: Mt 16,17
  • Remigijus Rabikauskas Šis klausimas: “ Kas yra svarbiau, sabata ar sabatos Viespats?” yra kalidingas, nes atsakant į jį vienareikšmiškai, be paaiškinimo susidaro klaidinga nuomonė, kad jai svarbiausia yra Viešpats, tai sabata aplamai nebesvarbi.
    . Jei aš jūsų paprašysiSee More
  • Remigijus Rabikauskas Natali Joli klausiate: “Kurejas ar kurinys? ” Atsakykit man: “Ar galima vadinti kūrėju ta, kuris neturi kūrinio ir ar gali egzistuoti kūrinys be kūrėjo ? Akivaizdu, kad tai abi šios savokos viena be kitos nepilnavertės.
  • Romualda Adomaityte-Chabarina Pagerbdama Viešpaties įsakymą švęsti šabo (sabatos) dieną – švęsdama tą dieną – išaukštinu Viešpatį.
  • Yzopas Norris Na,Romualdas Repšys,kad Viespats viespatauja ketvirtame isakyme-sabatoje,tai cia joks Dievo apreiskimas….,cia greiciausia vieno zmogaus iliuzija,kuri jums labai priimtina ir kurios,deja,niekaip nesugebate paaiskinti ir nesugebesite… )
  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas ,Jezus yra sabatos Viespats.Jis ja dave,todel Jis gali ir keisti sabatos taisykles.Kai atejo Jezus,Jis jau nenorejo,kad jo zmones laikytusi isoriniu taisykliu,rasyto istatymo raide,bet norejo,kad zmones Ji tiketu,myletu ir pasiliktu su Juo…nes Jis yra viskas,ko reikia zmogui,Jis yra poilsio tikrove,Jis yra Dvasia teikianti gyvybe,o ne istatymo raide vedanti i mirti.Paimkit ir normaliai perskaitykite visas Evangelijas,istatymo gerbejai,ir pamatykit,kas yra Jezus Kristus…
  • Yzopas Norris Romualda Adomaityte-Chabarina, svesdamas sabata,jus nei kiek neisaukstinat VIespaties….Viespats jau isaukstintas,sedi Dievo Tevo desineje,…,tad kaip jus JI dar isaukstinat?
  • Yzopas Norris Fil:1:20Aš karštai laukiu ir turiu viltį, jog niekuo neliksiu sugėdintas, bet kaip visada, taip ir dabar Kristus bus viešai išaukštintas mano kūne-ar gyvenimu, ar mirtimi.
    Paulius turejo visai kita matyma…
  • Greita Asta o kaip galima gerbti mokytoja,jei negerbi jo mokymo?arba-kaip gali buti svarbus mokytojas,jei nesvarbu jo mokymas?
  • Gintaras Delinikaitis Taip Asta, jai pazintume savo Mokytoja, pazintume ir Jo mokyma, pazindami Jo mokyma apreiskimu papildytume vienas kita. Ka tai pasako ?
  • Yzopas Norris Jezus nemokino Jo gerbti,bet liepe Ji myleti.Tai daug daug gyliau.Tie,kas myli Ji,klauso Jo visame kame.Meile veda i labai artima bendravima ir vienas kito supratima.Kuo labiau mylesime,tuo daugiau bendrausime ir pazinsime Jezu gyvai ,Jo zodziai mums bus rema, kurie nukreips musu zingsnius kasdieniniame gyvenime.
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris jūs teigiate, kad Dievas davė įstatymus ir Jis gali juos keisti. Taip Jis gali. Tačiau Jo Žodyje- Biblijoje nėra nei užuominos apie tai, kad Jis kada nors, ar kur nors ruošėsi keisti Dekaloge užrašytus įstatymus. jei jūs aptikote tokia vieta pacituokite.
    Jūs rašote: „Kai atejo Jezus, Jis jau nenorejo,kad jo zmones laikytusi isoriniu taisykliu, rasyto istatymo raide,bet norejo,kad zmones Ji tiketu,myletu“
    Iš kokio Biblijos teksto jūs išskaitėte minti, kad Kristus nenorėjo to, kad žmonės laikytųsi išorinių taisyklių? Pamastykim kas yra išorinė taisyklės pusė? Tai ta pusė kurioje įstatymo laikymasis pasireiškia praktiškai arba matomai. Pvz.: Įstatymas „Nepaleistuvauk“ praktiškai arba matomai pasireiškia tuo, kad žmogus nepaleistuvauja. O neišoriškai šio įstatymo laikymasis pasireiškia tuo, kad žmogus net mintyse sau neleidžia mąstyti apie tai kas vestų jį į paleistuvystę.
    Taigi Jėzus ne tik kad ne nenorėjo , bet jis troško, kad Jo pasekėjai kaip ir Jis gyventų nepasiduodamas nuodėmei jokiose jos paraiškose.
    Galbūt jūs sumaišėte teiginį „Kristus nenorėjo, kad žmonės laikytųsi išorinių taisyklių“ su teiginiu „Kristus nenorėjo, kad žmonės laikytųsi įstatymo išoriškai“ ? Ką reiškia laikytis Įstatymo išoriškai ? Tai reiškia laikytis Įstatymo nevykdant Įstatymo esmės arba kalbant paprastai, tai veidmainingas Įstatymo vykdymas. Taip, štai tokio veidmainingo Įstatymo vykdymo, Kristus išties nenorėjo, kad žmonės laikytųsi ir apie tai Biblijoje yra parašytas ne vienas tekstas . pvz Mat 23:28
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris
    Jūs rašote : „ Jezus nemokino Jo gerbti,bet liepe Ji myleti“
    O dabar perskaitykime ką rašo apaštalas Jonas apie tai ką reiškia mylėti Dievą ? 1Jn5:2,3 – š to pažįstame mylį Dievo vaikus, kad mylime Dievą ir jo įsakymus vykdome. Nes tai ir yra Dievo meilė – jo įsakymus vykdyti.
    O jūs teigiate, kad Dievo įstatymo kuris moko nevogti, nepaleistuvauti, gerbti tėvus, negeisti svetimo ir t.t. vykdyti aplamai nereikia. Tad jūs sakydamas, kad mylėkime Dievą darydami nuodėmė, tuo išties Jį niekinate ir Jam piktžodžiaujate. ir jūs negalite turėti su juo jokiu artimų santykiu nes kas gali būti bendro tarp to kas šventa ir to kas nuodėminga.
  • Yzopas Norris Istatymo pabaiga-Kristus.Rom:10:4.
    Kristus atejo ivykdyti istatymo Mat. 5:17 , ir pakeisti istatyma savimi Rom.8:3-4.Dabar kiekvienas kuris tiki JI,gauna Dievo teisuma,kuris yra pats Kristus.

    Jei jus itikejes ir priemes Kristu,dar laikotes isikibes istatymo,tai jus paniekinate Kristaus auka,paniekinate Jo atlikta darba.

    Rom.8:3
    Ko įstatymas nepajėgė, būdamas silpnas dėl kūno, tai įvykdė Dievas. Jis atsiuntė savo Sūnų nuodėmingo kūno pavidalu kaip auką už nuodėmę ir pasmerkė nuodėmę kūne,
    4 kad įstatymo teisumas išsipildytų mumyse, gyvenančiuose ne pagal kūną, bet pagal Dvasią.

    NT esme-kuo tu gyveni?Kunu ar Dvasia.?Apie istatymo laikymasi nera net kalbos,nes mes mire istatymui

  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,o jus sventai isitikines,kad 1Jn5:2,3 kalba apie Mozes istatyma?
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris rašote :“ Istatymo pabaiga-Kristus Rom 10:4“
    Kaip Kristus tampa įstatymo pabaiga ? Įstatymas smerkia nuodėmę kuria padarė nuodėmininkas , o Kristus numirė už šią nuodėmininko nuodėmę, nuodėmininkas būtų apvalytas ir įstatymas šio daugiau nebesmerktų. Taigi tol kol apvalytas žmogus pasiliks Kristuje , tai yra gyvens kaip ir šis nensusidėdamas prieš Įstatymą jis įstatymo bus nepakaltinamas. Tokiu būsdu Kristus išties taps įstatymo pabaiga. Bet jai žmogus vėl ims nuodėmiauti , vėl laužys Dievo Įstatymą jam ir vėl bus reikalingas Gelbėtojas. Tad jei žmogus priėmęs Kristų toliau sąmoningai daro nuodėme tai jis gyvena saviapgaulėje, jis randasi po Įstatymo pasmerkimu, o ne po Kristaus malone. Nes malonė duodama tam kad nebegyventum nuodėmėje , o ne tam kad prisidenges malone gyventum tenkindamas savo kūniškumą, silpnybes ir įgeidžius.
    Jūs rašote „Kristus atėjo, kad pakeistų įstatymą“
    Tai visiška nesąmonė. Jokūbas Įstatymą vadina tobulu laisvės Įstatymu bei karališku įstatymu ( Jk 1:25 ; 2:8). Dovydas rašo, kad juo gėrisi Įstaymu ( Ps119;143) . Saliamonas po vysų savo ieškojimų ir tyrinėjimu pasakė, kad žmogui nieko nėra geriau kaip laikyti Dievo Įstatymo, nes tai suriša visą žmoniją( Mok 12:13) Kristus atėjo kad įstatymą išaukštintų, nes tas kas šventas, geras ir teisingas ( Rom 7; 12) to keisti nereikia. Dievo įstatymas tai Dievo charakterio savybių apraiška. Dievo įstatymas tai būdas kaip išreikšti meilę Dievui ir artimui. Nejau jūs tikite tuo, kad kristus pakeitė Įstatymą, kuris mokė mylėti Dievą ir savo artima, kažkokiu nauju, mistiniu įstatymu , apie kuri Jis dar ir nieko niekur neužsiminė ?
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris klausiate “o jus sventai isitikines,kad 1Jn5:2,3 kalba apie Mozes istatyma?” O apie ką čia dar gali būti kalbama ? Kur jūs Biblijoje perskaitėte apie kitą įstatymą ? Jonas aiškiai sako :1Jn2:7 -“Mylimieji, aš jums nerašau naujo įsakymo, bet seną įsakymą, kurį nuo pradžios esate gavę.”
  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,Kristus pakeite istatyma Savimi. Ar jums maza Kristaus?
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris Kristus nepakeitė įstatymo reikalavimus,bet teisumą ateinanti nuo įstatymo, teisumu ateinančiu iš tikėjimo į Kristų. O tai visiškai skirtingi dalykai. Jei priėmiau teisumą ateinanti nuo tikėjimo Kristumi, tai gyvenu pergalinga gyvenimą, siekdamas nebenusidėti, kad vėl nepapulčiau po Įstatymo pasmerkimu. O jei priėmiau Kristų tikėjimu, o pasilieku gyventi nuodėmėje tai skelbiu aplinkiniams, kad Kristus, kuriuo tikiu yra nuodėmės tarnas. O tai tikėjimas ne Biblijiniu Kristumi, bet savo sukurtu stabu.
  • Yzopas Norris Jonas 1laiske 2:7 raso apie si isakyma,kuri dave Jezus:Jn13: 34 Aš jums duodu naują įsakymą, kad jūs vienas kitą mylėtumėte: kaip Aš jus pamilau, kad ir jūs mylėtumėte vienas kitą. Mokiniai girdejo si isakyma tiesiai is Jezaus savo krikscionisko gyvenimo pradzioje.
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris Kristus nepakeitė įstatymo reikalavimus,bet teisumą ateinanti nuo įstatymo, teisumu ateinančiu iš tikėjimo į Kristų. O tai visiškai skirtingi dalykai. Jei priėmiau teisumą ateinanti nuo tikėjimo Kristumi, tai gyvenu pergalinga gyvenimą, sSee More
  • Yzopas Norris tau truksta sviesos…NT,tai ne tu,ar as gyvenu,o gyvena Kristus.
    Jei tu priemes Kristu dar stengiesi laikytis istatymo,tai ar tu tuo neparodai,kad Kristus nuodemes tarnas ? :)Lyg Kristus butu kazkur tai paslydes ir kazko tai neatlikes iki galo? .
    Kaip matau,tau maza Kristaus ir JO atlikto darbo… .Nori dar vis pats gelbetis
  • Remigijus Rabikauskas Jei Kristus gyvena manyje, tai manyje nuodėmei vietos nebėra ,o jei nuodėmė kuria man atskleidžia įstatymas vis dar yra manyje, tai Kristus manyje negyvena . Neapsigaudinėkim. Kristaus nuodėmės tarnu vadinamas tada kai tikintysis, kuris sakosi, kad priėmė Kristų ir toliau gyvena nuodėmėje. Tas gi tikintysis, kuris išpažino nuodėmę kuria jam atskleidė Įstatymas ir priėmė Kristų, toliau, išpažintoje nuodėmėje nebegyvena, parodo tuo, kad Kristus realiai viešpatauja jame . Tokiu būdu tokiam Kristui tarnaujantis tikintysis, liudija aplinkiniams, kad Kristus kuris viešpatauja jame yra ne nuodėmės bet teisumo arba šventumo tarnas.
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris atsakykite tiesiai: Ar jūs gyvendamas Kristuje galite toliau vogti, paleistuvauti, garbinti stabus, žudyti nešvęsti šabo, prisidengęs Dievo vardu apgaudinėti žmones, negerbti gimdytojų, tai yra nemylėti Dievo ir artimo taip kaip to reikalauja Dievo įstatymas ?
  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,jusu samprotavimai neatitinka Dievo zodzio.Jei Kristus manyje,tai nuodemei dar gali buti vietos manyje.Ir Kristus del to netamps nuodemes tarnu,Jis gi netarnaus manyje esanciai nuodemei ,bet pasmerks nuodeme manyje,ir as neturesiu ramybes,kol Jam neispazinsiu nuodemes.Jus gal tokiu patyrimu dar neturite,todel jums tai nesuprantama.Jums nuodeme atskleidzia istatymas ,man atskleidzia pats Kristus,kuris gyvena manyje .
    O gyvenimas Kristuje,jei tai nera tik deklaracija,veda i sventejima ir neteikia galimybiu nuodemiauti..
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris
    Jūs rašote : .”Jei Kristus manyje, tai nuodemei dar gali buti vietos manyje”
    O apaštala Jonas sako 1Jn 3sk. „ Kiekvienas, kas turi jame tokią viltį, skaistina pats save, nes ir jis yra skaistus. Kiekvienas, kuris daro nuodėmę, laužo įstatymą, Nuodėmė – tai įstatymo laužymas. Jūs žinote, jog Jėzus pasirodė, kad sunaikintų nuodėmes, ir nėra jame nuodėmės. Kas tik gyvena jame, tas nenusideda, o nė vienas nusidėjėlis jo neregėjo ir nepažino. Vaikeliai! Tegul niekas jūsų nesuklaidina! Kas teisiai elgiasi, yra teisus, kaip ir jisai teisus. Kas daro nuodėmę, tas iš velnio,nes velnias visas nuodėmėse nuo pat pradžios. Todėl ir pasirodė Dievo Sūnus,kad velnio darbus sugriautų. Kas yra gimęs iš Dievo, nedaro nuodėmės,nes jame laikosi Dievo sėkla. Jis negali nusidėti, nes yra gimęs iš Dievo.“
    Taigi tai ką sako apaštalas Jonas ir ką teigiate jūs Yzopai, yra visiškai priešingi dalykai.
    …………
    Toliau jūs rašote:kad „ Jėzus jumyse pasmerks nuodėmę, ir jūs neturėsite ramybės tol kol jos neišpažinsite.“
    Visiškai su jumis sutinku , kad Jėzus, kuris tobulai įvykdė Dievo įstatymą, savo gyvenimu pasmerks jus už daroma nuodėmę, nes jūs neatitiksite Kristaus gyvenimo būdo, kuris tobulai atitiko Įstatymo reikalavimams. Taigi Jėzus jus pasmerks už paleistuvystę, vagyst , stabų garbinimą, šabo nesilaikymą ir visą kitą, ką smerkia Dievo (Kristaus) Įstatymas. Nes tarp Kristaus gyvenimo būdo ir to ko reikalauja Įstatymas yra visiška harmonija.
  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,arba jus nedaskaitote ka raso ap.Jonas,arba ignoruojate tai,ka jis rase daugiau.
    1Jn.1
    8 Jei sakome, kad neturime nuodėmės,-klaidiname patys save, ir nėra mumyse tiesos.
    9 Jeigu išpažįstame savo nuodėmes, Jis ištikimas ir teisingas, kad atleistų mums nuodėmes ir apvalytų mus nuo visų nedorybių.
    10 Jei sakome, kad nesame nusidėję, darome Jį melagiu, ir nėra mumyse Jo žodžio.

    Taigi,jusu sis teiginys:
    “Jei Kristus gyvena manyje, tai manyje nuodėmei vietos nebėra ,o jei nuodėmė kuria man atskleidžia įstatymas vis dar yra manyje, tai Kristus manyje negyvena” -priestarauja ap.Jono zodziams.

  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,ar jus matote tik toki Jezu,kuris tobulai ivykde istatyma,ir kuris dabar smerkia tuos,kurie lauzo istatyma ?
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris jūs cituojate 1Jn 1: 8-10 be konteksto, todėl ir gaunate klaidinga išvada. Perskaitykim nuoseklei apie ką eina kalba nuo 5eil. ir pamatysite, kad tap to ką aš parašiau anksčiau ir to ką sako Jonas nėra jokios priešpriešos.
    . 5eil. parašyta : “Tai yra žinia,kurią esame išgirdę iš jo ir skelbiame jums, kad Dievas yra šviesa ir jame nėra jokios tamsybės”.
    Kitaip tariant Dievas yra šventas ir jame nėra nuodėmės.
    . 6 eil. „Jei sakytume, kad bendraujame su Juo, o vaikščiotume tamsoje, meluotume ir nevykdytume tiesos.“
    Kitaip tariant jei sakome, kad bendraujame su šventu Dievu kuriame nėra nuodėmės, o patys gyvename nuodėmiaudami, gyvename darydami nuodėmę, tai nevykdytume tiesios.
    . 7 eil. „O jei vaikščiojame šviesoje, kaip ir jis yra šviesoje, mes bendraujame vieni su kitais,ir jo Sūnaus Jėzaus kraujas apvalo mus nuo visų nuodėmių.“
    Tagi, jei gyventume siekdami būti šventi, tai yra tokie kokiu yra Dievas, be nuodėmės, tada Jėzaus kraujas apvalytų mus nuo mūsų nuodėmių.
    . 8eil „Jei sakytume, jog neturime nuodėmės,klaidintume patys save, ir nebūtų mumyse tiesos.“
    Iš konteksto matyti, kad jei mes pasileikame gyventi nuodėmėje, o sakome, kad gyvename su Dievu ir tuo teigiame, kad mumyse nėra nuodėmės, nes mes Kristuje po Dievo malone, mes patys save klaidintume, nes mumyse nebūtų tiesos. Kitaip tariant mūsų toks elgesys būtų veidmainingas.
    . 9eil . “Jeigu išpažįstame savo nuodėmes, jis ištikimas ir teisingas, kad atleistų mums nuodėmesir apvalytų mus nuo visų nedorybių.“
    O jei pripažintume, kad gyvename nuodėmėje, neveidmainiautume, tai Kristus mums apvalytu nuo mūsų nuodėmių.
    . 10eil. „Jei sakytume, kad nesame nusidėję, darytume jį melagiu,ir nebūtų mumyse jo žodžio.“
    O jei gyvename nuodėmėje, o sakome kad nesame nusidėję, tai mes teigiame, kad Kristus realiai žmogaus neapvalo nuo nuodėmės ir tokiu savo liudijimu darytume Jį melagiu, o mumyse nebūtu Jo žodžio. Taigi kontekstas aiškiai kalba, kad žmogus priėmęs Kristų, bendraujantis su Dievu šalinasi nuodėmės ir joje negyvena. Tai aiškiai patvirtina ir tolesni Jono svarstymai 2:4- 6Kas sakosi jį pažinęs, bet jo įsakymų nesilaiko, tas melagis, ir nėra jame tiesos. O kas laikosi jo žodžių, tas iš tiesų tobulai myli Dievą.Iš to ir pažįstame, jog jame esame. Kas tvirtina esąs jame,tas turi pats taip vaikščioti, kaip ir jis vaikščiojo.
    7 hrs · Edited · Unlike · 1
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris Biblijoje parašyta, kad šio pasaulio kunigaikštis Kristuje nerado prie ko prikibti, tai liudija, kad Kristus pilnai įvykdė tai ko reikalavo Dievo įstatymas. Ir Jėzus atėjo tam, kad tie kas randasi po Įstatymo pasmerkimu priėmę Jo siūloma teisumą ( gyvenimą nenusidedant) būtų išgelbėti. Tie gi kurie šio teisumo nepriims, tų Jis ir prie geriausiu noru neišgelbės.
    7 hrs · Unlike · 1

Yzopas Norris

Mk.2
23 Sabato dieną Jėzus ėjo per javų lauką, ir Jo mokiniai eidami skabė varpas.
24 Fariziejai Jam sakė: „Žiūrėk, kodėl jie daro per sabatą tai, kas draudžiama?”
25 Jėzus atsakė: „Nejaugi niekad neskaitėte, ką prireikus padarė Dovydas, kai jis ir jo palydovai neturėjo maisto ir buvo išalkę?
26 Prie vyriausiojo kunigo Abjataro jis įėjo į Dievo namus ir valgė padėtinės duonos ir davė savo palydovams, nors niekam neleistina jos valgyti, tik kunigams”.
27 Ir pridūrė: „Sabatas padarytas žmogui, o ne žmogus sabatui;
28 taigi Žmogaus Sūnus yra ir sabato Viešpats”.

Kaip suprantate sia vieta?

  • Vale Ragoziene likes this.
  • Romualdas Repšys Skabyti varpas ir jas valgyti šabo dieną nebuvo šabo pažeidimas kadangi mokiniai buvo ne buitinio gyvenimo ritme, bet Evangelijos skelbime. Dovydas su savo palydovais, valgydamas duoną buvusią Dievo namuose nenusidėjo kadangi duona šventykloje simbolizavo tiesą apeigų metu, bet buvo paprasta duona, kurią minėti veikėjai panaudojo pagal paskirtį, kadangi tuo metu kito pasirinkimo nebuvo.
  • Romualdas Repšys Prie to paties: “Arba gal neskaitėte Įstatyme, jog per šabą kunigai šventykloje pažeidžia šabo poilsį ir nenusikalsta?” Mt 12,5
  • Gintaras Delinikaitis Kristus pamynedamas siuos pavyzdelius koregavo religinga zydu uzsisiklinima del sabo. Romualdas nereikia isvedzioti Jo zodziu pritraukiant jos prie savo supratimu…
  • Remigijus Rabikauskas Gintaras Delinikaitis Kristus koregavo ne religinių žydų “užsiciklinimą”, o klaidingai suprantama šabo įstatymo laikymasi. Tai buvo įstatymo raidės laikymasis, ignoruojant įstatymo dvasia, kuri moko mylėti Dievą ir savo artimą.
  • Gintaras Delinikaitis …ar tai ne tas pats…
  • Remigijus Rabikauskas Rom 3:20 parašyta: “Per įstatymą tik pažįstame nuodėmę” .
    O ką sako įstatymas parašyta : Išj 20:8-11 Atsimink, kad švęstum šabo dieną. Šešias dienas triūsi ir dirbsi visus savo darbus, bet septintoji diena yra VIEŠPATIES, tavo Dievo, šabas: nedirbsi jokio darbo – nei tu, nei tavo sūnus ar duktė, nei tavo vergas ar vergė, nei tavo galvijai, nei ateivis, gyvenąs tavo gyvenvietėse. Nes per šešias dienas VIEŠPATS padarė dangų ir žemę, jūrą ir visa, kas yra juose, bet septintąją dieną jis ilsėjosi. Todėl VIEŠPATS septintąją dieną palaimino ir ją pašventino.
    Taigi jei nedarai to ko reikalauja Dievo įstatymas darai nuodėme, nes 1Jn3:4 parašyta : „ Kiekvienas, kuris daro nuodėmę, laužo įstatymą. Nuodėmė – tai įstatymo laužymas.“
    Jei darai nuodėmę esi vertas mirties. Bet jei išpažįsti nuodėmę ir tiki tuo, kad Kristus už tavo nuodėmės kaltę mirė ant kryžiaus bei prisikėlė,( nes pats buvo be nuodėmės) tai Jis siūlo tau gyventi nuo šiol Jo gyvenimą.( Teologai tai vadina nuteisinimu). Tačiau tam, kad žmogus vėl negrįžtų prie savo įpročio vėl gyventi nuodėmėje, Jėzus suteikia žmogui Šventosios Dvasios dovaną – jėga, pagalba kurios, žmogus gali pasipriešinti savo įpročiams ir nepasiduoti nuodėmei. (Toks pergalingas gyvenimas teologais vadinamas pašventinimu) . Taigi jai žmogus išpažino nuodėmę ir gyvena kovodamas su savo senais įpročiais, jis bus išgelbėtas amžinybei. (Teologais toks procesas vadinamas pašlovinimu).
    Žmogus gi, kuris sakosi, kad priėmė Kristų, kaip savo asmeninį Gelbėtoją ir Viešpatį, bet toliau gyvena nuodėmėje, apsigaudinėja ir Kristaus aukos kraują paniekina ( Hbr 10:26-29). Jo laukia mirtis ugnies ežere.
    Situacijoje, kuri yra aprašyta Mk 2:23-28, Kristus kaip Įstatymo leidėjas, parodo kaip turi būti laikomasi Dievo Įstatymo raidės, kuri reikalauja šabo diena nedirbti. Jis moko, kad įstatymas turi būti suprantamas aiškinamas, ir jo turima laikytis, tik remiantis šio Įstatymo dvasia, kuri moko mylėti Dievą ir artimą kaip save patį. Kitais žodžiais tariant, Jėzus kaip šabo Viešpats moko, kad įstatymo raidė neturi būti iškelta aukščiau įstatymo dvasios.
  • Remigijus Rabikauskas Gintaras Delinikaitis “tas pats ar ne” priklauso nuo to ką jūs turite galvoje sakydamas žodį “užsiciklino”. Tai galima suprasti kaip susikoncentarvo į tai kas nereikalinga arba susikoncentravo į tai kas svarbu, bet darė tai klaidingai.
  • Gintaras Delinikaitis N.T. nera jokio sabo apibrezimo. ( Hbr 10:26-29) kalbama, kad tie patys zydai, kurie patyre malone, grista prie istatymo raides paneigdami malones Dvasia, paniekindami Kristaus krauja ir atmesdami pati Viespati vardan ko? vardan sugrizimo prie istatymo darbu, apeigu ir raides laikymosi. Taigi siuo atveju gyvenimas nuodemeje turi aisku apibrezima, tai yra sugrizimas prie seno, prie apeigu ir raides.
  • Remigijus Rabikauskas Gintaras Delinikaitis .
    S andora įsigalioja po to kai praliejamas kraujas. NT Lk 23:56 parašyta, kad po to kai buvo pralietas Kristaus kraujas, tai yra po to kai įsigaliojo Naujoji Sandora, Jo mokiniai laikėsi šabo įstatymo. Kokio ? Akivaizdu kadSee More
  • Gintaras Delinikaitis Taigi, skaitot ir nematot…
  • Gintaras Delinikaitis Taigi kad, Mozes istatymas buvo minimas apie S.T. nesilaikimo grieztuma, o N.T. dar grieztesnis dal savo realumo, “…tai Tik pagalvokite: kaip dar sunkesnės bausmės nusipelnys tas, kuris sutrypia kojomis Dievo Sūnų, išniekina Naujosios Sandoros kraują, kuriuo buvo pašventintas, ir įžeidžia malonės Dvasią!”. Apie ka cia kalbama, ar suprantatRemigijus…?
  • Gintaras Delinikaitis Apie kokia nuodeme cia kalbama ir kokiais palyginimais bandoma isaiskinti…
  • Remigijus Rabikauskas Nežinau ką dar parašyti prie to ką jau parašiau ?
  • Gintaras Delinikaitis …. geriau nerasykit, bet skaitykit, o nusistovejusi supratima galim atnaujint.
  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas:”Kristus koregavo ne religinių žydų “užsiciklinimą”, o klaidingai suprantama šabo įstatymo laikymasi. Tai buvo įstatymo raidės laikymasis, ignoruojant įstatymo dvasia, kuri moko mylėti Dievą ir savo artimą.”

    Gal paaiskintum,kas tai per istatymo dvasia kuri moko myleti Dieva ir savo artima?Ir kaip ja,ta istatymo dvasia, galejo gauti ir naudoti religiniai zydai,besilaikantys istatymo raides….??

  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas:”Rom 3:20 parašyta: “Per įstatymą tik pažįstame nuodėmę” .
    O ką sako įstatymas parašyta : Išj 20:8-11 Atsimink, kad švęstum šabo dieną. Šešias dienas triūsi ir dirbsi visus savo darbus, bet septintoji diena yra VIEŠPATIES, tavo Dievo, šabas: nedirbsi jokio darbo – nei tu, nei tavo sūnus ar duktė, nei tavo vergas ar vergė, nei tavo galvijai, nei ateivis, gyvenąs tavo gyvenvietėse. Nes per šešias dienas VIEŠPATS padarė dangų ir žemę, jūrą ir visa, kas yra juose, bet septintąją dieną jis ilsėjosi. Todėl VIEŠPATS septintąją dieną palaimino ir ją pašventino.
    Taigi jei nedarai to ko reikalauja Dievo įstatymas darai nuodėme, nes 1Jn3:4 parašyta : „ Kiekvienas, kuris daro nuodėmę, laužo įstatymą. Nuodėmė – tai įstatymo laužymas.“”

    Na puikiai issiaiskinta sau paciam…Sam sebe rezisior
    Paimta is Rom.3:20 vienas teiginys,+ istraukele is Isj.20:8-11 + 1Jn3:4
    ir padaroma savarankiska isvada,kuri skamba taip:jei nesilaikai sabato,tada darai nuodeme,o jei nuodemiauji,tai lauzai istatyma !!!

    O kaip jus issiaiskinat sia, pirmine dali, is to pacio Rom3:20 :
    ‘nes įstatymo darbais Jo akivaizdoje nebus išteisintas nė vienas žmogus’.

    Jus kaip ir siulote laikytis,nelauzyti Dievo istatymo,bet Paulius sako,kad istatymo darbais Jo akivaizdoje nebus isteisintas ne vienas zmogus! :)Tai koks tolkas laikytis Dievo istatymo,jei nebusi isteisintas?

  • Romualdas Repšys Yzopai, tu ufonautas?
  • Yzopas Norris Cia is Dievo “apreiskima gavai”?
  • Gintaras Delinikaitis ….ufonautas tai zargonas, bet biblijoje tai ivardinama, kad esame kaip ateiviai sioj zemeje.
  • Yzopas Norris jooo…isitikino neitikinejamas …
  • Yzopas Norris ta vieta is Mk.2 parodo,kad Jezui svarbiau buvo ne isoriniu taisykliu laikymasis ,o Jo pasekeju tikrasis poreikis.Tuo metu jie buvo alkani,todel Jezus atvede juos i javu lauka,kad Jo mokiniai galetu pasisotinti.
    Religingi zmones rupinasi isoriniu taisykliu laikymosi,bet Viespats rupinasi zmonemis,kad jie nebutu alkani,bet pamaitinti.
    Viespats yra ne tik gerasis Ganytojas,bet ir gyvybes Duona, nuzengusia is dangaus,kad maitinti zmones.Juk zmones turi ir dvasini alki,kuri patenkinti yra daug svarbiau,negu fizini…Religija su isorinemis taisyklemis,reikalavimais,nepamaitina zmogaus,bet atvirksciai-nualina,apiplesia ir palieka leisgyvius likimo valiai.Tiesa,kai kas ‘penisi’ is religijos ,bet istiesu jie yra vargsai savo vidumi,tikejimo darbu imitatoriai,be Dievo jegos.
  • Tomas Skucas Jei mylite Jėzų ir savo artimą- viskas išsispres, jei nemylite tai tik varis su cimbolais paskambės ir nustos
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris “Kas yra įstatymo dvasia ir kas yra įstatymo raidė?”
    Kaip iliustracija pasinaudokime kelių eismo taisyklėmis. Kam sukurtos keliu eismo taisyklės? – Kad apsaugoti žmones nuo nelaimių, avarijų ir nuo skausmo. Tai yra šio įstatymo esmė arba dvasia apsaugoti žmonių gerovę. O iš ko sudarytos šios kelių eismo taisyklės ? iš įvairių užrašytų įsakų (raidė) .
    Mūsų gyvenimas yra dinamiškas ir visų gyvenimo situacijų įstatymo įsakais, taisyklėmis apibrėžti neįmanoma. Dėl šios priežasties, kartais įstatymo reikalavimai ( raidė) ima prieštarauti įstatymo esmei (dvasiai) arba kas nors įstatymo reikalavimus (raidę) ima naudoti taip, kad jie prieštarauja įstatymo esmei (dvasiai). Pvz . Yra kelio ženklas draudžiantis sustoti. Šis ženklas naudojamas tam, kad automobiliai nesustotų ten kur gali susidaryti avarinės situacijos, taip apsaugant žmones nuo nelaimingų atsitikimų. Tačiau gyvenime būna situacijų kada reikia pažeisti šį įstatymą , pavyzdžiui tam, kad suteikti pagalbą jau į nelaime papuolusiam žmogui. Tada nors ir yra pažeidžiamas kelių eismo taisyklių ženklas draudžiantis sustoti, tačiau pažeidėjas nėra baudžiamas, nes jis įvykdė įstatymo esmę – pagelbėjo į nelaimę papuolusiam žmogui. Tačiau jei sekantį sykį šis žmogus vėl sustos ties ta vieta kur ženklas draudžia sustoti, tik todėl kad jam taip užsinorėjo ir tuo sudarys avarinę situaciją kitiems, jis bus baudžiamas kaip įstatymo pažeidėjas. Kodėl? Nes įstatymo raidė atitiko įstatymo dvasiai, tai yra įstatymo raidė saugojo žmogų.
    Taigi Dievo įstatymo esmė arba dvasia atskleidžia tai, kam buvo sukurti šie įstatymai. O įstatymo įsakymai apibrėžia kaip reikia laikytis šių įstatymų. Pavyzdžiui Įstatymas norėdamas apsaugoti žmogų nuo to, kad šis neužmirštų kas yra jo Kūrėjas, kad apsaugotų žmogų nuo fizinio pervargimo, kad suteiktų žmogui laiką bendravimui savaitės eigoje su Dievu ir artimu, išreiškia šį reikalavimą įsakymu užrašytų Išj20sk. 8-11. reikalaudamas atminti šabo diena , nedirbti joje ir atminti Kūrėją. Tačiau jei šabo diena žmogus papuolė į nestandartinę situacija, jam reikalinga pagalba, tada ši įstatymo raidė gali būti praignoruota tam kad ivykdyti šio įstatymo reikalavimo esmę- mylėti Dievą ir artimą.
    Dar jūs klausiate „kaip ja,ta istatymo dvasia, galejo gauti ir naudoti religiniai zydai,besilaikantys istatymo raides….??“
    Jiems apie tai aiškiai pasakė Jėzus Mat 22sk. „ vienas iš jų, Įstatymo mokytojas, mėgindamas jį, paklausė: „Mokytojau, koks įsakymas yra didžiausias Įstatyme?“ Jėzus jam atsakė: „Mylėk Viešpatį, savo Dievą, visa širdimi, visa siela ir visu protu. Tai didžiausias ir pirmasis įsakymas. Antrasis – panašus į jį: Mylėk savo artimą kaip save patį. Šitais dviem įsakymais remiasi visas Įstatymas ir Pranašai“.
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris
    Mk 2sk. apie jokias istorines taisykles kalba neina. Kalba eina apie Dievo įstatymo- Dekalogo, užrašyto Išj 20sk. teisinga laikymąsi. Viešpats yra gerasis Ganytojas ir Jis trokšta, kad jo pasekėjai tinkamai laikytųsi šabo, kuris moko mylėti Dievą ir artimą. Štai kodėl pamaitinti alkaną ar išgydyti kenčiantį žmogų, yra ne įstatymo laužymas, o jo įvykdymas. Tačiau jei žmogus būdamas sotus ar sveikas užsiima šabo diena veikla nešančia jam pelną ar priteklių, jis tuo ignoruoja meile Dievui ir artimui, nes savo interesus stato aukščiau Dievo ir kitų žmonių.
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris
    jūs rašote “Tai koks tolkas laikytis Dievo istatymo,jei nebusi isteisintas?”
    Ar jūs pagalvojote ką pasakėte ? Gaunasi jei Įstatymas reikalaujantis nepaleistuviauti, nevogti, nežudyti negali mūsų išgelbėti, tai kam jo laikytis? Vadinasi paleistuviaukim, vokim ir žudykim. Ar jūs išties tikite tuo, kad apaštalas Paulius šito mokė tikinčiuosius?
    Ap. Paulius Rom 3:20 rašo: „Įstatymo darbais Jo akivaizdoje nebus nuteisinintas nei vienas žmogus. Per įstatymą tik atpažįstama nuodėmė.“ Kitais žodžiais sakant žmogui, kuris padarė nusikaltimą (pvz.: užmušė žmogu) joks tolesnis įstatymo laikymasis, prieš įstatymo pasmerkimą, jo padaryti teisiu, nekaltu, negali, nes įstatymo paskirtis ne nuteisinti, o pasmerkti tą, kuris elgiasi netinkamai, tą kuris daro nuodėmę. Štai kodėl laiške Galatams 3:24 ap. Paulius sako : „Taigi Įstatymas buvo mūsų auklėtojas, vedes į Kristų. Kad mes būtume tikėjimu nutesinti.“ Tai yra Įstatymas gali ne tik pasmerkti nuodėmininką, bet dar ir nuvesti pas Kristų, kuris gali suteikti nuteisinimą. Kaip Kristus suteikia nuteisinimą ? Jis prisiimė žmogaus nuodėmės kaltę ir už ją mirė ant kryžiaus, taip apvalydamas žmogų nuo jo kaltės. Tačiau žmogus gavęs nuteisinimą gali ir vėl papulti į įstatymo pasmerkimą jei ir vėl padarys nuodėmę. Štai tam Kristus duoda dar žmogui Šv. Dvasios jėgą pasipriešinti norui vėl įpulti į nuodėmę. Taigi, kai žmogus paklusta Šv. Dvasiai, jis gyvena pagal Įstatymo reikalavimus ir Įstatymas jo nebesmerkia.
    Taigi Įstatymas negali duoti nuteisinimo, per įstatymą tik atpažįstama nuodėmė. Nuteisinimą gali duoti tik Kristus, bet Jis suteikia nuteisinimą ne tam, kad žmogus vėl gyventų nuodėmėje, bet tam, kad žmogus joje nebegyventų ir kad Įstatymas jo vėl nepasmerktų.
  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,daug parasete,matosi,kad stengiates,bet be NT dvasios.
    Logines isvados,geri pavyzdziai neatstoja Sv.Dvasios apreiskimo.
    Siulau daugiau paskaityti Pauliaus laiskus,pries tai atidejus i sona savo jau turima supratima,gal tada ir ateis sviesa.

    Rom:7:6 Bet dabar, numirę įstatymui, kuriuo buvome surišti, esame išlaisvinti iš jo, kad tarnautume nauja dvasia, o ne pasenusia raide.

    Jei as numiriau istatymui,tai numiriau.Numires jau nesu su juo suristas,jau nesu nuo jo priklausomas,bet esu islaisvintas is jo.Islaisvintas is istatymo tampu suristas su Kristumi,kuris kaip Dvasia tampa nauja gyvybe man.Man dabar reikia mokintis gyventi Dvasia,kad Kristus galetu gyventi ir reikstis manyje ir per mane.Tai NT. .

  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris Rom 7:6 parašyta : „ O dabar, numirę įstatymui, kuriuo buvome surišti, esame išsivadavę nuo jo, kad tarnautume atnaujinta dvasia, o ne pasenusia raide.“
    Pasvarstykim kaip mes numirėme įstatymui ? įstatymas sako „Nepalaistuvauk“. Jei aš paleistuvauju tai įstatymas man atskleidžia, kad aš darau nuodėmę ( Rom 3:20) ir dėl to esu vertas mirties ( Rom 6:23). Taigi man akivaizdžiai reikalingas Gelbėtojas, tas kuris sumokėtų už mano nusikaltimą , kas atpirktų mane iš mano nuodėmės. Kristus prisiima mano kaltę ir miršta už mano nuodėme ant kryžiaus. Taip Jis mane apvalo nuo nuodėmės. Kad tai taptu realybe aš krikšto metu mirštu Kristumi savo nuodėmei. Taip aš tampu švarus ir įstatymas mane s daugiau nebesmerkia, nes prieš jį stoviu švariu. Taigi dar kartą… kaip aš mumiriau įstatymui ? – apie tai aiškiai parašyta Rom 6:2 – mirdamas nuodėmei.
    Jei numiriau paleistuvystės nuodėmei, tai yra jei aš apvalytas ir daugiau nepaleistuvauju, tai įstatymas negali manęs pasmerkti, aš esu laisvas nuo jo pasmerkimo.
    Ir dabar kyla kitas klausimas kam gi aš buvau išlaisvintas Kristaus iš nuodėmės ar tam kad ir vėl gyvenčiau nuodėmėje ? Ap. Paulius šaukte šaukia Rom 6: 1,2- „jokiu būdu !“ juk jai Kristuje mirėme nuodėmei, jei įstatymas mūsų nebesmerkia tai neatstatinėkime tai ką sugriovėme, bet atnaujinta Dvasia, kuria gavome iš Kristaus krikšto metu, gyvenkime dvasia tai yra atiduokime savo kūno sąnarius į teisumo ginklus, kad nebevergautume nuodėmei. ( Rom 6:6). Nes jai vėl vergausime nuodėmei tai liudysime pasauliui kad Kristus yra nuodėmės, o ne teisumo tarnas. O tai jau piktžodžiavimas prieš Dievą.
  • Yzopas Norris Nematai svarbiausio. Musu senas zmogus,kuriam buvo duotas istatymas,ir kuris buvo nuodemingas,buvo nukryziuotas kartu su Kristumi Rom.6:6.
    Kristus ne tik,kad,mire uz mane, uz tave,uz mano ir tavo nuodemes,bet,kas yra svarbiausia,Jis numarino ir sena musu zmogu Savo mirtimi ant kryziaus.Taigi,musu senas zmogus numarintas,todel mes mire nuodemei,mire istatymui,esame islaisvinti is nuodemes ir is istatymo. Bet po mirties eina prisikelimas.Mes ne tik,kad buvome numarinti Kristaus mirtyje ,bet ir atgaivinti Kristaus prisikelime,kad priklausytme Kristui ir gyventume su Juo.
  • Remigijus Rabikauskas Įstatymas parodo kas yra nuodėmė . Žmogus, kuris nukryžiuotas kartu su Kristumi yra nukryžiuotas nuodėmei. tai yra toks žmogus nebenusideda , o tai reiškia Įstatymas jo nebesmerkia. Tad jei žmogus paleistuvauja , vagia , žudo, negerbia tėvų, garbina sSee More
  • Rita Bielskienė Jei mes esame mirę įstatymui ir nuodėmei ir iš jų išlaisvinti, tai visa ką darome ir kaip gyvename, nebėra nuodėmė? Esam laisvi gyventi pagal savo supratimą? Jei įstatymu vadovavosi tik ST žmogus, tai kuo vadovaujamės mes? Klausiu Yzopas Norris.
  • Gintaras Delinikaitis Paulius minedamas senojo zmogaus nukryziavima, kalbejo ir apie naujo kurinio gyvenima gimusio is Dievo Dvasios. Apie tai Jezus kalbejo Nikodemui:- “…kas neatgims is Dvasios neieis i Dievo karalyste…”. Jn.3. Nikodemas buvo padorus zmogus turejas politine padeti visuomeneje ir buvo Izraelio mokytojas, bet to neuzteko, kad butu tinkamas karalystei ir istatymas nebuvo protekcija ieiti i ja. Todel pagrindine mintis yra ta, kad istatymo principai yra pakeisti i tikejimo principus, kurie nesipriesina su Dekalogo reikalavimais. Mes esam nauji kuriniai Kristuje per gimima is Sv. Dvasios, tai yra musu tikrasis indetitetas, o naujo kurinio gyvenimo preorgatyva nera nuodemingumas, bet tikejimas i Kristu, mokymasis is Jo, Jo sekimas, atsizadejimas saves, savo kryziaus pazinimas. Nedaugelis pasirenka si kelia….
  • Yzopas Norris Istatymas dar parodo,kad zmogus yra nuodemingas,kad jame gyvena nuodeme,o ne tik,kas yra nuodeme.Istatymas taip pat atveda nusidejeli pas Kristu. .Tai,kad tikintysis yra nukryziuotas su Kristumi,tai faktas,kuris uzrasytas Dievo zodyje.Tai,kad jis yra prikeltas kartu su Kristumi,tai pat ivykes faktas.Zmogus,tikejimu priemes Kristu,nusideda,bet tai neanuliuoja to,kad jis yra nukryziuotas ir prikeltas su Kristumi.Bet toks zmogus jau nebegyvena nuodemeje samoningai.Nusidejes jis jaucia kalte,ispazysta nuodeme Viespaciui ir Jezaus kraujas apvalo ji nuo visu jo nedorybiu.
  • Yzopas Norris Rita Bielskienė,ne jei,o esame.Tai jau ivykes faktas.Mums aisku,reikia tai patirti,ir Sv.Dvasia ateina tam i pagalba, Ji pritaiko ir realizuoja tuos faktus musu gyvenimuose.
    Itikeje,mes nesame laisvi gyventi pagal savo supratima,nors taip gyventi galime,bet mums bus tai nenaudinga .Kuo turi vadovautis NT tikintysis?Jei trumpai,tai Sv.Dvasia,gyvenancia jame.
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris kaip suprantate šiuos Rom 7:7 žodžius? Parašykite praktinį pavyzdį.
  • Tomas Skucas Senas ir naujas zmogus. Ten pavartotas tikslus graiku kalbos laikas www.youtube.com/watch?v=_N-LZNAUi8U

    Ekspozicinis ir teminis Dievo Žodžio pamokslavimas…
    YOUTUBE.COM
  • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,kam Dievas dave Istatyma?Ar tam,kad zmogus jo laikytusi,ji vykdytu,ar tam,kad zmogus suvoktu,jog yra bejegis gyventi pagal Dievo istatyma,nes yra nuodemingas?.
  • Remigijus Rabikauskas Yzopas Norris Klausiate : „kam Dievas dave Istatyma?Ar tam,kad zmogus jo laikytusi,ji vykdytu,ar tam,kad zmogus suvoktu,jog yra bejegis gyventi pagal Dievo istatyma,nes yra nuodemingas?.“
    Atsakymas tiesiogiai parašytas Biblijoje :
    Mt 19:17- jei nori įeiti į gyvenimą laikykis įsakymų
    Lk 10:25 „Mokytojau, ką turiu daryti, kad laimėčiau amžinąjį gyvenimą?“ Jėzus tarė: „O kas parašyta Įstatyme? Kaip skaitai?“ Tas atsakė: Mylėk Viešpatį, savo Dievą, visa širdimi, visa siela, visomis jėgomis ir visu protu, o savo artimą kaip save patį. Jėzus jam tarė: „Gerai atsakei. Tai daryk, ir gyvensi“.
    Rom 2:13- Teisūs Dievo akyse ne įstatymo klausytojai; teisūs bus pripažinti įstatymo vykdytojai.
    1Kor 7:19- Juk apipjaustymas yra niekas ir neapipjaustymas niekas, tiktai Dievo įsakymų vykdymas – viskas.
    Rom 3:20- nes įstatymo darbais jo akivaizdoje nebus nuteisintas nė vienas žmogus. Per įstatymą tik pažįstame nuodėmę.
    1Jn3:4 Kiekvienas, kuris daro nuodėmę, laužo įstatymą,Nuodėmė – tai įstatymo laužymas.
    1Jn5:2,3Iš to pažįstame mylį Dievo vaikus,kad mylime Dievą ir jo įsakymus vykdome. Nes tai ir yra Dievo meilė – jo įsakymus vykdyti.
    . Taigi Dievo Įstatymas duotas tam, kad jo žmogus laikytųsi, jį vykdytų, kad per ji suvoktų kas yra nuodėmė ir kad pats jis negali išspręsti savo nuodėmingumo problemos, nes dėl savo nuodėmingumo yra nepajėgus laikytis Dievo Įstatymo. Tam jam reikalingas Gelbėtojas. Kristus pats būdamas be nuodėmės pragyveno gyvenimą paklusdamas Dievo įstatymui, prisiėmė žmogaus nuodėmingumą ir šio kaltę prieš įstatymą ir mirė vietoj žmogaus ant kryžiaus, kad žmogus būtų nuteisintas, tai yra būtų apvalytas nuo savo nuodėmės ir todėl įstatymo nebesmerktinas. Ir tam, kad žmogus vėl nepultų į nuodėmę Kristus duoda dar Šv. Dvasia, kad Jos pagalba žmogus galėtų vykdyti įstatymo reikalavimus ir nebūtų šio įstatymo teisiamas. Taip žmogus gauna per tikėjimą Kristumi nuteisinimą, kurio pagalba yra išgelbėtas iš nuodėmės kaltės ir bausmės, taip pat kasdien per paklusnumą Šv. Dvasiai žmogus yra gelbėjamas nuo nuodėmės jėgos ir ateityje jis bus išgelbėtas nuo nuodėmės įtakos. Viso šio pasekoje tikintysis per tikėjimą Kristumi tampa įstatymo nepakaltinamas, nes gyvena harmonijoje su šio įstatymo reikalavimais. Arba kitaip sakant jis gyvena mylėdamas Dievą ir artimą, kaip tai moko daryti įstatymas.
    Kaip Kristus atėjo tam, kad Žodį ( Dievo įstatymo reikalavimą mokanti mylėti Dievą ir artimą) atskleistų kūne, taip ir tikintis Kristumi savo kūne atskleidžia Kristaus, tokį pat nenuodėminga gyvenimą, savo kūne.
    8 hrs · Edited · Unlike · 1

    • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,ka jus cia destote,tai ne krikscionybe .Krikscionybe tai ne as daugiau gyvenu,o Kristus,o jei gyvenu,tai gyvenu Dievo Sunaus tikejimu,kuris pamilo mane ir paaukojo save uz mane smile emoticon.
    • Yzopas Norris Jus labai megstate mokinti,bet as jusu mokymo niekam nerekomenduociau,nes jis nuveda Nuo Kristaus.
    • Remigijus Rabikauskas Tikėjimas Dievo Sūnumi, turi realiai pasireikšti tikinčiajame, o ne būti tik abstarkčia teorija- tipo manyje gyvena Švetas Kristus, bet realiai matosi mano meilė nuodėmei.
    • Yzopas Norris Sunku siais laikais atrasti tikinti,kuriame reikstusi Kristus,bet uztat pilna tipo besilaikanciu istatymo.
    • Remigijus Rabikauskas Sutinku, lygiai kaip ir sunku atrasti tikintį, kuris gyvena harmonijoje su Dievo įstatymu, bet pilna tų, kurie sakosi, kad Kristus tipo gyvena juose.
    • Yzopas Norris Jei gyvensime harmonijoje su Dievu,tai su Jo istatymu nebus problemu,Remigijus Rabikauskas.Statyti i pirma vieta reikia pati Dieva,o ne JO istatyma smile emoticon
    • Remigijus Rabikauskas Visiškai su jumis sutinku, jei gyvensime harmonijoje su Dievu, tai ir vykdysime Jo įstatymus. Įstatymu vykdymas nesukuria harmijos, bet jis tik paliudija apie esama harmonija tarp Dievo ir žmogaus. Vadinasi tas kas švenčia šabą, tas liudija tuo, kad jis gyvena harmonijoje su Dievu, o kas jo nešvenčia pas ta jokios harmonijos su Dievu nėra, o yra tik saviapgaulė.
    • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas,jei jus gyventumete ST,gal ir butumete neblogas vyrukas,besilaikantis Dievo isakymu.Bet NT esme ta,kad mes laikomes tik Kristaus.Kristus ivykde istatyma ir Jis ivykdo visus Dievo reikalavimus manyje ,jei tik as gyvenu Juo smile emoticon
    • Remigijus Rabikauskas O jei Kristus gyvena manyje ar tai realiai pasireiškia mano gyvenime ar Jis gyvena tik teoriškai, o praktiškai aš gyvenu kaip man patinka? Kitaip tariant ar Kristus vykdęs šabo reikalavimus pagal Dievo įstatymą vykdo juos dabar ir tikinčiajame, ar Jėzus vykdo sau, aš kuris tikiu Kristumi tų reikalavimų nevykdau ir tai normalu?
    • Yzopas Norrisjauciu,kad Kristus jums ne toks artimas,kaip artimas jums istatymas,o ypac sabata…NT Dievas mums dave ne istatyma,bet Kristu,ir Jo tikrai pakanka smile emoticon.Mums nebereikia kazko dar…Tevo niekas taip nedziugina ,kaip Jo Sunus,ir tie,kurie ,myli Jo Sunu ir gyvena Juo.Jei as mylesiu Sunu,tai vykdysiu visus Jo reikalavimus,arba isakymys…Pvz.as noresiu nueiti i bara,bet Jezus manyje tam priestaraus,ir jei as Jam paklusiu,tai as vykdysiu jo isakymus…smile emoticon
    • Remigijus Rabikauskas Taip, Yzopai, tikinčiajam Kristaus pakanka, bet tik tuo atveju, jai tai Kristus, kuri atskleidžia mums Dievo Žodis, o ne Kristus, kuri mes sukuriame savo kūniškumui patenkinti- tipo tai man patogu (pvz.: neiti į barą) tai priimsi , o tas nepatogu (pvz.: švęsti šabą) tam mano sukurtas Kristus ir neprieštaraus. Kokia saviapgaulė ! neveltui Dovydas sakė, kad žmogaus širdis be galo apgaulinga.
    • Yzopas Norris Remigijus Rabikauskas, tai jei tu jau sventi sabata,tai jau Kristus pas tave tikras,nesukurtas,o tie,kurie nesvencia sabato,tai ju Kristus sukurtas…smile emoticon.Ar pats nesi apgauleje del tokio mastymo? smile emoticon
    • Remigijus RabikauskasNa Biblijoje, kuria skaitau parašyta,kad Dievas sukūrė mūsų žemę per 6 dienas ir septintąją šabo dieną, ją palaiminęs ir pašventinęs, ilsėjosi. Vėliau šis Dievas siekdamas aiškiai paaiškinti kaip žmonėms reikia mylėti Dievą ir savo artimą užrašė savo ranką ant akmens plokščių, kad žmogus turi prisiminti apie savo Kūrėją ir šabo diena atsitraukęs nuo savo rankų darbo galėtų gėrėtis Dievo kūryba. Vėliau Savo Sūnaus Jėzaus kūne Jis tobulai atskleidė kaip šis Žodis turi būti įgyvendintas. Ir galiausiai kai Dievas per Savo Šv, Dvasia apsigyveno tikinčiame žmoguje Jis atskleidė šią Kristaus gyvenimo dalį ir jau tikinčio Jėzumi žmogaus gyvenime. Tad taip, jei kalbame apie ta gyvenimo pusę, kuri apima šabą , tai tikintysis, kuris priėmė Kristų švenčianti jame šabą, jis priėmė šioje savo gyvenimo dalyje tikra Kristų. O kaip yra su jo kitomis gyvenimo dalimis, kokį Kristų tikintis priima jose, tai vėlgi priklauso nuo to kiek šis Kristus atitinka tam ko moko Dievo Žodis.
    • Yzopas Norris Gal Remigijus Rabikauskas,galetumete pateikti pora pvz.is NT,kur Jezus kartu su Savo mokiniais svente sabata ,ir gerejosi Dievo kuryba?
    • Remigijus RabikauskasO kodėl tik iš NT ? Argi ne Kristus davė rašytinį Įstatymą savo tautai ant Sinajaus kalno ? Argi ne Kristaus siūtas pranašas Izaijas sakė:
      “Jei šabo dieną nekelsi kojos iš namų, mano šventą dieną neužsiimsi savo reikalais; jei šabą laikysi žavesio die
      na, VIEŠPATIES šventą dieną – šlovinga; jei švęsi ją, neidamas savo keliais ir neieškodamas, kas tau naudinga, ar gaišdamas laiką tuščioms šnekoms, tada džiaugsies tu VIEŠPATYJE, tada aš pakelsiu tave virš žemės aukštumų
    • Yzopas Norris As gi pacio neklausiu kas dave istatyma,o tik paprasiau pora pvz.is NT.kur butu parasyta kaip Kristus svente sabata ir gerejosi Dievo kuryba… smile emoticon Pats gi rasei: “Vėliau Savo Sūnaus Jėzaus kūne Jis tobulai atskleidė kaip šis Žodis turi būti įgyvendintas.” Tai kur tu NT matai,kaip Jezus tobulai mums atskleide kaip reikia laikytis sabato ?:)
    • Remigijus Rabikauskas Jn 1:14- Tas Žodis tapo kūnu ir gyveno tarp mūsų; mes regėjome jo šlovę – šlovę Tėvo viengimio Sūnaus, pilno malonės ir tiesos.

    • Remigijus RabikauskasYzopas Norris tai kas parašyta Biblijos pradžioje, galioje ir Biblijos gale, jei nėra kitų nurodymų. Taigi aš jums jau parodžiau kaip Kristus savo ranka davė Įstatymą ir į savo siusto pranašo Izaijo lūpas įdėjo žodžius apie tai kuo tikintys turėtų užsiimti šabo dieną. Jokio šių žodžiu pakeitimo ar paneigimo Nt nėra, tad šie nurodymai yra tokie pat veiksmingi ir mūsų laikams. O šiaip NT parašyta,kad Kristus šabo diena mokė, Jis šabo dieną gydė, jo mokiniai šabo diena ilsėjosi kaip to reikalavo įstatymas. Apaštalų darbuose yra visa eilė tekstų kalbančiu kaip tikintieji Šabo diena rinkdavosi pamaldoms: Apd 13:14,42,44; 16:13; 17;1,2; 18: 4,11; ir netgi kaip ap.Jonas Patmos saloje maždaug 96m. šia dieną buvo Dvasios pagavoje. Ir nėra nei vieno teksto kalbančio apie tai, kad Kristus šabo dienoje kviestų užsiimti savo darbais, kad jo mokiniai šią diena dirbtų savo darbus, ar kad šios dienos šventimas, šventumas ar palaiminimai buvo atšaukti ar kad šis įstatymas kažkur iškrito iš Dekologo.
    • Yzopas Norris dar karta.As neprasiau,kad jus man parodytmete,ar pasakytumete kas dave isakyma,as ta zinau,as prasiau,kad jus parodytumete is NT praktini pvz,kur Jezus laikesi ,ar tai svente saba ir gerejosi Dievo kuryba smile emoticon.Jei nesugebate pateikti tokio pvz, tai taip is sakykite… smile emoticon
    • Yzopas NorrisTai,kad Jezus sabo diena moke,gyde,kad veliau JO mokiniai sabo diena eidavo i sinagogas kalbeti Dievo zodi,tai jokiu budu sie irasai mums nepasako,kad Jezus,Jo mokiniai, eidavo svesti sabata ir geretis Dievo kuryba.Tiesiog tiek Jezus,tiek Jo mokiniai eidavo per sabata i sinagogas tam,kad galetu susirinkusiems skelbti Dievo zodi.Stai ir viskas.Jie nieko ten nesvesdavo. Jie pamokslaudavo ir uz tai budavo vejami is sinagogu,istatymo besilaikanciu zmoniu smile emoticon
    • Remigijus Rabikauskas NT teksto kuriame tiesiogiai būtų parašyta, kad Jėzus šventė sabatą ir gerėjosi Dievo kūryba nėra. Ir to nėra todėl, kad ST tikintiesiems, pas kuriuos atėjo Jėzus nereikėjo aiškinti to kas buvo ir taip natūralu.
    • Remigijus Rabikauskas Jei Jėzus ar mokinai nebūtų šventę sabatos, tai būtų užfiksuota priešininkų kaltinimuose, kaip tai vyko dėl to, kad Jėzus gydė šabo dieną. Dėja tokiu kaltinimų nėra. Visi kaltinimai, kurie buvo, tai jie buvo ne dėl to, kad Kristus atmetė Dievo įstatymą, bet dėl to ką išties buvo galima ar negalima daryti šabo dieną.
    • Remigijus Rabikauskas Lk 23:58 parašyta “Sugrįžusios nuo kapo, jos paruošė kvepalų ir tepalų, o šabo dieną ilsėjosi, kaip reikalavo Įstatymas”. Taigi Jėzaus pasekėjai šabo diena ilsėjosi kaip to reikalavo įstatymas ir net nebandė šio įstatymo ignoruoti.
    • Yzopas Norris“NT teksto kuriame tiesiogiai būtų parašyta, kad Jėzus šventė sabatą ir gerėjosi Dievo kūryba nėra. Ir to nėra todėl, kad ST tikintiesiems, pas kuriuos atėjo Jėzus nereikėjo aiškinti to kas buvo ir taip natūralu.”

      Jei nera parasyta,tai taip pat svarbu.smile emoticon.
      Jei Dievui butu taip svarbu,kad JO zmones NT svestu sabata,tai butu bent keli irasai,liudyjanciu tai.NT mes nematome,kad Jezus svestu sabata.Po Jezaus mirties ir prisikelimo,Jo mokiniai taip pat nesvente sabato smile emoticon

    • Yzopas Norris “Lk 23:58 parašyta “Sugrįžusios nuo kapo, jos paruošė kvepalų ir tepalų, o šabo dieną ilsėjosi, kaip reikalavo Įstatymas”. Taigi Jėzaus pasekėjai šabo diena ilsėjosi kaip to reikalavo įstatymas ir net nebandė šio įstatymo ignoruoti.”

      Taigi,ilsejosi,kaip to reikalavo Mozes istatymas.smile emoticon.

    • Remigijus RabikauskasYzopas Norris
      1. Kas davė įstatymus Mozei ar Dievas, ar Mozė pats juos sugalvojo?
      2. Įstatymas užrašytas Išj 20sk. tai Dievo Įstatymas ar Mozės ?

      3. Išvardinkite man to Įstatymo įsakus, kuriuos Dievas sudarydamas Nauja sandora davė į tikinčiųjų širdis, protą ir užrašė į jų mintis, kaip apie tai parašyta Hb8:10 ; 10;16 ir Jer 31:33 ?
      4. Kristus Mk 2:27 sako: „šabas padarytas žmogui“ . Kaip manote įstatymas „nepalaistuvauk“ buvo duotas žmogaus gerovei ar tam kad žmogų suvaržytu?
      Tikiuosi atsakysit į visus klausimus smile emoticon
    • Yzopas NorrisRemigijus Rabikauskas,jus gi atsakymus zinote smile emoticon.Negi jums mano atsakymai pades?Ir negi jus manote,kad as galeciau atsakyti,kad Moze pats sugalvojo istatymus smile emoticon. Jn:7:23Jei žmogus apipjaustomas sabato dieną, kad nebūtų sulaužytas Mozės Įstatymas, tai kodėl pykstate ant manęs, kad Aš visą žmogų pagydžiau per sabatą?Remigijus Rabikauskas,gal ir Jezus cia mane,kad Moze pats sugalvojo istatyma? smile emoticon.O i ketvirta klausima Pauliaus zodziais atsakysiu:Rom7. 7 Bet aš nebūčiau pažinęs nuodėmės, jei nebūtų įstatymo. Nebūčiau suvokęs geismo, jei įstatymas nebūtų pasakęs: „Negeisk!”8Bet nuodėmė, per įsakymus gavusi progą, pažadino manyje visokius geismus, o be įstatymo nuodėmė negyva.9Kadaise be įstatymo aš buvau gyvas. Bet, atėjus įsakymui, atgijo nuodėmė, ir aš numiriau.10Taip man paaiškėjo, kad įsakymas, skirtas gyvenimui, nuvedė mane į mirtį.11Nes įsakymo paskatinta nuodėmė mane suvedžiojo ir juo mane nužudė.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s