Naujasis Testamentas / Senasis Testamentas / Tora

Senas Testamentas skirtas žydams? (Gyvenimas po mirties)

Kaip manote, ar Senas Testamentas skirtas judėjams (žydams), o Naujas Testamentas – pagonims?

  • Eygeny Gudukhin likes this.
  • Alvydas Veberis O kaip su saule? Skirta pagonims ar žydams? smile emoticon
  • Greita Asta kiekvienas Dievo Zodis yra visiems,kas Jo iesko,o kas klauso-dar ir to Zodzio supratimas smile emoticon
  • Marius Marušauskas Kaip jus galvojate apie Jezu pagonims ir zydamas is oro liudijo, ar tik tuo metu buvusio senojo testamento?
  • Drasius Jakubonis zmoniems skirtas ir tas ir tas asilams neskirta ne vienas
  • Drasius Jakubonis mariau ore viespatauje pasaulio kunigaikstis o Dievo zodis sventojoje dvasioje buvo dar prie pasaulio sukurima
  • Marius Marušauskas Drasius Jakubonis ,,ore” rasydamas turejau galvoje
    (is nieko), nes kvailas klausymas buvo uzduotas. Pradzioje Liudijo apie Jezu ir Dievo pamokas is senojo testmento tai desine ranka, o kaire ranka Naujasis testamentas kur Jezaus gyvenimas ir zmoniu tarnavimas bei pranasystes paskutiniams laikams. Tad abi rankos reikalingos, jos viena kita papildo. Naujasis testamentas atskleidzia senaji testamenta.
  • Laima Briediene Klausimas ,kaip suprantu ,buvo retoriskas ir kiek ironiskas smile emoticon
    Bet jis atspindi tam tikra realybe daugelio zmoniu samoneje …
  • Arvydas Buivydas Jei abu Testamentai skirti visiems, tai kodėl žydai krikščionys laikosi Toros, švenčia Sabatą ir kitas Dievo šventes, o pagonys krikščionys į tai nekreipia dėmesio, lyg visa tai būtų iš Korano?
  • Vaidas Krasauskas Arvydas Buivydas, ne visi zydai krikscionys laikosi Toros. Yra dveju rusiu zydai – tie, kurie vadina save mesijiniais – laikosi, o tie, kurie nenori nieko bendro tureti su mesijiniu judaizmu, nesilaiko. Turiu zydu draugu, kurie yra evangelikai ir nesuka galvos del Toros.Esme hermeneutikoje, Arvydas, ir naujosios sandoros naujume. Krikscionys skaito ST ir ji pritaiko tik per NT prizme.

  • Arvydas Buivydas Omeny turėjau mesijinius žydus (judėjus). Kodėl mesijinio žydo negaliu pavadint krikščioniu? Ar dėl to, kad krikščionys yra tie, kurie nesilaiko Toros?
  • Greita Asta yra mesijiniai zydai,mesijinis judaizmas ir mesijinis judejimas-jie skiriasi,bet siekia to pacio.labai daug priklauso is kur i tas bendruomenes patenka zmones-is judaizmo,krikscionisku bendruomeniu,netikintys,is skirtingu bendruomeniu neatsisakydami ir toliau joms priklausyti….
  • Vaidas Krasauskas Reiktu klausti ju paciu. Kiek girdejau mesijiniai zydai save ir vadina mesijinias zydais. Bet man tai jie krikscionys. Be to, tarp mesijiniu zydu yra skirtingu poziuriu i Toros laikymasi. Ne visi mesijiniai zydai laikosi Toros.
  • Greita Asta pats zodis Kristus yra nepriimtinas,nes graikiskas,o jie juk ne graikai grin emoticon
  • Daina KissArvydai, daugumą mesijinių žydų gali drąsiai vadinti krikščionimis, nors jie ir laiko save kitokiais…kaip ir protestantai laiko save kitokiais nuo katalikų….Krikščionys yra tie, kurie tiki ir garbina helenistinį Kristų, tris lygius Dievų asmen

    See More

  • Vaidas Krasauskas Daina Kiss teisingai pabreze diversija.
  • Remigijus Rabikauskas krikščioniu yra tas kas seka Kristumi. Sekimas Kristumi tai ne pavadinimas, ne apiegos, ne doktrinos, bet gyvenimo būdas – toks koki vedė Kristus. Taigi kas tokį gyvenimo būdą siekia vesti tas krikščionis ,o kas neveda tas arba nekrikščionis arba vardinis krikščionis.
  • Pranas Mackonis senas testamentas skirtas visiems nusidejaliams kurie stokoja Dievo sloves.Naujas tiems kas ispazino Jezu Kristu savo Viespaciu ir girdi Dievo balsa.
  • Daina KissPranas Mackonis, TESTAMENTUS rašo žmonės, kad po mirties būtų vykdoma jų valia.(Jeigu netikite, pažiūrėkite į žodyną ar enciklopedijas)
    Šiuo atveju kalbate apie du Dievo TESTAMENTUS. Išeitų, kad Pirmas, kurį parašė Nu mirdamas Dievas pirmą kartą, yra tiems, kurie stokoja Jo šlovės (arba jį parašė asmuo Dievas, turintis šlovės stoką), o kai kitas Dievas numirė -antras TESTAMENTAS, Dievas vardu Jėzus Kristus, Jo testamentą vykdantys girdi Dievo balsą, dabar tik neaišku, ar to, kurio šlovė maža, ar to, kuris Vardu Jėzus Kristus.
  • Daina Kiss Remigijau, kaip jūs suprantate sekimą Kristumi?
    Kuo sekė pats Kristus?
    Budistai irgi siekia tobulybės, jie save labai ištobulina… Pas juos vyksta stebūklai, ( net numirę kūnai funkcionuoja vegetacinėje būsenoje…) jie pasveiksta iš ligų, turi tikslą “atgimti” tobulesni.
  • Remigijus RabikauskasDaina Kiss sekimą Kristumi suprantu kaip pasirinkimą pasielgti gyvenime taip, kaip toje situacijoje pasirinktų pasielgti Kristus. (Mat 10:38; 1Kor 1:11)
    Dar klausiate: „O kuo sekė Kristus ?“
    Kristus sekė Tėvo valia atverta Jo Žodyje Tonache. (Mat 5:17)
    Kas dėl budistų, tai jie siekia ne tobulai įvykdyti Dievo valią atverta Biblijoje , bet siekia nušvitimo – teisingo (pagal jų supratimą) visų reiškinių supratimo. Nušvitimas neturi nieko bendro su Biblijos Dievo valios pažinimu.
  • Daina KissTaip, Remigijus Rabikauskas, Budistai nelabai ką bendrą turi su Biblija, nebent tai, kad atstovauja stabų mylėtojams ir garbintojams, kuriuos Biblija mini. 😕
    Kristus vykdė Tėvo valią, sutinku su jumis 100%.
    Man tik labai gaila, kad kai kurie save vadinantys krikščionimis žmonės, Kristaus Tėvą, kurio valia aukščiau už viską šioj žemėj ir ne tik,- nurašo į negaliojančių testamentų autorių.
    O Kristų nupiešia kaip naujo, pakeisto, mokymo autorių.
  • Remigijus Rabikauskas Daina Kiss1Kor 3:13 “kiekvieno darbas išaiškės. Teismo diena jį iškels aikštėn, nes ji pasirodys ugnimi ir ugnis ištirs, koks kieno darbas. “
  • Arūnas Milieška Būtent Remigijau ugnis ir ištirs mūsų tikėjimą – aš žinau, kad giedodamas ir šlovindamas su kryžiumi ir katalikų tikėjimą išeisiu iš tos ugnies GYVAS< kaip tie trys jaunikaičiai kurie nesilenkė stabui, nes stabas yra pavidalas – demoniųkų dvasių
  • Drasius Jakubonis Dievas vakar sendien tas pats ir rytoi tas pats nesikeicia
  • Drasius Jakubonis pagonim sv rastai neskirti jie skirti tik Dievo vaikams
  • Remigijus Rabikauskas Arūnas Melieška trys jaunuoliai iš Danieliaus knygos būtent, kad nenusilenkė stabui, tad kam jūs jiems lankstotės ?
  • Laima Briediene Teisingai pastebejo Remigijus apie Danieliu ir jo draugus like emoticon
    Todel ir Yeshua buvo su jais kartu ugnyje ,apsaugodamas nuo sudeginimo . O kas laukia tu ,kurie garbina stabus ? Ar Yeshua bus su jais ugnies ezere ? gasp emoticon
  • Arūnas MilieškaTikėjimas be regėjimo (mistikos) paverčia vandalais. Ar ne taip?
    Su Europos pinigais atėjo demonai, akli kaip kačiukai galvoja, kad daro Dievo darbus griaudami Marijos skulptūras ir naikindami kryžius, degindami šventus paveikslus – visi barbarai taip daro, kuo skiriatės nuo jų – tuo kad skaitote Bibliją. Vis dėlto tikėjimas tikras yra Gyvai tikėti į Dievą, su Juo kalbėti, bendrauti ir jo klausyti ir Jį mylėti. Mylėti Dievo Motiną ir gerbti visus šventuosius ir jų atvaizdus, o Dievo reikia klausyti, o ne tų kurie tik pamokslauja. Aš nesu kryžių su Dievo kančia ir jį nešiu ir pasieksiu pergalė, o jūs tiek toli nenueisite, nes jūsų kryžius be kančios, nebent jūs taptumėte gyva kančia ant to kryžiaus.
    Tikėjimas be mistikos aklas. Nelaimė yra būti tikinčiam ir “aklam” ir nesvarbu ar tu kunigas ar vyskupas, ar eilinis tikintis. Kuo aukštesnės pareigos tuo didesnė atsakomybė – daug bus plakamas tas kuris žinojo ir mažai tas kuris plakamas kuris nežinojo – /Ev/.
    Dabar pasakysiu, kaip regintis ir žinantis, kad meldžiantis, prie tarkime šv. Antano paveikslėlio kuris yra pašventinas ,nusileidžia Šv. Antano dvasia iš Dangaus – turi tokią laisvę ir tarnystės tęsinį padėt gyviesiems savo užtarimu šventieji. Gali Šv. Antanas paimt besimeldžiančio maldas ir prašymus ir nunešt Dievui – Viešpačiui Jėzui arba Dangiškajam Tėveliui.
    Kodėl tai reikalinga? – ogi, kad šventieji eina be eilės. Jie aukščiau angelų, kol angelai sargai patenka pas Dievą, o šventieji tarsi turintys “blatą” pas Jį – gauna daugiau dėl prašančiojo dėl savo užtarimo ir “grįno aukso” maldos. Nesusiviliokite protestantų tikėjimu ir nes jie akli, jei nebūtų akli tai pamatytų, kad Eucharistijoje tikrai yra Viešpaties Jėzaus Kristaus Kūnas ir Kraujas, ir tikrai Jis ten su savo Dievyste ir Žmogyste, su Siela ir Kūnu, ir su Švč. Krauju. Prie bebesimeldžiančio tarkime Dievo Motinos Ikonos į tą ikoną nusileidžia Švč. M. Marijos Dvasia ir jis sušvinta – tada prasidaro langas – erdvė į Dangų ir tiesiai atsiveria priešais Marijos sostą. Tai Dieviškas internetas – taip ir norisi šaukte šaukti – “asilai”, “akli asilai” – atsikvošėkite. Kodėl komunistai griovė kryžius ir nekentė Šventųjų statulų, ir bažnyčių? Todėl, kad tai Dievo ženklai ir realus Jo veikimas. Argi jūs nesuprantate, kad elgdamiesi kaip barbarai tarnaujate ne Dievui , o šėtonui, kuris daugelyje protestantiškų bažnyčių užsivadovavo.- Medį pažinsite iš vaisių. Šėtonas ateiti gali ir prisistatyti gali kuo tik nori ir pačiu Jėzumi ir Marija, (šviesos angelu) ir pačiu savimi, netgi sakydamas, kad jis galingesnis už Dievą, nes gali daryti gerą ir blogą…. Bet katalikai žino, jei prisistatė Jėzumi tai kur skylęs riešuose ir sako, -parodyk savo žaizdas, kaip Šv. Tomas ir leisk įdėti pirštą į tavo šoną, o jei ne kaip šventas Pranciškus tokiam “viešpačiui” sako”, – Išsižiok ir aš tau į gerklę nusišlapinsiu”… Niekas nepasikorė tuose namuose kur buvo šv. paveikslai ir kryžius su Dievo Kančia, nebent jie būtų išniekinę juos. Kaip elgiatės su šventom devocionalijom taip elgiatės ir su tais su kurių atvaizdai yra ant šitų devočionalijų – jei pabučiuojate Dievo kančią – pabučiuojate jėzų. Amen.
  • Greita Asta kiek supratau is jusu rasymo,tai marijos ir sventuju paveikslus daro ir garbina tie ,kurie neskaito Biblijos.tai jie ir nera tikintieji Dievu,nes nezino ka Jis sako,ko reikalauja…
  • Greita Asta Dievas neturi motinos,jei kas to nezino…
  • Arūnas Milieška Kas kalba rožančių tas išsivaduoja iš šetono pančių
  • Arūnas Milieška Jėzus turi Motiną ir per tai susiejo save su žmonija
  • Greita Asta gerai,as kalbesiu ji,jei imesite nuoroda is Biblijos (Dievo Zodzio)kur nurodyta tai daryti
  • Greita Asta Jesua atejo per moteri,bet Dievas neturi motinos
  • Arūnas Milieška Viešpaties Angelas apreiškė Marijai: Tu pradėsi iš Šventosios Dvasios..
  • Greita Asta tai kuris zodis cia reiskia rozanciaus kalbejima?
  • Greita Asta o neturek kitu Dievu…? ka nors sako?
  • Hannah Vynmedžio Šakelėapie Jėzų parašyta, kad JIS yra vienintelis tarpininkas tarp Dievo ir žmogaus, ir kad Jis-kelias, tiesa ir gvenimas, naujas gyvas kelias pas Dievą, O Marija yra paprastas žmogus toks kaip visi, kuriai taip pat reikėko atpirkimo, nes parašyta, kad visi nusidėjo ir stokojo Dievo Šlovės, ir VISUS JĖZUS atpirko iš amžinosios mirties….Arūnai Milieška, yra visokių dvasingumo formų, visokių mistinių mokymų, bet visi krikščionys sutinka su tuo,kokias knygas vadinti Šventu Raštu( su neesminėm išimtim) Dievo Žodis ir Dievo Dvasia sutinka, vienas kitam neprieštarauja, tikėkite Biblija ir nepaklysite, nes eitiį dvasinį pasaulį be Dievo Žodžio, tai savižudybė, tas pats kaip skristi į kosmosą be skafandro, gresia suklaidinimas ir apsėdimas,,,neapsigaukite jei žmogus religingas ir labai uolus, tai dar nereiškia, kad jis tarnauja Kristaus Dvasioje, yra visokios klaidinačios religinės dvasios…pamąstykite apie viską ramiai, ką sužinojote dbr
  • Daina Kiss Hannah Vynmedžio Šakelė, ar tikrai pas Dieva yra naujas ir senas kelias? Gal kelias tiesa ir gyvenimas yra vienas? Ar yra du keliai, senas ir naujas?
  • Daina Kiss Kada atsiranda daug keliu, tai vienas eina ir per Jezaus motina Marija, kodel gi ne?
  • Alvydas Veberis Apgailėtina, kai moterys geriau išmano ŠV.Raštą nei vyrai. Kristus mokiniais pasirinko vyrus, nes moterys ir taip daug pareigų turi. Be to, Dievas sukūrė irgi pirmą vyrą, po to moterį. Šiandien pasaulį bandoma apversti aukštyn kojom. Kaltos ne moterys, bet praradę atsakomybę prieš Dievą vyrai, užleidę savo pozicijas moterims. Belieka jiems tik vaikus gimdyt. Deja… neduota.

    Alvydas Veberis's photo.
  • Alvydas Veberis Ar tik reklamai moteris ant tanko, ar jos ir kare dalyvaus su tais, kurie neturi IŠMINTIES susitarti dėl taikos išsaugojimo? Tuomet išeitis – smurtas. Kažkodėl į karą priverstinai siunčiami nemąstančių valstiečių sūnūs. Gaila, bet yra ir savanorių žmogžudžių.

    Alvydas Veberis's photo.
  • Arvydas Buivydas Jei nėra skirtumo tarp žydo ir graiko, tai kokio juodumo katinas tarp jų prabėgo, kad vietoj vienybės, į kurią turėtų vesti Šventoji Dvasia, yra priešiškumas, skirtingas Dievo Žodžio supratimas?
  • Arūnas Milieška Visi žmonės indai, bet skiriasi kokia dvasia juose gyvena ir suka jiems smegenis
  • Daina Kiss Arvydas Buivydas, Fiziologiškai, tarp vyro žydo ir graiko labai jau nežymus skirtumas, bet, kad būtų visiems aišku, graikai olimpinėse žaidynėse lakstydavo nuogi savo dievo (deus) Zeuso garbei….
    Kadangi deus taip ir liko deus daugumos graikų širdyse….tai juodi katinai, o ne Šv. Dvasia kai kam daug kelių pasiūlo, tik visur tas juodas pirma praeina….
  • Alvydas Veberis Šis Arūno pastebėjimas teisingas.
  • Laima Briediene Alvydai ,tarp Kristaus mokiniu buvo ir moteru . Pamenate Marija ,kuri sedejo prie Kristaus koju ?
    “Sedeti prie kieno nors koju” yra hebrajiskas issireiskimas , kuris reiskia buti mokiniu/mokine . smile emoticon
  • Alvydas Veberis Buvo, buvo ir daug buvo. Kaip jos savo atžalas mokytų, jei nebūtų mokinės? Buvo ir pranašių. Niekas to neneigia smile emoticon
  • Laima Briediene Ir ne tik savo atzalas … Moteru buvo ir pranasiu bei apastaliu . Galime perskaityti Biblijoje smile emoticon
  • Laima BriedieneApie apastale Junija , kuri aprasyta laisko romieciams 16 skyriuje … Pateiksiu istrauka is knygos apie ankstyvaji surinkima :“один из лидеров встает и читает письмо, полученное на этой неделе от апостола Юнии. Это не один из двенадцати апостолов,

    но к тому времени их было уже намного больше.12Вы слушаете, как читают письмо, и с удивлением понимаете, что Юния – это, оказывается, женщина! (В 16-ой главе послания к Римлянам Павел описывает женщину, которую звали Юния, и которая «прославилась между апостолами»13).

    Лидеры этой домашней церкви написали письмо Юнии несколько недель назад, чтобы спросить совета по некоторым вопросам, и в своем письме Юния подробно отвечает на них. Очевидно то, что все относятся к Юнии с большим уважением, потому что ее письмо все слушают внимательно.”

    http://www.liveinternet.ru/users/3767721/post141936566/

  • Laima Briediene Cia galima rasti nuorodas paskaityti visa knyga ir atsisiusti i kompiuteri :
    https://www.facebook.com/groups/208905335841010/permalink/849527898445414/

    Визит в Раннюю Церковь: как происходило поклонение и богослужение в Первой церкви!

    Oчень интересная книга .С этого вебсайта можно прислать PDF :
    http://www.htinstitute.co.il/books/zerkov_vosstanavlivaetsa/

    Мессианская Церковь Восстанавливается…
    HTINSTITUTE.CO.IL
  • Marius MarušauskasLaima Briediene Neradau Rom 16sk. kad Junija buvo apastale. Ji buvo gerbiama apastalu. Rom 16sk. ,, 7 Sveikinkite Androniką ir Juniją, mano tautiečius, kalėjusius su manimi; jie didžiai gerbiami apaštalų draugėje ir pirmiau už mane prisidėjo prie Kristaus. ” Jei Ji butu turejusi pareigas tokias, tai 100% Paulius butu paminejes, nes Paulius moteri vardu Febe tame paciame skyriuje pacioje pradzioje, ivardijo su pareigomis kaip ir priklauso. Rom 16,1 ,,Aš pavedu jums mūsų sesę Febę ­ ji yra Kenchrėjos Bažnyčios diakonė; TAd teigti, kad ji buvo apastale neteisinga. Junija gal tiesiog uoliai liudijo Jezu. Ir buvo gerbiama apastalu.
  • Daina Kiss Rytų Ortodoksai sugalvojo Juliją pakelti į apaštalus. smile emoticon , pataikaudami moterims….kuo moteriškės blogesnės, nei tie 12? 😀
  • Laima Briediene Mariau , tai kad is teksto gan aisku ,jog Andronikas ir Junija buvo gerbiami apastalu draugeje (ar draugijoje) . Tai ar ne tas pats ,kas sakyti ,jog jie buvo gerbiami apastalai ? smile emoticon
  • Remigijus Rabikauskas Esu girdėjęs, kad teologai diskutuoja ar asmuo pavadintas lietuviškai “Julija” išvis buvo moteris.
  • Laima BriedieneMariau , mano turimi E-sword vertimai aiskiai sako ,kad jie buvo apastalai (tarp apastalu) :
    Rom 16:7
    (LT-BTZ) Sveikinkite Androniką ir Juniją, mano tautiečius, kalėjusius su manimi; jie žymūs tarp apaštalų ir anksčiau už mane yra Kristuje.(KJV+) SaluteG782 AndronicusG408 andG2532 Junia,G2458 myG3450 kinsmen,G4773 andG2532 myG3450 fellowprisoners,G4869 whoG3748 areG1526 of noteG1978 amongG1722 theG3588 apostles,G652 whoG3739 alsoG2532 wereG1096 inG1722 ChristG5547 beforeG4253 me.G1700(RNKJV) Salute Andronicus and Junia, my kinsmen, and my fellowprisoners, who are of note among the apostles, who also were in the Messiah before me.

    (RST) Приветствуйте Андроника и Юнию, сродников моих и узников со мною, прославившихся между Апостолами и прежде меня еще уверовавших во Христа.

  • Marius Marušauskas Laima Briediene tai priestarautu tuometines baznycios pozicijai ir mokymui. 1kor 14,34 Yra tikrai ne viena eilute kur taip isireiskiama.
  • Laima BriedieneRemigijau , jeigu tai ir vyras , tai vistiek nepaneigia ,kad moteris gali buti apastale . Ka reiskia zodis “apastalas” ? Tai yra siustasis su zinia , Evangelijos ambasadorius . Kodel moteris negali buti siusta su zinia , nesti Evangelijos zinia ? smile emoticon Raste yra vietu ,kur moterys tarnauja Evangelijos zinios skleidime …
    G652
    ἀπόστολος
    apostolos
    ap-os’-tol-os
    From G649; a delegate; specifically an ambassador of the Gospel; officially a commissioner of Christ (“apostle”), (with miraculous powers): – apostle, messenger, he that is sent.
  • Laima Briediene Mariau ,i sia Jusu nurodyta eilute reiktu ziureti aplinkiniu eiluciu ir viso Rasto kontekste . Ji daznai istraukiama ir sviedziama moterims , bet ar isigilinama i konteksta ? Ar isvis zinote ,apie ka cia Paulius konkreciai kalba savo laiske , atsakydamas korintieciu surinkimui , adresuodamas ju problemas ?
  • Remigijus Rabikauskas Laima, aš neprieštarauju tam, kad moterys gali mokyti, tiesiog prisiminiau, apie girdėta diskusija dėl “Julijos” vardo vertimo smile emoticon. Prieš ką aš esu prieš, tai, kad esant vyrams moterys imasi vadovauti bendruomenėje. Manau tai visgi vyro pareiga. Kitas dalykas kada vyrų nėra, tada manau tai gali daryti ir moteris.
  • Laima BriedieneTeisingai ,Remigijau ,sutinku su Jumis . Kaip ir seimoje galva yra vyras ,taip ir surinkime turi vadovauti vyrai . Kitas klausimas ,jei seima neturi vyro ,jei jis ja palieka , ar yra visai neaktyvus , nerodo ismintingo vadovavimo … Ka tuomet daryti moteriai ?
    Ar moterys tokiose seimose neturi teises buti vadovais ?
    Zinau labai nuostabia bendruomene ,einancia Tiesos keliu , kur moteris pereme vadovavima ,tapo pastore ,kadangi vyras pastorius paliko ja ir tarnavima , prasigere … Ar ji neturejo teises to daryti ?
  • Marius MarušauskasLaima Briediene Ten kalba apie dvasines dovanas. Ir ap. Paulius moterys itraukia. 1 Tim 2, 9 Taip pat trokštu, kad moterys vilkėtų padoriai, puoštųsi droviai ir santūriai, ne išgarbiniuotais plaukais, be aukso, be perlų ir be prabangių drabužių,10 o verčiau ­ kaip dera moterims, pasižyminčioms pamaldumu ­ gerais darbais.11 Moteris tesimoko tyliai, su tikru klusnumu. 12 Aš neleidžiu, kad moteris mokytų nei kad vadovautų vyrui; ji tesilaiko tyliai. 13 Juk pirmas buvo sutvertas Adomas, o paskui ­ Ieva. 14 Be to, Adomas nesidavė suvedžiojamas, o moteris buvo apgauta ir prasižengė. 15 Bet ji bus išganyta, gimdydama vaikus; jos bus išganytos, jeigu išlaikys tikėjimą, meilę ir šventumą bei santūrumą. Pauliaus akyse moteris zemesne negu vyras. KaipRemigijus Rabikauskas pasidalino nuomone del mokymo vyru tarpe. Bet pritariu jei bendruomeneje nera vyru, tai tikrai nera kur detis. smile emoticon
  • Remigijus Rabikauskas Laima, išimčių manau visada gali būti. Problema prasideda kada tos išimtys tampa norma ar įtesintu mokymu.
  • Laima Briediene Remigijau ,normalioje visuomeneje ar bendruomeneje ,kur vyrai vadovauja ismintingai pagal Dievo Zodi , pagal Dievo Isakymus , tos problemos tikrai nebutu . Neverta kaltinti tik moteru smile emoticon
  • Drasius Jakubonis Laimute geriau jus paaiskinkite ka daryti vyrams kurie UZJOTI moteru juk pati zinot kad uzjotus arklius NUSAUNA. Nuo svetimu moteru dar galima apsisaugoti dievo ginklais, o kaip apsisaugosi nuo savo SONKAULIO?
  • Laima Briediene Drasiau , gal vyrai Jums galetu geriau patarti .
    Manyciau ,jei moteris “uzjoja” vyra , tai cia ne vien moters kalte ,nesupykite prasau del tokio pasakymo …
  • Laima Briediene Del moteru surinkimehttps://www.facebook.com/groups/PassionForTruth.RU/permalink/850179508372740/

    Natalia Gray's photo.

    Отрывок из учения «ОРГАНИЗАЦИОННАЯ СТРУКТУРА ЦЕРКВИ 1го ВЕКА.» (Часть 3) — Джим Стэйли, Служение «Страсть к Истине»www.ephraimsarrows.com

    Теперь, ситуация усло

    See More

  • Drasius Jakubonis Dauguma vyru myli zmonas atiduoda visas jegas, tam kad jas padaryti laimingas, o gauna skausma, pazeminima, patycias nes jom vis visko mazai ir mazi daug vyru zudosi ar mirsta nuo padarytu sirdies zaizdu INFARKTU. tai gal vietoi menoru propagavimo uzsimkit moteru mokymu isaiskinkit jom ka jos daro.
  • Marius Marušauskas Drasius Jakubonis matau turite nuoskaudu. Bet nereiketu kaltinti moteris. Nevisos tokios yra kaip jus dalinates. Tas pats kad sakytu uzsenieciai, kad lietuviai visi vagys iki vieno. Nes daug yra pasisiuksline. Bet ar jus vagys? sakyciau palikime nuoskaudas ir nekelkime be reikalingu audru.
  • Laima Briediene Drasiau ,jeigu seimose sviestu Menora , jei seimos ieskotu Dievo Zodzio Sviesos ,kuria butent ir simbolizuoja Menora , tai maziau tokiu skaudziu situaciju butu seimose .
  • Greita Asta galima pagalvoti,kad dauguma moteru nemyli savo vyru grin emoticonprastas vyras,kuris kaltina ir smerkia kita asmeni.vyras Dievo Zodyje yra moters galva,prasta galva,jei nesutvarko savo kuno,o dergia ji smile emoticon
  • Daina Kiss Estera išgelbėjo VISĄ TAUTA be karo ir pamokslų…Deborah vedė į karą persigandusius karžygius. .. ir Viešpats atidavė jai pergalės šlovę…
    Moters galva (vyras), kuris remsis į Dievo Žodį, nebus sugėdintas, kitaip moteris taps nepaklusnia Ieva ir kariaus prieš kvailą galvą mokydama ir vadovaudama.
  • Daina Kiss Drasius Jakubonis, skaitydams permąstykiet ale visai to nedarydams, moterų nuo vyrų nebatskirsiet. Aš už jus, brangūs vyrai, tik būkit jais, pagal Dievo Žodį, tai karas- taika virs ne tik virtuvėje, bet ir prie valdžios vairo…
  • Arūnas Milieška Kaip Adomas iš molio, taip moteris iš Adomo
  • Gintaras Delinikaitis Kazin ar Jievai Dievas ikvepe siela-gyvybe, neraso apie tai smile emoticon
  • Laima Briediene Gintarai , tokiu atveju vyrai butu nekromanai ,nes artimai bendrautu su mirusiomis . smile emoticon
    Moterys turi ne tik siela ,bet ir DVASIA ,galite tuo neabejoti wink emoticon
  • Gintaras Delinikaitis smile emoticon, suprantu, bet remiantis zodzio autoriteto tradicija, deja apie tai Pradzios knygoj neraso…smile emoticon
  • Laima Briediene Skaitykitе visas knygas Biblijoje wink emoticon
  • Remigijus Rabikauskas Dievas neįkvėpė į žmogaus kūną sielos, jis įkvėpė dvasia – gyvybės alsavimą. Įkvėpus į kūną šia gyvybę, žmogus parašyta, tapo siela- gyva būtybe. Pr 2:7. Matematiškai tai galima būtų pavaizduoti sekančiai : kūnas + dvasia = siela. Tai panašu į elektros lemputę: lemputė( kūnas) + elektra ( energija) = šviečianti lemputė ( siela) .
  • Vaidas Krasauskas Siela is tiesu ST yra butybe. Del to SDA tradicija yra teisi remdama savo pozicija ST atzvilgiu. Taciau SDA turi problemu, nes nepripazista, jog siela = dvasia NT. Jeigu ST siela mirsta, kada mirsta kunas, tai NT siela eina i pragara (Mt 10:28).
  • Laima BriedieneTeisingai Remigijus pastebejo : “Dievas neįkvėpė į žmogaus kūną sielos, jis įkvėpė dvasia” .
    O del uzrasytos formules ,tai as suprantu kiek kitaip . Siela yra musu protas jausmai ,emocijos . Zmogus = kunas +dvasia + siela .
    Zmogui mirus ,kunas pavirsta dulkemis (is kur atejo) , Dvasia grizta pas Dieva (is kur atejo) , o siela ilsisi Sheole ( mirties buveineje) .
    Kai prikeltiems tikintiesiems bus duotas naujas kunas , siela (protas ,jausmai ,emocijos) ir Dvasia (gyvybe) sugris i kuna .
  • Laima Briediene Vaidai , tas pats galioja ir “ST” sieloms , jos ilsisi Sheole .
    Ar prisimenate ,kaip karalius Saulius per mediuma prikele pranasa Samueli ? Manyciau ,tai buvo prikelta jo Siela ,bet ne Dvasia ( Gyvybe) .
  • Remigijus Rabikauskas Laima, pastebėkite, kad tekste parašyta : kūną padarė , dvasia įkvėpė,o po šių dviejų elementų susijungimo tapo siela. Dėl viso kito aš irgi taip suprantu smile emoticon
  • Laima Briediene Reiktu ziureti ir i kitas eilutes ,Remigijau smile emoticon
  • Laima Briediene Vaidai ,toje Mato istraukoje butent ir parodoma ,kad siela yra atskira nuo Dvasios . Dvasios neimanoma sunaikinti ,tik kuna ir siela galima sunaikinti . Ir tai bus padaryta po Tukstancio Metu karalystes ,po Dievo TEISMO , kai netikintieji bus imesti i Ugnies Ezera . Iki to laiko niekas nera nuteistas galutinai ir nera imestas i ugni .
  • Laima Briediene Jim Staley praejusi Sabata irase atnaujinta mokymo apie pomirtini gyvenima versija. Jis naudojo ne tik Biblija ,bet ir Enocho knyga ,kuri buvo skaitoma Yeshuos laikais ir kuri netgi pamineta NT . Labai idomus mokymas ir duoda daug aiskumo . smile emoticon
  • Remigijus Rabikauskas Laima, šioje eilutėje yra labai aiškai išdėstyta žmogaus sukūrimo eiga. Galim paskaityti dar ir kitas eilutes Mok 12,7 parašyta : Dulkės( kūnas) sugrįš į žemę, kur kadaise jos ir buvo, o Gyvybės alsavimas ( dvasia)- pas Dievą, kuris jį davė. arba Ps 146:4 Kai dvasia jį palieka, jis sugrįžta į dulkes, – tą pačią dieną žūva visos jo svajonės (siela) .
  • Remigijus RabikauskasVaidas Krasauskas Mat 10:28 pavartotas žodis „Hiena“- ugnies ežeras, tai vieta kur bus galutinai sunaikinti visi nusidėjėliai ir net pati mirtis. ST žodis „Šeol“ ir NT žodis “Hades”, reiškia kapas – vieta, kur mirusieji miega arba ilsisi iki prSee More
  • Laima Briediene Remigijau ,kunas eina i dulkes ,sunyksta , o SIELA eina i poilsio vieta – Sheola smile emoticon
    Kaip Jus paaiskinate tai ,kad Samuelis buvo iskviestas , ar tai buvo jo kunas ?
    Kaip paaiskintumete tai ,jog tikintieji ,kuriu galvos buvo nukirstos ,prase Yeshuos ,kad atlygintu uz juos ,jeigu ,kaip Jus rasote , sielos- mąstančios butybės nebelieka. ?
  • Gintaras Delinikaitis … πνεῦμα Sioj Ps. dvasia minima kaip
    1. Vejas, dvelksmas, putimas;
    2. kvepavimas, , siela 3. Dvasia; (καρδία), (νοῦς), (ψυχή); 4. ikvepimas, padetis, nusiteikimas;
  • Remigijus RabikauskasGintaras Delinikaitis Biblija gyva žmogų aprašo kaip kūno, dvasios ir sielos visumą. Nes kūnas be dvasios- lavonas, dvasia be kūno – beformė energija, o siela be kūno ar dvasios išvis nustoja egzistuoti.
    Žodis „Ruah“ dvasia Senajame Testamente yra pavartotas 379 kartus, o Naujajame Testamente “Pneuma” dvasia- 385 kartus, bet niekur neužsimenama, kad dvasia gali veikti savarankiškai be kūno ( Psl 104,29 ; Mok 3: 19,20 ; Pr 7,22).
    Žodis siela Senajame Testamente “Nefeš” pavartotas 745 kartų , o Naujajame Testamente žodis “Psihe”- 105 kartų, bet niekur nekalbama, kad siela yra nemirtinga arba, kad ji gali gyventi be kūno ir dvasios.( Apd 2:41- prie jų prisidėjo apie tris tūkstančius sielų); (Eze 18:4- siela kuri nusideda turės mirti)
    Nemirtingas yra tik Dievas (1Tim 6:16), žmogus nemirtingumą gaus tik po antrojo Jėzaus sugrąžomo (1Kor 15:53,54) , kada jo gendantis kūnas bus pakeistas negendančiu(1Кor 15:53,54 ; 1Tes 4:13-18)
  • Gintaras Delinikaitis …esu paminejas 146Ps. termina “dvasia” ir kokias ji turi reiksmes. Greiciausiai tai nera ta dvasia kuria turime mes atgimusieji is auksto, bet dvasia kuri palaiko musu psichika, fiziologija ir smegenu elektromagnetines reakcijas. Nedarau is to jokiu teologiniu isvadu…
  • Marius MarušauskasBrangieji nesuprantu kodel taip aiskinate. Eikime prie senoves taku, kaip Dievas kure zmogu.
    1) Ka Dievas pradzioje sukure suvormavo? Kuna! ar kunas maste? ne. Nes Kurejas dar kai ko nepadare.
    2) Dievas ikvepe pro nosi gyvybes alsavima! kas atsitiko?
    Kunas tapo gyva siela. Siela tai asmenybe. Be gyvybes alsavimo nebutu asmenybe. Kad asmenybe butu reikalingi du dalykai, tai KUNAS+GYVYBES ALSAVIMAS=SIELA Paprasta matematika, okad nemeluoju stai Formule nuo Viespaties.
  • Remigijus RabikauskasLaima, dar kartą paskaitykit 1Sam 28sk. Trečioje eilutėje parašyta, kad Samuelis buvo mires. Kada En Doro pranašė iškvietė Samuelio vėlę, Samuelis neatėjo kūne. Saulius jo nematė. Ji regėjime matė tik pranašė. Ir tai koki ji matė, ji ir aiškino. Tai kSee More
  • Vaidas KrasauskasRemigijus Rabikauskas, o anot SDA zmogaus dvasia, kuri po mirties eina pas YHWH, ar bus suvienyta su nauju kunu prisikelime?Ka darysime su tarkim 2 Kor 5:8, kur sakoma, jog po mirties zmogus eina pas YHWH? Kaip SDA aiskina sita teksta? O ka darysime

    su transfiguracia, kada pasirode Moze ir Elijas mokiniams? Atrodo, kad asmuo siela/dvasia/vele egzistuoja samoningai po mirties.Teko girdeti, kad SDA tiki nusidejeliu sunaikinimu, bet juk is sv. tekstu atrodo, kad pragaras amzinas..

  • Laima Briediene Remigijau ,gal Apr. knyga ir galite paaiskinti simboliskai ,bet apie Samueli tai labai konkreciai parasyta . Zinoma ,kad Samuelis neatejo kune ! As to ir neteigiu . Bet tai buvo kazkoks matomas pavidalas … Jus tai vadinate “vele” ,as vadinu siela smile emoticon
  • Marius Marušauskas Kas del Elijo, tai ten setono darbas. Dievas draude pas raganius, burtininkus eiti. Net pats karalius Saulius buvo uzdraudes, Dievo raginimu. Nes tai is piktojo. Kodel Saulius ejo vistiek pas raganiu? Dievas nuo Sauliaus nusisuko, ir nebelaimino, nebebendravo nei per urimus, tai per pranasus. Dievas paliko. O kaip setonas zino kad paliko, tai jis trunfuoja ir pasakyti verdikta nesunku.
  • Remigijus Rabikauskas Vaidas KrasauskasNežianu ką apie tai mano SDA – Stogų dengimo Arsenalas grin emoticon, bet Biblijoje šis klausimas nėra detalizuojamas. tad galime tik spėlioti. Mano subjektyvia nuomone gyvybė( dvasia) kaip ir energija ( pvz elektros ) tėra priemonė žmogaus kaip gyvos ir mastančios asmenybės sukurime. Tik nemaišykime to su Dievo Šv. Dvasia.
  • Vaidas Krasauskas Marius, o Elijaus ir Mozes pasirodymas transfiguracijoje irgi Setono darbas? gasp emoticon
  • Gintaras Delinikaitis …ar elijo dvasia i jona krikstitoja reikanravo.:0 smile emoticon
  • Vaidas Krasauskas Laima Briediene, kazkaip si karta sutinku su jumis daugiau nei visada. That girl has some wisdom for sure!Bet man sistematine teologija niekada nebuvo megstamas dalykas, del to as apie sielas, dvasias, veles mazai galiu ka pasakyti, cia reik tu, kas svencia Velines klaust. grin emoticon

  • Remigijus Rabikauskas Laima Briediene atkreipkite dėmesi , kad Samueli matė tik pranašė savo regėjime, Saulius jo nematė. Tad ką ji matė ir kas išties pas ją atėjo galime tik spėlioti. Galiu daryti prielaida( tai tik prilaida) kad tai buvo net ne Samuelis, o piktasis šio pavidale, nes jis nieko naujo Sauliui nepasakė, o tik dar labiau sugniuždė jį.
  • Vaidas Krasauskas O Elijas ir Moze ant kalno? Niekas ju nemate? Mokiniai mate…
  • Marius MarušauskasVaidai,
    Jus priestaraujate patys sau.
    Kaip karalius Saulius kvietesi per ragane Samueli, ji kvietesi is pozemiu
    Elijas buvo paimtas gyvas nemates mirties. Moze buvo prikeltas ir tai liudija rastas. Biblija yra liudinike, kad jie su kunu buvo paiimti. O Samuelis uzmigo
    Kaip ir Jezus apie Dovyda kalbejo, kad jis suires ir jo kaulai yra kape. Bet nekalbejo, kad jis yra danguje 😀
  • Vitalijus Bepavardes Skirtumas yra tarp zmogaus saviveiklos ir Dievo reikalu…
  • Vaidas Krasauskas Mariau, nemanau, kad cia esme, ka sakai. Spekuliacija, kad Moze buvo prikeltas. Moze mire taip pat kaip Samuelis.
  • Remigijus Rabikauskas Mozė buvo prikeltas,apie tai užsimenama Jud 9, o Elija gyvas paimtas į dangų , tad persimainymo kalne Kristaus mokiniai mate gyvus asmenis jų kūnuose.
  • Vaidas Krasauskas Jud 9 nieko nesako apie Mozes prikelima. Cia jau iskaitai i teksta apokrifus ir SDA tradicija.
  • Laima BriedieneMano supratimu ,tai cia labai konkreciai raso ,jog atejo Samuelis ,ne setonas …
    1Sa 28:11 Moteris klausė: “Ką turiu tau iššaukti?” Jis atsakė: “Iššauk man Samuelį”.
    1Sa 28:12 Moteris, pamačiusi Samuelį, garsiai sušuko ir tarė Sauliui: “Kodėl maneSee More
  • Remigijus Rabikauskas Vaidas Krasauskas taip tiesiogiai neparašyta , bet parašyta kad Arkangelas Mykolas varžėsi dėl Mozės kūno. Kodėl varžėsi? Nes Mozę buvo siekiama prikelti, o piktasis skaitė, kad mirusiųjų kūnai priklauso jam. Pr3sk. knygoje parašyta, kad gyvateii priklauso dulkės į kurias pvirsta žmogaus kūnas po mirties. Taigi piktasis nenorėjo atiduoti Mozės kūno.
  • Marius Marušauskaspaskaitykyte atydziai ir suprasite kodel Dievas Moze prikele Tai ne kiekvienam. Per biblijos istorija 3 asmenys buvo i dangu paimti su kunu, ir aplamai. Tai Henochas kuris ejo su Dievu, Moze kuris buvo prikeltas po nusidejimo, Elijas pranasas gyvas.
    HENOCHAS IR ELIJAS – Simbolizuoja tuos kuriuos Dievas gyvus paims i dangu neragave mirties. Kaip ateis Kristus antra karta.
    MOZE – Tai tie kurie bus prikelti is numirusiuju deka Dievo malones.
  • Remigijus Rabikauskas Laima, tai Saulius matė išauktą Samuelį ar nematė ? o jei Dievas draudžia bendravimą su mirusiais tai su kuo bendrauja žmonės , jei Dievas tai draudžia daryti?
  • Marius Marušauskas Laima ,
    Atsakykite prasau ar Dievas leidzia eiti pas raganius?
  • Greita Asta paklausk,ar raganius leidzia eiti pas Dieva grin emoticon
  • Remigijus Rabikauskas Greita Asta leidžia, jein šie atgailauja dėl savo raganavimo smile emoticon
  • Vaidas Krasauskas Remigijus Rabikauskas, cia jau primeti interpretaciju. Parasyta, kad buvo varzybos del Mozes kuno, bet neparasyta, kas tas Mozes kunas (ar pranaso Mozes kunas, ar tai Izraelio simbolis?). T.p. nera net uzsimenama kontekste, kad varzybos vyko del kuno prikelimo. Taip kad, vaikai, nestovi jusu interpretacia kontekste. Cia yra jusu SDA tradicija.
  • Greita Asta jei negalima eiti pas raganiu,tai kaip paklausi?
  • Remigijus Rabikauskas Vaidas Krasauskas tada sutikit kad nenaudodami interpretacijų mes aplamai nei vieni, nei kiti, negalime ir diskutuoti apie tai kokia būsena Mozė pasirodė persimainymo kalne. Tada šio klausimo negalima ir pateikti kaip argumento nei vieniems nei kitiems.
  • Vaidas KrasauskasPavidalas buvo aiskus,- matomas. Cia visi del to sutinka. Tik as sakau, kad Moze mire, ir nieko apie jo prikelima nerasoma, bet Elijas buvo pavogtas “i dangu.” Pavogtas Elijas ir mires Moze pasirodo, ir abu juos mato. Laima, parode, kad ir ST yra atveju, kada mire zmones pasirodo.Del to darau isvada, kad tiek mire, tiek pavogti asmenys po siu ivykiu yra pilnai samoningi ir egzistuoja arba kune, arba ne – kazkokiu kitu pavidalu.

  • Laima Briediene Mariau ,atsakau : Dievas neleidzia eiti pas raganius ar mirusiuju issaukejus .
    Bet tai visiskai nenuneigia aprasyto fakto apie Samueli smile emoticon Jei nebutu galima issaukti mirusiojo ,tai kam Dievas turi tai drausti ?
  • Vaidas Krasauskas O ka darysime su Biblijos mokymu, kad Jezus dvasia nuzenge pas kalejima esancias dvasias ir skelbe joms? Kunas jo buvo kape, bet jis tai dare “dvasia.” Vadinasi, net po mirties Jezus egzistavo samoningai kitu pavidalu iki prisikelimo.
  • Vaidas Krasauskas Laima Briediene, man atrodo, kad mes laimejom sia diskusija. like emoticon
  • Laima Briediene Vaidai , Yeshua egzistavo kitu pavidalu visados smile emoticon
    Ir apie tai ,kad Jis nuzenge pas kalejime esancias dvasias (ar sielas?) ir skelbe joms , tai yra aiskiai PARASYTA ! Faktas ,kurio negalime nuneigti …
  • Laima Briediene Biblijoje yra aiskiai parasyta apie mirusiuju buveine -Sheola . Jei zmogiska butybe sudaro tik kunas+dvasia , tai kas tada eina i Sheola ,kai kunas nueina i dulkes (sunyksta) ,o Dvasia grizta pas Dieva ??
  • Laima Briediene Vaidai ,si tema tikrai atrodo nelengva ,bet Paulius ja vadina musu tikejimo pradmenimis smile emoticon Gal jo laiku tikintiesiems buvo paprasciau ,nes jie skaite Enocho knyga ,kur si tema gerai isaiskinta ?
  • Vaidas Krasauskas Daug ka skaite ankstyvieji krikscionys.. Enocho knyga tikrai buvo tarp ju. Bet tai nereiskia, kad Enocho knyga ikvepta kaip musu Biblija.
  • Marius MarušauskasGreita Asta 1 Sam, 28,3 ,, 3 O Samuelis jau buvo miręs. Visas Izraelis buvo jį apraudojęs ir palaidojęs Ramoje, jo paties mieste. Saulius buvo išvaręs iš krašto vėlių iššaukėjus ir žynius. ” Saulius atejo visdelto pas veliu isaukeja smile emoticonnes kaip sakiSee More
  • Laima Briediene Zmogiska butybe yra gan sudetinga , zydu saltiniai paprastai isskiria tris zmogaus sudedamasias dalis : nefesh , neshama ir ruach , o kai kurie saltiniai tai net iskiria 5 dalis …
  • Marius Marušauskas skaitykyt atydziai Sauliaus istorija tuomet Visa. frown emoticon
  • Laima Briediene Sauliaus buvo mires ,nes buvo atskirtas nuo kuno . Taciau kazkas tai egzistavo is jo butybes ,nes kaip kitaip ji galejo prikelti ,issaukti ?
  • Marius Marušauskas Jus aplamai suvokiate? Juk KA net visa Biblija kalba?
  • Marius Marušauskas 1 kor 15 skirius apie mirusiuju prikelima. Ir net privilegija bus tiems kuriuos prikels Dievas is Dulkiu. Privilegija ta, kad jie pirmi pakils pas kristu, o tie kurie gyvi sulauks, antri. Kaip gali, budamas pas Dieva visa laika, tureti privilegija, paciam pirmam pakilti pas Kristu jei su juo buvo visada po mirties. uz tai ir nesamone. Nes jis miga, o gyvybes alsavimas ne kas kita pas dieva nueina, ne asmenybe frown emoticon
  • Marius Marušauskas Apie pomirtini gyvenima: Mokytojo 9, 10 ,, 10 Visa, ką tik tavo ranka imasi daryti, daryk visomis jėgomis, nes jokiõs veiklos, jokių sumanymų, jokio išmanymo, jokios išminties nebebus Šeole, į kurį esi pakeliui. ”
  • Greita Asta Marius Marušauskas,—- Jošijas išnaikino vėlių šaukėjus ir žynius, šeimų dievukus ir stabus bei visus Judo krašte ir Jeruzalėje buvusius bjaurius dalykus, idant įvykdytų Įstatymo žodžius, užrašytus knygoje, kurią kunigas Hilkijas rado Dievo Namuose. ” —-jei taip rasote,tai gal man galite paaiskinti kodel sitie dalykai yra garbinami kataliku,provoslavu ir kitose baznyciose?
  • Marius Marušauskas Sakyciau geda, nematau argumentu is sventojo rasto, kad zmogus mires eina i dagu? kur jos? nematau rasto, kad siela tai atskirai mastanti butybe???? kur jos?? brangieji nemegokite. nes kitaip jus Vaidas Krasauskas pralaimejote. O laimeti nera ka, Dievas per Zodi palikima palikes. TAi Visa Biblija smile emoticon
  • Marius Marušauskas Nes setonas, klaidamokslis smile emoticon paprastas atsakymas. Per visa sventaji rasta, Setonas atitraukti noredavo zvilgsni ir garbinima nuo gyvojo Dievo smile emoticon Greita Asta
  • Marius Marušauskas Setonas juk negarbina Dievo,nesilenkia tik Jam vienam smile emoticon
  • Greita Asta bet tai vyksta dabar,o jus kaip ir rasote apie praeiti
  • Marius MarušauskasLaima Briediene kodel visalaika akcentuojama uzmigo raste?1kar 2,10; 1kar 11,43; 1kar 22,50 ……………. t.t O todel kad tai tik miegas , kaip Jezus sake ir apie Lozoriu kuri ejo prikelti. ir tare Lozoriau iseik. Is kapo sejo Lozorius, ir is to pacio kuno, kuris turejo virsti dulke. Tas kunas jau pradejes buvo irti. Jezus tai irgi, tas pats kunas. jokios sielos smile emoticon ir i tapati kuna buvo grazintas gyvybes alsavimo paties Dievo. smile emoticon As labai laukiu jusu rastiniu argumentu Laima Briediene , Vaidas Krasauskas smile emoticon
  • Marius MarušauskasGreita Asta jus painiojates pati smile emoticon Stabu garbinimas buvo ir yra, burtininkavimai, buvo ir yra, mirusiu issaukimas buvo ir yra. Bet tai ne Dievo mokykla, tai is pagonybes, kuri yra iskiepita ir i krikscionybe smile emoticon setonas juk klaidintojas, kuris inesa, tai kas kenkia santykiams su Dievu. Naujajame testamente tai pat raso kas nepaveldes Dievo karalystes Gal 5, ,,
    19 Kūno darbai žinomi; tai ištvirkavimas, netyrumas, gašlavimas, 20 stabmeldystė, burtininkavimas, priešiškumas, nesantaika, pavyduliavimas, piktumai, vaidai, nesutarimai, susiskaldymai, 21 pavydai[i1], girtavimai, apsirijimai ir panašūs dalykai. Aš jus įspėju, kaip jau esu įspėjęs, jog tie, kurie taip daro, nepaveldės Dievo karalystės.”
  • Greita Asta gal galima konkreciau-kuo as painiojuosi,kur klystu?
  • Laima BriedieneMariau , as asmeniskai neteigiau ,kad mirusieji eina i dangu ir dar su kunu . smile emoticon Mirusiuju tikinciuju kunai BUS prikelti , Yeshuai sugrizus , o mirusiu netikinciuju – po Tukstancio metu .
    Taciau as tikiu ,kad siuo metu visos sielos ilsisi Sheole -mirusiuju buveineje . Enocho knygoje aprasoma ,jog Sheole yra 4 skyriai , tikintieji atskirti nuo netikinciuju. Tarp ju yra gili praraja . Tikinciuju skyriuje yra Dievo Dvasia (Presence of God) . Apie tai galime perskaityti ir Biblijoje ,kur rasoma ,kad Dievas yra visur ,net Sheole .
    Psa 139:7 Kur nuo Tavo dvasios aš pasislėpsiu, kur nuo Tavo veido pabėgsiu?
    Psa 139:8 Jei užkopčiau į dangų, Tu ten. Jei nusileisčiau į pragarą ( originalo k. – SHEOLA ) , Tu ten.H7585
    שׁאל שׁאול
    she’ôl she’ôl
    sheh-ole’, sheh-ole’
    From H7592; hades or the world of the dead (as if a subterranian retreat), including its accessories and inmates: – grave, hell, pit.
  • Marius Marušauskas Laima Briediene kunai lsisi, o gyvybes alsavimas pas Dieva nueina
  • Marius Marušauskas Laima Briediene Mok 12, 7 ,,Dulkės sugrįš į žemę, kur kadaise jos ir buvo, o gyvybės alsavimas ­ pas Dievą, kuris jį davė. 8 Miglų migla! ­ sako Mokytojas. Viskas migla!”
  • Laima Briediene Dvasia eina pas Dieva ,is kur ji atejo smile emoticon
    Ecc 12:7 Dulkės sugrįš į žemę, iš kurios kilo, o dvasia – pas Dievą, kuris ją davė.
  • Laima Briediene Jobo knygoje isskiriami 3 zmogaus komponentai :
    Job 34:14 Jei Jis savo dvasią (Ruach-1) ir kvapą (Neshama-2 ) atimtų iš žmogaus,
    Job 34:15 tai žmogaus kūnas (Basar-3) pražūtų ir virstų dulkėmis.
  • Marius Marušauskas Adomas buvo dulke, jis sugrizo, viskas griztas atgal ir gyvybes alsavimas tai pat. Kaip parasyta Pr 2, 7 kurimas. Pirma kunas is dulkiu, paskiau alsavymas, ir gimsta gyvybe. Laima Briediene Pagarbiai
  • Laima Briediene Mariau ,as tikiu ,kad musu siela – musu protas , emocijos , jausmai , intelektas nemirsta . Kai musu kunai bus prikelti , i juos sugris siela ,nes mes viska prisiminsime . Jei Teismo diena zmones nieko neprisimins is savo gyvenimo ,tai kaip jie suvoks ,uz ka yra teisiami ?
    Taip pat i prikelta kuna sugris Dvasia (gyvybe) …
  • Marius MarušauskasAr jus skaitete 1 kor kaip rasiau. Zinau kad zinote ta skyriu, bet tame skyriujeLaima Briediene raso apie tai. PAkartosiu, kam reikalinga zmogui is dangaus vel gristi i zeme ir pakilti pirmiem? logiskai mastikime. Jei pas Dieva butu asmuo, tai jis pasitiktu is oro kartu su angelu pulkai ir Mano Atpirkeju Jezum Kristumi. Juk jie jau pasveikinti butu buve danguje visu angelu, bet dydysis pasveikinimas bus, kai jie nuzenks, ir visa Slove ir garbe ir Giesme skambes Jezui, uz Jo neapsakoma auka.
  • Marius Marušauskas TAip, tai buten, as liksiu toks pats tik man bus padovanotas naujas kunas,ir deka gyvybes alsavimo tas naujas kunas gales giedoti vienintele Giesme kuria zinos tik atpirktieji. Nes nuodeme nebetures valdzios, as busiu naujas kurinis, su savo prisiminimais. Ta pati identiska asmenybe smile emoticon
  • Greita Asta brangieji,ar si diskusija ne irodymas,kad ST-skirtas visiems? grin emoticon
  • Laima BriedieneIdomus aiskinimas is Mesijinio judaizmo saltinio :
    http://ieshua-mashiah.com/chto-takoe-nefesh-i-neshama/
    Душа состоит из трёх составляющих: нэфеш, руах и нэшама.
    Виленский Гаон объясняет, что нэфеш — это та часть души, которая «отвечает» за функционирование человеческого организма, то есть та часть, благодаря которой мы можем двигаться, испытывать голод, усталость или боль. Без неё человеческое тело — всего лишь мешок с костями.
    Нэшама — часть души, которая связывает человека с духовными мирами и, таким образом, позволяет его действиям влиять на окружающей мир.Нэфеш тянет человека к материальности и к материальным потребностям, порождает, в конечном счёте, такие свойства, как эгоизм. Нэшама, наоборот, тянет человека к духовности, «отвечает» за его духовные стремления, такие, например, как помочь соседу, накормить бездомного и т.д.
    То, что стоит между нэфеш и нэшама и связывает их вместе, давая человеку возможность выбирать, это руах.Гаон из Вильно говорит: руах — это то, что присуще только человеку, то, что отличает его от остальных созданий. То есть возможность выбирать.

  • Marius Marušauskas TAip, sustinku pilnai. smile emoticon
  • Marius Marušauskas Laima , tai yra mokymas ka jus atsiuntete. Ziurekite i Biblja. Jezus pats Butu pasakes, apie Abraoma, Izaoka, ir jokuba. Nes Jis paminejo, kad js Ju Dievas, ir jie bus prikelti. Nes kolkas miega. Sadukiejai, tai netikejo mirusiu prisikelimu, o fariziejai tikejo.
  • Laima Briediene Na ,zydai moka originalo kalba ,tai padeda del aiskumo smile emoticonMes juk isverstus tekstus ziurime ,tai labai neatitinka .
  • Laima Briediene Tai ir ziurekime i Biblija ,teisingai ,Mariau smile emoticon Tai kam tada yra skirtas SHEOLAS ,apie kuri raso Biblija ?
  • Marius Marušauskas Tai tuomet is viso neskaitykime Biblijos, nes ji niekam tikusi. Nei mokyti, nei pabarti. kaip parasyta 2 Tim 3, ,, 16 Visas Raštas yra Dievo įkvėptas ir naudingas mokyti, barti, taisyti, auklėti teisumui, 17 kad Dievo žmogus taptų tobulas, pasirengęs kiekvienam geram darbui. ”
  • Marius Marušauskas Manau Sventosji Dvasia darbavosi kartu. Zinoma yra neatitikimu, bet grynuolis yra. smile emoticon
  • Marius Marušauskas Seolas tai kapas smile emoticon
  • Laima Briediene Mariau ,Jus rasote komentare , nurodydamas mano varda :” PAkartosiu, kam reikalinga zmogui is dangaus vel gristi i zeme ir pakilti pirmiem? ” ————–
    DAR karta SAKAU ,kad mirusieji NEINA i DANGU ,bet i SHEOLA!!!
    Auuuu …………… ar girditEEEEE mane smile emoticon
  • Marius Marušauskas Laima Briediene o kas jums tuomet yra dvasia kuri keliauja pas Viespati?
  • Marius Marušauskas Zmogaus tapatybe, protas?
  • Laima Briediene Taip Visas Rastas Yra Dievo Ikveptas !!! O ne zmoniu sudarkyti vertimai … smile emoticon
  • Laima Briediene Dvasia yra Ruach – gyvybes Dvasia .
  • Marius Marušauskas Dovydas, Jokubas…. kurie mire?
  • Laima Briediene Sheolas yra MIRUSIUJU BUVEINE . ( cia del auksciau ideto Jusu komentaro apie Sheola ).
  • Marius Marušauskas ir ka jie ten daro???
  • Laima Briediene Mariau ,Jus neskaitote ,ka parasau ir vel klausiate arba atsakote visai ne pagal tai ,ka as rasau .
  • Greita Asta nemanau,kad pritupimus grin emoticon
  • Laima Briediene Nepykite ,bet jau turiu eiti ,dar nespejau net papusryciauti ,tai nenoriu nueiti i Sheola be laiko wink emoticon Shalom .
  • Marius Marušauskas amen, supratau Laima Briediene smile emoticon
  • Laima Briediene Jie ta pati daro ,ka ir pranasas Samuelis ,ilsisi … Todel nekelkime ju be reikalo smile emoticon
  • Marius Marušauskas Skauniu pusryciu smile emoticon ir Labanaktis smile emoticon
  • Laima Briediene Mariau ,malonu buvo padiskutuoti smile emoticon Veliau gal pavyks surinkti daugiau Rasto eiluciu ta tema ,jei Jums idomu .
  • Marius Marušauskas o ka dabar daro samuelis? ji prikele trumpam, ir vel pasiunte miegoti Dievas ? grin emoticon Cia miegui pamastymui grin emoticon
  • Remigijus RabikauskasVaidas Krasauskas
    dėl Elijo aišku. Jis gyvas buvo paimtas į dangų, tad koks buvo paimtas toks matyt ir buvo matomas persimainymo kalne. Dėl Mozės aišku, kad jis mirė ir kad dėl jo kūno (dėl kažkokios priežasties) vyko ginčas. Tad kokioje būsenoje MozSee More
  • Remigijus RabikauskasLaima Briediene, klausiate : „Jei zmogiska butybe sudaro tik kunas+dvasia , tai kas tada eina i Sheola ,kai kunas nueina i dulkes (sunyksta) ,o Dvasia grizta pas Dieva ??“
    Visiu pirma žmogiška būtybė arba žmogaus siela, susideda iš kūno ir dvasios savSee More
  • Remigijus RabikauskasVaidas Krasauskas rašote : „man atrodo, kad mes laimejom sia diskusija“
    Kad ja laimėtumėte turite paneigti tai ką nedviprasmiškai , o tiesiogiai sako Saliamonas apie mirusiųjų būseną: Mok9:5,6,10 “Juk gyvieji žino, kad jie turės mirti, o mirusieji nebežino nieko. Nebėra jiems daugiau atlygio, net jų atminimas yra užmirštas. Jų meilė, jų neapykanta, jų pavydas jau seniai pradingo. Niekad daugiau jie nebeturės dalies tame, kas vyksta po saule.
    Visa, ką tik tavo ranka imasi daryti, daryk visomis jėgomis, nes nebus jokios veiklos, jokių sumanymų, jokio žinojimo, jokios išminties Šeole, į kurį esi pakeliui.”
  • Remigijus Rabikauskas Laima Briediene rašote apie Samuelį.:“Taciau kazkas tai egzistavo is jo butybes ,nes kaip kitaip ji galejo prikelti ,issaukti ?“
    Laima, En Doro pranašė tai buvo ne Dievo žmogus, bet piktojo tarnaitė. Kaip galima pasitikėti informacija, kuri pateikta iš netyro šaltinio? Juk tai ką ji matė ir darė ir kalbėjo inicijavo ne Dievas ?
  • Laima Briediene Ar Jus ,Remigijau ,teigiate ,kad 1 Samuelio knyga yra is NETYRO SALTINIO ? gasp emoticon
    Juk ja parase ne piktojo tarnaite , o kazkas kitas , ikveptas Dievo .
  • Remigijus RabikauskasLaima Briediene rašote : „ ,as tikiu ,kad musu siela – musu protas , emocijos , jausmai , intelektas nemirsta“
    Laima , ar yra tamsoje nors kiek šviesos ? Ar yra šaltyje nors kiek šilumos? Tad kaip gali mirtyje būti kažkiek gyvybės ? Kaip šią jūsų nuomonę suderinti su Mok 9:5,6,10 ? Argi Biblija nemoko, kad žmogus tai yra kūno, dvasios ir sielos visuma ir kad vienas be kito šie dalykai kaip gyva žmogiška būtybė nefunkcionuoja. Atimkite iš manęs ausis ir aš nebegirdėsiu, atimkite nosi ir nebeužuosiu, atimkite liežuvį ir nebejausiu skonio, atimkite smegenis ir aš nebemastysiu , tad kaip siele jūsų supratimu likusi be kūno vis dar jaučia ir mąsto ?
  • Remigijus Rabikauskas Laima , argi aš rašiau apie pasitikėjimą Samuelio knyga ? Aš rašiau apie pasitikėjimą En Doros pranašės liudijimu, kuri Samuelio knygoje pranašas sąžiningai užrašė.
  • Laima Briediene Juk ta liudijima sudaro ne tik En Doros pranases zodziai ,ar ne ?
    O didziaja dali to liudijimo apie Samuelio issaukima uzrase tas ,kas uzrase 1 Samuelio knyga, tai yra Dievo ikveptas zmogus . smile emoticon
  • Laima BriedieneKadangi naudojama tiesiogine kalba ,tai labai aiskiai matyti ,kur kalba ta moteris ,o kur -knygos autorius :1Sa 28:11 Moteris klausė: “Ką turiu tau iššaukti?” Jis atsakė: “Iššauk man Samuelį”.


    1Sa 28:12 Moteris, pamačiusi Samuelį, garsiai sušuko ir tarė Sauliui: “Kodėl mane apgavai? Tu esi Saulius!”
    1Sa 28:13 Karalius jai tarė: “Nebijok! Ką matei?” Moteris tarė Sauliui: “Aš mačiau dvasią, kylančią iš žemės”.
    1Sa 28:14 Karalius vėl klausė: “Kaip ji atrodo?” Ji atsakė: “Kyla senas vyras su apsiaustu”. Saulius suprato, kad tai Samuelis, ir nusilenkė veidu iki žemės.
    1Sa 28:15 Samuelis tarė Sauliui: “Kodėl drumsti man ramybę, iššaukdamas mane?” Saulius atsakė: “Esu labai prislėgtas, nes filistinai kariauja prieš mane. Dievas atsitraukė nuo manęs ir man nebeatsako nei per sapnus, nei per pranašus, todėl pasišaukiau tave, kad pasakytum, ką man daryti”.
    1Sa 28:16 Samuelis atsakė: “Kodėl mane klausi, jei Viešpats atsitraukė nuo tavęs ir tapo tavo priešu?
    1Sa 28:17 Viešpats padarė, kaip Jis buvo per mane kalbėjęs. Jis atėmė iš tavęs karalystę ir ją atidavė tavo artimui Dovydui.
    1Sa 28:18 Kadangi tu nepaklusai Viešpaties balsui ir neįvykdei Viešpaties rūstybės amalekiečiams, Viešpats šiandien tau taip padarė.
    1Sa 28:19 Be to, Viešpats atiduos su tavimi ir Izraelį į filistinų rankas. Rytoj tu ir tavo sūnūs būsite pas mane. Taip pat ir Izraelio pulkus Viešpats atiduos į filistinų rankas”.
    1Sa 28:20 Saulius, labai nusigandęs dėl Samuelio žodžių, staiga visu savo ūgiu krito ant žemės. Jis neteko jėgų, nes visą dieną ir naktį buvo nevalgęs.

  • Laima BriedieneRemigijau , is auksciau idetu komentaru panasu ,kad Jus netikite ,jog siela gali atsiskirti nuo kuno ? Paklauskite tu ,kurie intensyviau uzsiima joga ,kaip jie atsiskiria nuo kuno ? O kai bioenergetikai mato vidini zmogu ir zmogu supanti energetini lauka , ne tik zmogaus kuna, ar tai yra vien ju fantazijos vaisius ? Zinoma , JOKIU BUDU NEsakau ,kad tai ,ka jie daro ,yra teisinga , bet tik noriu atkreipti Jusu demesi ,jog tai yra REALU !
  • Daina KissKeisčiausia tai, kad net tamsoje ir mirtyje yra Dievo buvimas, nors tamsa ir atskirta nuo šviesos, nors mirtis ir neturi gyvenimo.
    Be Dievo žinios neegzistuoja jokios jėgos ar galybės, nei žemiškos nei dangiškos, nei laimėjusios nei pralaimėjusios.
    Visa, kas žemiška, sunyks, taip parašyta. Vadinasi visi žemiški patyrimai išnyks, kokia prasmė turėti netobulas žinias ir supratimą, tobulame ir nesibaigiančiame Kūrėjuje?
  • Marius MarušauskasLaima,
    Jus matau pamirsote ir galbut nepagalvojote pilnai.
    Jus tirtinate, kad negerai tie zyniai, ekstrasensai, jogistai. Pagalvokite, jei Dievui tai neprimtina, tai kaip Jis gali buti liudytoju per tuos bedievius kurie bendrauja su tamsybe. Prisiminkite kaip Jezu kaltino, kad jis isverineja demonus belzabulo vardu. Ka Jezus atsake i tai? Kaip gali Karalyste perskilti pusiau. Dievas nesidalina su setonu darbais ir nebendradarbiauja Tad kas is piktojo, tas ir eina is piktojo, kas is Dievo eina is Dievo. Nesimaiso jie tame paciame katile. Nieko bendro nera tarp sviesos ir tamsos. Taip jau biblija mums toki Dieva atskleidzia.
  • Daina Kiss Mariau, Dievas valdo viską, ir piktąjį tame tarpe. smile emoticon Parašyta.
    Tačiau žyniavimas yra paleistuvystė, taip parašyta.
  • Marius Marušauskas Valdo taip. Nes jei ne Dievas senai mes butume apsesti visi, ir isproteje, ir pasaulis visas sugriuves
    Bet Dievas, nebendradarbiauja su setonu, ir jo puolusiais angelais. Daina Kiss
  • Daina Kiss Tik šėtonas atiduoda ataskaitą Dievui, Marius Marušauskas… Ten, kai besivalkiodamas matė Jobą, jei pameni…atsiskaitė atėjęs Dievui apie savo reikalus, paskui jam buvo leista veikti iki tam tikro punkto…
  • Vaidas Krasauskas Daina, teisingai pastebejo – Setonas yra Dievo tarnas, ir daro darbus, kurie jam leidziami Dievo, negaledamas perzengti savo ribu.
  • Gintaras Delinikaitis “Dievo tarnas” masiskai sluoja sielas i pragara, ir taip neperzengia savo ribu ???… Suprasciau si apibudinima aiskiau, jai jis skambetu taip, kad pasinaudodami Dievo ismintimi sventieji isstovi gyvenimo sunkumuose sukeltais piktojo ar kovu ir isbandymu metu nugali, taip pelnydami vainika, branda ar malone. Tai tam tikra prasme piktasis pasitarnauja, bet bibliniam kontekste tokio apibudinimo nera.
  • Laima Briediene Zinoma ,Dievas VISKA valdo , setonas neturi galios pats is saves , jis yra Dievo irankis mus istirti . Dievas gali panaudoti netgi tamsos darbuotojus ,kad atvestu zmogu prie savo Tiesos .
    Taip atsitiko ir su manimi . smile emoticon
  • Laima BriedieneMariau , butent per bioenergetiku (ekstrasensu) veikla atejau prie supratimo ,kad yra antgamtinis pasaulis , pradejau dometis labiau ,eiti i ivairias paskaitas .
    Vienos is paskaitu metu ,kuri buvo pavadinta labai patraukliai , kazkas apie angamtini (pomirtini) pasauli ir pan … butent tos paskaitos metu buvo isaiskinta Biblijos pranasyste ir paskelbta Evangelija ,tada ir itikejau . smile emoticon
    Tai buvo Kauno Baptistu organizuota evangelizacine paskaita , bet as to neitariau ,nes pavadinimas buvo susijes su gyvenimu po mirties,su aiskiarege Vanga ir kt.
  • Remigijus RabikauskasLaima , taigi iš teksto matyti, kad ne Saulius matė Samuelį, bet tai matė ir apie tai ką matė liudijo En Dorro pranašė ( kuri kaip suprantam buvo piktojo tarnaitė). O tai ką ši tarnaitė teigė ir užrašė Dievo žmogus, parašęs Samuelio knygą. Tagi mes galime pasitikėrti tuo kas parašyta šioje knygoje, bet negalime pasitikėti tuo ką liudijo piktojo tarnaitė.
    .
    Toliau jūs klausiate : „Jus netikite ,jog siela gali atsiskirti nuo kuno ?“ Laima, apie tai Biblijoje nerandu nei vieno užrašyto liudijimo.
    .
    Dar klausite : „tie ,kurie intensyviau užsiima joga ,kaip jie atsiskiria nuo kūno ?“
    Žmogus dėka duoto Dievo sugebėjimo protauti, įsivaizduoti, kurti bei fantazuoti gali ne tik atsiskiri nuo kūno, bet ir apsigyventi galaktikos pakrašty, kur gyvena burduletoriai su krentoraunais . Taigi šis atsiskyrimas nuo savo kūno yra toks pats realus kaip ir gyvenantys galaktikos pakrašty burduletoriai su krentoraunais – tik žmogaus fantazijos rėmuose.
    .
    Kas dėl energetinio lauko. Tai ką laikyti šiuo lauku? Mąstančia būtybę be kūno ? – Ne . Žmogiškos būtybės visumos kažkokia nevisai dar ištirta (moksliniais metodais) savybę ? – Taip, tai gali būti. bet tai neturi nieko bendro su galinčia gyventi ir autonomiškai veikti be kūno žmogaus sielą.
  • Remigijus RabikauskasAš šėtonas yra Dievo tarnas ? – Ne. jokiu būdu. Šėtonas yra sukilusi prieš Dievą ir jo valdymą dvasinė būtybė. Šėtonas netarnauja Dievui. Šėtonas tarnauja savajam “Aš”. Tiesa, Dievas gali šį jo pasirinkimą panaudoti Savam plane, bet tai negalima pavadinti laisvanoriška šėtono tarnyste Dievui.
    .
    Jobo knygoje 1:6 parašyta “Tą dieną, kai dangiškos butybės suėjo tarnauti VIEŠPATIES akivaizdoje, su jais kartu atėjo ir Šėtonas. VIEŠPATS Šėtoną užklausė: „Kur tu buvai?“ – „Klajojau po žemę, – atsakė VIEŠPAČIUI Šėtonas, – ėjau joje sargybą“.
    Taigi tekste neparašyta, kad šėtonas atėjo tarnauti , bet parašyta kad kai atėjo dangiškos būtybės tarnauti dievui su jais kartu atėjo ir šėtonas. Taigi jis atėjo ne tarnauti, bet atėjo kaip šio pasaulio kunigaikštis. Parašyta, kad jis sako “Klajojau po žemę ėjau joje sargybą“. Eiti sargyba , galima tik toje teritorijoje, kuri tau priklauso. Taigi šėtonas atėjo ne kaip tarnaujanti būtybė, bet kaip šio žemės kunigaikštis. Štai dėl ko Dievas jam primena apie Jobą – žmogų, kuris tarnauja ne šėtonui , bet lieka ištikimas Dievui. Ir būtent dėl šios priežasties šėtonas bando Jobą apjuodinti ir sukirsti. Ir Dievas leidžia šėtonui Jobą( kuris tarnauja Dievui o ne šėtonui) dėl to išmėginti.
  • Vitalijus Bepavardes Atsiskyrimas nuo kuno yra gana placiai zinoma praktika…Biblijoje apie daug ka tiesiogiai neuzsiminta…Na o setonas tarnauja Dievui ne savo noru…Jo lemtis ispranasauta, kad ir ka jis darytu, tai pasitarnauja didziajam Dievo planui…Cia placiau paziurejus…Kasdienybeje, tai priesas ir Dievui ir zmogui…
  • Daina Kiss Šitas, vardu Šėtonas, pats nusprendė nepaklusti Dievo valiai, niekas jo neprievartavo sukilti, jis savanoriškai lipo į sostą, kurio nekūrė jam Tėvas….ir dėl tos paprastos priežasties buvo pastatytas į vietą.
    Iš savo apibrėžtos vietos jis veikia pagal teisėtą paliktą jam iki laiko veiklą.
  • Remigijus RabikauskasVitalijus Bepavardes paskaitykim Jobo knygos kai kuriuos liudijimus 7:21 “Juk netrukus gulėsiu dulkėse,manęs ieškosi, bet manęs nebebus“ ; 14:10 Bet kai žmogus miršta, jis yra bejėgis; kai mirtingasis atsikvepia paskutinį kartą,tada kur jis? Kaip vanduo išgaruoja iš ežero, kaip upė nusenka ir išdžiūva, taip žmogus gulasi ir daugiau nebeatsikelia. Jis pabus tik tada, kai dangaus nebebus, tik tada jis bus pažadintas iš miego.
  • Laima BriedieneRemigijau , auksciau komentaruose buvau idejusi istrauka is Jobo knygos :
    Jobo knygoje isskiriami 3 zmogiskosios butybes komponentai :
    Job 34:14 Jei Jis savo dvasią (Ruach-1) ir kvapą (Neshama-2 ) atimtų iš žmogaus,
    Job 34:15 tai žmogaus kūnas (Basar-3) pražūtų ir virstų dulkėmis.
  • Remigijus Rabikauskas Laima, šiuo atveju dvasia ir kvapas tai atkartojimas to paties komponento, o neišvardijimas atskiru komponentų.
  • Laima BriedieneO del istraukos is 1 Samuelio kn . ,tai isimkite tuos zodzius ,kur kalba moteris ir paziurekite ,kas liks ,koks liudijimas ir kas ji uzrase . Ar tai ne Dievo ikvepto vyro uzrasytas tekstas ?1Sa 28:11 Moteris klausė: …………………… Jis at

    sakė: “Iššauk man Samuelį”.
    1Sa 28:12 Moteris, pamačiusi Samuelį, garsiai sušuko ir tarė Sauliui: “……………………….”
    1Sa 28:13 Karalius jai tarė: “Nebijok! Ką matei?” Moteris tarė Sauliui: “……………………………..”.
    1Sa 28:14 Karalius vėl klausė: “Kaip ji atrodo?” Ji atsakė: “…………………………..”. Saulius suprato, kad tai Samuelis, ir nusilenkė veidu iki žemės.
    1Sa 28:15 Samuelis tarė Sauliui: “Kodėl drumsti man ramybę, iššaukdamas mane?” Saulius atsakė: “Esu labai prislėgtas, nes filistinai kariauja prieš mane. Dievas atsitraukė nuo manęs ir man nebeatsako nei per sapnus, nei per pranašus, todėl pasišaukiau tave, kad pasakytum, ką man daryti”.
    1Sa 28:16 Samuelis atsakė: “Kodėl mane klausi, jei Viešpats atsitraukė nuo tavęs ir tapo tavo priešu?
    1Sa 28:17 Viešpats padarė, kaip Jis buvo per mane kalbėjęs. Jis atėmė iš tavęs karalystę ir ją atidavė tavo artimui Dovydui.
    1Sa 28:18 Kadangi tu nepaklusai Viešpaties balsui ir neįvykdei Viešpaties rūstybės amalekiečiams, Viešpats šiandien tau taip padarė.
    1Sa 28:19 Be to, Viešpats atiduos su tavimi ir Izraelį į filistinų rankas. Rytoj tu ir tavo sūnūs būsite pas mane. Taip pat ir Izraelio pulkus Viešpats atiduos į filistinų rankas”.
    1Sa 28:20 Saulius, labai nusigandęs dėl Samuelio žodžių, staiga visu savo ūgiu krito ant žemės. Jis neteko jėgų, nes visą dieną ir naktį buvo nevalgęs.

  • Laima Briediene Jei tai atkartojimas Jobo tekste ,tai kodel vartojami SKIRTINGI zodziai : Ruach ir Neshama ??
  • Laima Briediene Jeigu Sheolas nera konkreti vieta ,kur ilsisi mirusiuju sielos ,tai kodel Biblija taip daug raso apie Sheola ?
    Kaip tuomet Sheolas bus imestas i ugnies ezera ,jei tai neegzistuojanti vieta ?
  • Daina Kiss Negi dar yra norinčių su savo purvinais skarmalais po dangų marširuoti? Negalim atsisakyti savo “seno gero” pavidalo… be reikalo.
    Visa žmogaus išmintis, visi pasiekimai iš +1 virs -0.
    Ruoškitės turėti daugiau nei galite įsivaizduoti, jeigu einate pas TĖVĄ, o ne pas belzebubą. ..
  • Vaidas Krasauskas Gintaras Delinikaitis, turejai jau suprasti, kad as tikiu predestinacija, gerai argumentuota Pauliaus, Augustino ir Kalvino. Tokioje teologijoje Setonas yra Dievo tarnas, kuris nezino, kurie yra isrinktieji.
  • Remigijus RabikauskasLaima, dėl pasitikėjimo En Doros prabnašės žodžiais… Ps 10parašyta
    Įniršęs iš įžūlumo, nedorėlis sako:„Atsiskaityti jis nešauks“ –anot jo širdies kėslų: „Dievo nėra!“ Laima, Kaip manote ar mes galime pasitikėti šio nedorėlio teiginiu, kad Dievas nepašauks žmogaus atsiskaityti už savo pragyventą gyvenimą, nes jo supratimu Dievo nėra ? Aišku kad negalime , nes nors Dievo žmogus ir užrašė tai ką mąsto nedorėlis , bet tai nereiškiam kad mes turime tuo pasitikėti . .
  • Remigijus Rabikauskas Laima, klausiate : Jei tai atkartojimas Jobo tekste ,tai kodel vartojami SKIRTINGI zodziai : Ruach ir Neshama ?? ” Tam, kad sustiprinti minti, kad kai Dievas atima dvasia- gyvenimo kvėpavimą , visa kas gyva miršta.
  • Laima Briediene Remigijau ,kazkodel nesusikalbame smile emoticon As gi nesiulau pasitiketi nedoreliu teiginiais . Pasitikekime tuo ,kas uzrase apie tuos nedorelius .
    O jeigu kai kuriuose Biblijos skyriuose pamineti nedoreliu zodziai ar darbai ,tai negi turime ismesti ir aplinkines konteksto eilutes ?
  • Remigijus RabikauskasLaima, dar kartą … jei mes negalime pasitikėti tuo ką teigia nedorėlis Psalmėse, tai kodėl turėtume pasitikėti tuo ką teigia En Doro nedorėlė? Samulio dvasios kylančios nuo žemės karalius Saulius nematė, jis apie tai išgirdo iš En Doro pranašės. Tad kodėl tai ką skelbė En Doro pranašė turėtų būti tiesa jei už tų žodžių stovėjo piktasis? Aš nesiūlau kažko išmesti iš to kas parašyta , aš siūlau nepasitikėti informacija, kuri kilo iš nedorėlės lūpų.
  • Laima BriedieneRemigijau ,Jus , matyt visa ta pastraipa priskiriate nedoreles lupoms ,bet tai nera vien jos zodziai , ten didziuma teksto yra rasoma Dievo ikvepto zmogaus smile emoticon
    O tas Dievo ikveptas zmogus nesako , kad Samuelio pasirodymas buvo nerealus , jis ta ivyki apraso kaip visiskai realu .
    Matomai ,tai nesutampa su Jusu supratimu ,todel nusprendete atmesti knygos autoriaus liudijima . unsure emoticon
    Bet Raste yra ir kitu vietu ,kur aisku ,kad zmogus nenustoja egzistuoti su kuno mirtimi , o tiesiog ilsisi Sheole ,laukdamas prikelimo su nauju kunu .
  • Remigijus RabikauskasLaima, klausiate : “Kaip tuomet Sheolas bus imestas i ugnies ezera ,jei tai neegzistuojanti vieta ?” Apr 20:14 parašyta : Pati mirtis ir mirusiųjų pasaulis ( hades) buvo įmesti į ugnies ežerą. Tai yra antroji mirtis – ugnies ežeras “. Taigi kai žmogus miršta pirmąją mirtimi jis randasi hadese arba šeole- kape. Biblijoje dažnai tokių žmonių mirties būsena įvardijama kaip miegas ar poilsis. Kodėl ? Nes jų laukia prisikėlimas. Po prisikėlimo teisieji eina į amžinybę su Dievu, o nedorėliai yra sunakinami hijienoje – ugnies ežere. Tai antroji , galutinė mirtis amžiams. Taigi po antrosios mirties žmogus nebemiega ir nebesiilsi , bet amžiams išnyksta. Taigi po to kai nuodėmė ir visi kas prie jos buvo prisirišę bus sunaikinti ugnyje, nebeliks tų, kurie randasi pirmojoje mirties būsenoje. Vadinasi neliks nei mirties, nei hadeso- kapo. Štai kodėl tokių simbolių kaip hijiena ir hadesas pagalba yra aprašoma kas atsitiks pasaulio teismo pabaigoje. Taigi hadesas ar šeolas kaip mirusiųjų vieta egzistuoja. Bet tai nereikšia, kad joje siela egzistuoja kaip autonomiškai be kūno veikianti substancija. Moksliniais tyrimais yra įrodyta, kad žmogus negaunantis galimybės naudotis savo organizmo jutiminiais receptoriais ( uoslė,klausa, skonis,rega, lytėjimas), kurie neįmanomi be atsakingų už tai kūno organu išprotėja ir miršta . O ir žmogaus protas – sąmonė , pasamonė nedirba be žmogaus kūno dalies -smegenų. Žmogus tai kūno dvasios ir sielos visuma ir viena be kito nefunkcionuoja ir šios dalys viena be kitos nėra žmogus.
  • Remigijus RabikauskasLaima, rašote : “O tas Dievo ikveptas zmogus nesako , kad tas Samuelio pasirodymas buvo nerealus , jis ta ivyki apraso kaip visikai realu ” Jei skaitote Psalmėse , tai Dievo žmogus nesako, kad nedorėlio žodžiai, apie tai, kad Dievo nėra yra nerealūs. See More
  • Laima Briediene Vaidas , sioje diskusijoje palieciama tema , kuri jus domina .
    Tuo paciu siulyciau paziureti si video , gal bus idomu ir rasite atsakymu :
    What Happens After Death? – Passion for Truth Ministrieshttps://youtu.be/bh1DxjaaLjU

    End Of The Age – What Happens After Death? – Passion for Truth Ministries
    YOUTUBE.COM
  • Laima Briediene Rusu k. – https://youtu.be/4uzPW-8Xcnc…

    Конец времен (5) Что происходит после смерти? – Джим Стэйли, Служение Страсть к Истине
    YOUTUBE.COM
  • Laura Lauryte Biblija-Dievo Zodis yra nuo pradzios iki pabaigos visiems…
  • Laima Briediene
    Write a comment…
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s