Uncategorized

Žolinės šventė

Žolinės šventės pati svarbiausioji mintis yra tokia: pati gražiausioji gėlė, gėlių gėlė – tai Ji. Ji iš Žemės kilusi, iš mažučio judėjų kaimelio. Ji iš Žemės paimta dangun, kur angelai ir arkangelai. Žemė atiduoda dangui savo dukrą. Šiandien mes džiaugiamės žemės grožiu, prisimindami Ją – grožio karalienę. […] Jos globai pavedėme savąjį kraštą, pavadinome Lietuvą Jos žeme. Tokia žemė negali būti apleista, nederlinga, nedosni!

t. Stanislovas

https://www.facebook.com/pages/T%C4%97vo-Stanislovo-OFM-Cap-mintys/681405395336282

Mindaugas Puidokas's photo.
  • 3 people like this.
  • Vaidas Krasauskas Grazus zodziai, bet mes evangelikai nesutinkame su tokia teologija. Nematome tikslo tiketi, jog “Gele” buvo paimta i dangu, ir dar netgi globoja modernius politinius darinius. smile emoticon
    8 hrs · Unlike · 1
  • Tomas Skucas O kur “Dievo žodžio duona”?
    8 hrs · Unlike · 2
  • Mindaugas Puidokas Atsakymus rasite čia: https://www.youtube.com/watch?v=7O2WGAQBkAo&feature=youtu.be

    Marco Mencoboni and Cantar Lontano performing Beata es Virgo by Diego Ortiz
    YOUTUBE.COM
  • Laima Briediene Mindaugai , muzikinys kurinys , ypac toks ,kuris garbina ne Dieva ,o Jo kurini , mums atsakymu nesuteikia . Kur Dievo Zodyje – Sv. Raste yra nurodyta garbinti zmogu ?
    6 hrs · Like · 1
  • Vaidas Krasauskas Koks saunus video. smile emoticon Jau ruosiuosi visa katalikiska Mariologija priimti. smile emoticon

    Deja, kaip Laima Briediene pastebejo Biblijoje garbinimas teikiamas tik Dievui, niekada jo kuriniui. Kazko kito garbinimas ar gerbimas – stabmeldyste.

    Sv. Raste netik, kad nera nurodyta garbinti zmogu, bet netgi tokia praktika smerkiama.

    Mano klausimas Mindaugas Puidokas butu toks: jeigu pirmojo amziaus krikscionys neturejo tokios Mariologijos, kaip tamsta propaguoji, kodel mes ja turetume priimti? Beje, Romos kataliku Mariologija visai nera ekumeniska. Jeigu dauguma krikscioniu jos nesidalina, kodel Romos katalikai negali buti ekumeniski ir atsisakyti neekumenisku Mariologijos elementu del ekumenizmo labo? wink emoticon

    4 hrs · Unlike · 1
  • Rita Bielskienė Teigiate, kad “Kažko kito … gerbimas – stabmeldystė”. GERBTI tėvą ir motiną, gerbti vyresnį ar aplamai kitą žmogų yra stabmeldytė?
  • Laima Briediene Rita , gerbti zmogu yra kas kita . Bet kai zmogus pastatomas i Gelbetojo vieta ,jam bandomos priskirti tam tikros savybes , kurios budingos tik Jezui ir faktai ,kurie yra tik apie Jezu ,tai yra DIDELE PROBLEMA . Pvz. Marijai yra priskiriamas tarpininkes vaidmuo , sakoma ,jog ji yra nekalto pradejimo ir kad buvo paimta i dangu su kunu ! Tai ar tai nera sventvagyste ?
    3 hrs · Like · 1
  • Laima Briediene Graudu ,kad Lietuva vadinama “Marijos zeme” , bet nesiekiama ,kad tai butu Jezaus zeme ,kur Jis viespatauja ir Jo Isakymai yra gerbiami . frown emoticon
    3 hrs · Like · 2
  • Rita Bielskienė Tai GERBTI Mariją, Jėzaus motiną, Šv.Raštas leidžia ar ne? Vaidas teigia:”Kažko kito garbinimas ar GERBIMAS – stabmeldystė”. Tą “Kažką kitą” supratau kaip visumą, ne tik kaip Mariją…
  • Laima Briediene Tikriausiai Vaidas praleido koki zodi , gerbimas nera nuodeme . Manau ,Jus tai suprantate Rita smile emoticon Siulyciau paskaityti apie tai ,koks skirtumas yra tarp gerbimo ir garbinimo , si straipsni parase sesuo ,kuri buvo labai pasisventusi katalike :
    http://www.aleksotob.lt/…/apie-marijos-garbinima-i-d…
  • Laima Briediene Siek tiek is sios zolines “sventes” istorijos . Patys spreskite , ar ji turi ka bendro su Dievo Zodziu http://day.lt/sventes/straipsniai/zoline

  • Arūnas Milieška Veidmainiai – sakotės esą Jėzaus, o Jo neklausote: Ant kryžiaus Jėzus tarė savo mokiniui: “Štai tavo Motina” ir mokiniys pasiėmė ją pas save. O jūs Mariją vejate iš namų, iš širdžių – kas negerbia Dievo Motinos Marijos, tie negerbia Jėzaus, nes ketvirtas Dievo Įsakymas gerbk savo tėvą ir motiną. ir liūdinate Šventąją Dvasią, nes Marija Jo sužadėtinė ir Jis JĄ myli labai, labai heart emoticon heart emoticon heart emoticon
  • Laima Briediene Arunai , ketvirtas Dievo Isakymas liepia laikytis Sabato smile emoticon
    Ir skaitykite nuo pradziu ,ka sako pirmieji Dievo Isakymai Sv. Raste , ne Jusu maldaknygeje .
    2 hrs · Like · 2
  • Laima Briediene Beje ,jei pastebejote ,isakymas yra gerbti SAVO teva ir motina ,ne Jezaus motina smile emoticon
    2 hrs · Edited · Like · 1
  • Arūnas Milieška Tai Mozė sakė dantis už- dantėį, akis už akį, nekęsk savo priešo. Ar Mozės klausysi ar Jėzaus? Jėzus liepė mylėt priešus, o Mozės Įstatyme nekęst priešo. vėl pasikartosiu – veidmainiai
  • Laima Briediene Gerbti ar garbinti? (Istrauka is straipsnio ,ideto auksciau)

    Iz 40, 6-8:
    „Kiekvienas kūnas yra žolė, visas jo grožis yra lyg lauko gėlės žiedas. Kai Viešpats pūsteli, žolė nuvysta ir žiedas nukrinta. Taip ir tauta yra žolė. Žolė nuvysta, žiedas nukrinta, bet mūsų Dievo žodis išlieka per amžius”.
    Visi žmonių mokymai, tradicijos ir papročiai praeina ir tik Dievo Žodis išlieka per amžius. Kadangi esu krikščionė, aš viską grindžiu Dievo Žodžiu. Na, ir primenu, kad oficiali Romos katalikų denominacijos nuomonė sako, jog Šventasis Raštas „buvo parašytas Šventajai Dvasiai įkvėpus ir Dievas yra jo autorius“, todėl yra neklaidingas…
    Šiek tiek daugiau nei prieš metus aš buvau katalikė. Daugelį metų aš kasdien melsdavausi klūpomis prieš Marijos statulą, šalia jos visada buvo pamerkta gėlių, tokį mini altorėlį buvau įsirengusi. Viešpats Dievas panorėjo mane išlaisvinti iš religinių pančių, tačiau tai nebuvo labai staigus virsmas. Aš gal pusę metų ėjau iki to momento, kol paklusau Šventajai Dvasiai, suvyniojau Marijos statulėlę ir pasidėjau į spintutę, pasakiusi jai, kad daugiau jai nebesimelsiu ir nuo šiol klaupsiuosi tik prieš vieną Dievą. Tada man buvo baisoka, nežinojau, ar teisingai elgiuosi, bet tada aš buvau ką tik pradėjusi skaityti Šventąjį Raštą. Dabar tvirtai žinau, kad nereikia Marijos garbinti ir kad taip darydami mes nusižengiame Dievo valiai. Kodėl nedera garbinti Marijos?

    Tai atrodo taip dvasinga, taip nuoširdu, kodėl negerai?
    Paskaitykite Šventąjį Raštą ir jūs pamatysite, koks pavydus yra Dievas, Jis visada pyksta, jeigu žmogus kam nors kitam šlovę atiduoda, o ne Jam. Garbindami Mariją, mes įžeidžiame Kūrėją dėl to, kad garbiname kūrinį. Dievas yra mūsų Kūrėjas ir mūsų Viešpats, ir tik Jam visą garbę turėtume atiduoti.

    2 hrs · Like · 2
  • Vaidas Krasauskas Rita ir Laima, taip pakartosiu – gerbimas (zodi naudoju katalikiska lietuviska prasme, kur bandoma atskirti gerbima nuo garbinimo) yra stabmeldyste. Mamos, ar tevo, ar vyresnio gerbimas visiskai nera tas pats “gerbimas” koki Romos katalikai propaguoja Marijai. Netgi mirusios mamos tokio “gerbimo” is musu negauna. Del to katalikiska Marijos pamalduma butu geriau vadinti “garbinimu.” Vienu ar kitu atveju, tai stabmeldyste.

    Arūnas, mes zinome Jezaus zodzius. Bet tie zodziai yra istorinis faktas. Vienas is mokiniu priglaude Marija, nes greeiciausiai Jezaus broliai dar juo netikejo. Vadinasi, Jezus patikejo savo motinos prieziura savo mokiniui. Del Marijos – suzadetines. Tai apsoliuti nesamone, visiskai nebudinga NT kalba.

    2 hrs · Edited · Unlike · 2
  • Vaidas Krasauskas Benas puikiai paaiskina katalikiska zodyna, su kuriuo virsuje as ir nesutinku:

    http://www.bernardinai.lt/…/2007-05-11-benas…/4571

  • Daugardas Grs Katalikai praziuri sia vieta, ka pats Jezus sake apie Marija:

    Evangelija pagal Luką 11:27 (KBB) Jėzui bekalbant, viena moteris iš minios Jam garsiai sušuko: „Palaimintos įsčios, kurios Tave nešiojo, ir krūtys, kurias žindai!“
    Evangelija pagal Luką 11:28 (KBB) Jis atsiliepė: „Labiau palaiminti tie, kurie klausosi Dievo žodžio ir jo laikosi“.

    1 hr · Unlike · 1
  • Tomas Skucas Mt. 12: 46 Jėzui tebekalbant minioms, štai Jo motina ir broliai stovėjo lauke ir norėjo su Juo pasikalbėti. 47 Tada kažkas pranešė Jam: „Štai Tavo motina ir broliai stovi lauke ir nori su Tavim pasikalbėti“. 48 Jis atsakė pranešusiam: „Kas yra mano motina ir kas yra mano broliai?“ 49 Ir, ištiesęs ranką į savo mokinius, tarė: „Štai mano motina ir mano broliai! 50 Kiekvienas, kas vykdo mano dangiškojo Tėvo valią, yra mano brolis, ir sesuo, ir motina“.
    1 hr · Unlike · 2
  • Laima Briediene Aciu uz straipsni ,Vaidai, dabar aisku ,ka Jus turejot galvoje , kokia “pagarba” . O as jau pamaniau ,kad Jus nutautejote ir nebezinote ,ka zodis “pagarba” reiskia wink emoticon Tie lotyniski terminai neatsispindi lietuviu kalboje ,todel ir nesusipratimas . Bet ,mano nuomone , “veneracija” turetu buti verciama kaip garbinimas , o ne gerbimas .
    49 mins · Like · 1
  • Vaidas Krasauskas Butent. Benas gan gerai isaiskina terminus. Del to suprantant mano naudojama zodyna, antras mano komentaras pasidaro aiskus.
  • Laima Briediene O su straipsnio autoriumi tai tikrai negalime sutikti . Pagal Dievo Mokyma (Tora) mirusiojo kunas yra nesvarus ,jo negalima is viso liesti , o straipsnio autorius Benas teigia ,jog mirusio tikinciojo kunas yra Sv. Dvasios sventykla ! gasp emoticon
    Kiek zinau ,Sv. Rastas sako ,jog zmogui mirus ,kunas pavirsta dulkemis, is kur atejo ,o dvasia grizta pas Dieva .
    31 mins · Edited · Like · 1
  • Vaidas Krasauskas Laima, butent. Relikviju isstatymas veikiau nepagarba kunui, kuris buvo Sv. Dvasios buveine. Bet cia kita tema. Juk reikia apie Zoline kalbeti. smile emoticon
  • Laima Briediene Galime uzvesti ir relikviju tema , Mindaugas Puidokas irArūnas Milieška gal turi ka itikinancio pasakyti . Video apie zoline jau idejo ir Jus itikino priimti Mariologija ,Vaidai smile emoticon
  • Laima BriedieneApie zoline :
    MERGELĖS MARIJOS DANGUN ĖMIMAS

    Būkime nuoseklūs; jei katalikai tiki, kad Mergelė Marija buvo be nuodėmės, tai mirtis negalėjo būti jos dalia, nes ,,atpildas už nuodėmę – mirtis”. Taigi, jie skelbia, kad Marija stebuklingai be mirties pakilo į Dangų keturiasdešimt penktųjų metu rugpjūčio penkoliktą dieną. Neseniai (1950) popiežiaus konsistorijoje popiežius paskelbė Mergelės Marijos „Dangun ėmimą” bažnyčios dogma. Iki tolei katalikai galėjo tikėti tuo ar netikėti savo nuožiūra, bet dabar privaloma tuo tikėti, bijant ekskomunikavimo ir amžinų kančių pragare. Tai bent Roma! Nėra nei vienos eilutės Rašte nekaltumo, taip pat ir „ėmimo į Dangų” be mirties dogmoms paremti.
    Visi Pauliaus laiškai buvo parašyti po keturiasdešimt penktųjų metų ir juose nėra nė užuominos apie šias išmones. Evangelija pagal Joną buvo parašyta daug vėliau už Pauliaus laiškus, dar daugiau, būtent apaštalui Jonui mūsų Viešpats rūpestingai patikėjo Savo kūniškąją motiną. Ir nėra nė žodžiu užsiminta apie jos nekaltumą ar ėmimą į Dangų be mirties.

    • Hannah Vynmedžio Šakelė cituoju Ritą: “Tai GERBTI Mariją, Jėzaus motiną, Šv.Raštas leidžia ar ne? Vaidas teigia:”Kažko kito garbinimas ar GERBIMAS – stabmeldystė”. Tą “Kažką kitą” supratau kaip visumą, ne tik kaip Mariją…” Rita, gerbti ir garbinti ne tas pasts, garbinti reikia tik vieną Dievą, tokios atseit MARIJOS IR KITŲ katalikų šventųjų “gerbimo ” fomos, kai statomi jiems altoriai, papuošiami gėlėmis, kai prie jų klaupiamasi, giedamos liaupsinimo litanijos ir prašoma užtarimo, tai garbinimas, kitaip sakant -stabmeldystė.
    • Arūnas Milieška Marija danguje yra ALTORIUS
    • Laima Briediene Arunai ,kur Sv. Raste parasyta ,kad “Marija danguje yra ALTORIUS” ? Kur parasyta ,kad turime garbinti altoriu ?
    • Laima Briediene Arunai , Jusu ankstesniame komentare Jus bandote kazka irodyti , pateikdamas sia citata is Evangelijos : “Ant kryžiaus Jėzus tarė savo mokiniui: “Štai tavo Motina” ir mokiniys pasiėmė ją pas save.”—————–
      Pagal zydu paproti , pirmagimis su
      nus seimoje privalejo pasirupinti savo tevais senatveje . Todel Jezus ir pasirupino ta moterimi ,per kuria Jis atejo i si pasauli, kaip zmogaus sunus . Beje ,niekur nerasime ,kad Jezus butu vadines Marija SAVO motina ,paprastai i ja kreipesi “moterie” . Gal del to ,jog zinojo ,kaip kai kurie religingi zmones sudievins ja ?
    • Rita Bielskienė Išeitų, kad Marija nėra Jėzaus motina, tik moteris, “per kurią Jis atėjo į šį pasaulį, kaip žmogaus sūnus”. “Beje, niekur nerasime, kad Jėzus butų vadinęs” pats save Dievo sūnumi, anaiptol, pabrėžė, kad yra žmogaus sūnus.
    • Laima Briediene Taip , Rita , Marija (Miriam) buvo indas per kuri Dievo Sunus atejo i si pasauli kaip “Zmogaus sunus” . Si fraze “Zmogaus sunus” yra Danielio pranasysteje , kuria gerai zinojo to meto tikintys zydai ,todel Yeshua naudojo sia savoka . Jis yra Dievo Sunus ,Dievo apraiska siame fiziniame pasaulyje . Marija nera Dievo Sunaus motina , Dievo Sunus egzistavo nuo pradzios ,Jis yra Alfa ir Omega ( hebr.- Alef ir Tav) …
    • Laima Briediene Nors savo būtimi Jėzus buvo tikras fizinis žmogus, jis atėjo nuo Dievo. Dievas buvo jo Tėvas, ir Jėzus buvo apvaisintas Šventosios Dvasios pagalba. Jis buvo stebuklingai pradėtas ir pagimdytas nekaltos mergelės (Marijos). Jis buvo iš karaliaus Dovydo giminės. Jo geneologija pateikta pirmame Evangelijos pagal Mato skyriuje. Iš tiesų, Jėzus Kristus yra ir žmogaus sūnus, ir Dievo Sūnus.

      Kokia buvo viena iš didžiausių erezijų (klaidamokslių) pirmojo amžiaus bažnyčioje (grasinusių pirmojo amžiaus bažnyčiai)?

      “Iš to pažinsite Dievo Dvasią: kiekviena dvasia, kuri išpažįsta Jėzų Kristų kūne atėjus, yra iš Dievo, ir kiekviena dvasia, kuri Jėzaus neišpažįsta, nėra iš Dievo…” (Jono pirmas 4,2-3; plg. Jono antras 7)

      Jėzaus Kristaus žmogiškumo nepripažinimas žmones nuveda nuo Dievo tiesos į aklavietę. Jeigu jis nebūtų buvęs tikras žmogus, jo auka būtų tuščia ir bevertė. Erezija, kuri vargino ankstyvąją bažnyčią, egzistuoja (išliko) dar ir dabar, kurdama abejones bei painiavą dėl (apie) Jėzaus prigimties ir tikrojo vaidmens.

      KODĖL “ŽMOGAUS SŪNUS”?

      Biblijoje Jėzus Kristus daugiau kaip 80 kartų vadinamas “žmogaus sūnumi”. Jis save apibūdindavo dažniausiai šiais žodžiais. Ar kalbama aramėjų (Jėzaus gimtoji kalba), ar graikų, ar hebrajų kalba, paprastai taip apibūdinamas žmogus. Izraelitų (žydų) pranašo Ezechielio knygoje frazė “žmogaus sūnus” naudojama per 90 kartų. Taip Dievas kreipiasi į Ezechielį. Biblijoje šis išsireiškimas panaudotas ne tik apibūdinant pranašus, arba kitus Dievo tarnus, bet ir paprastus žmones. Kadangi išsireiškimą “žmogaus sūnus” dažnai vartojame nusakydami mūsų Gelbėtoją, turime aptarti šio išsireiškimo dvasinį aspektą.

      Kokiame kontekste (sąryšyje su kuo) Kristus dažnai (dažniausiai) naudodavo (minėjo) išsireiškimą (frazę) “Žmogaus Sūnus”?

      “… Žmogaus Sūnus bus atiduotas į žmonių rankas…” (Mato 17,22; plg. 26,45; Morkaus 9,31; 14,41).

      Jėzus vadindavo save “žmogaus sūnumi” , kartodamas tai (pakartotinai), pranešdamas (kreipėsi į patį save kaip į Žmogaus Sūnų) apie savo kančias ir (atnašavimo) mirtį pasiaukojant.

      Kokiu dar svarbiais atvejais Jėzus vartojo šį išsireiškimą (terminą)?

      “O Jėzus jiems [mokiniams] atsakė: ‘Iš tiesų sakau jums: pasaulio atgimime, kai Žmogaus Sūnus sėdės savo šlovės soste, jūs, mano sekėjai, irgi sėdėsite dvylikoje sostų, teisdami dvylika Izraelio giminių”’ (Mato 19,28).

      Šį išsireiškimą pavartojo taip pat Kristus, kai kalbėjo apie savo – valdytojo -vaidmenį būsimoje Dievo karalystėje (Taip pat šį terminą Kristus vartojo, kai kalbėjo apie savo vaidmenį ateisiančioje Dievo Karalystėje).

      Ar šis išsireiškimas susijęs su kokia nors ypatinga diena?

      “Ir [Jėzus] pridūrė: ‘Šabas padarytas žmogui, ne žmogus šabui; taigi Žmogaus Sūnus yra ir šabo Viešpats”’ (Morkaus 2,27-28, plg. Mato12,8; Luko 6,5).

      Per Kristų viskas buvo sukurta (yra Kūrėjas) (Jono 1,1-3; Kolosiečiams 1,16-17, Hebrajams 1,2), o šabas buvo įsteigtas tuoj po žmogaus sukūrimo (Pradžios 2,3). Todėl Žmogaus Sūnus turėjo teisę mums su gailestingumu ir užuojauta duoti dvasinius nurodymus, kaip tinkamai švęsti (laikytis) šabo dieną. (Jei apie tai norėsite sužinoti plačiau, kreipkitės pas mus su prašymu nemokomos literatūros “Sunset to sunset: Dievas Sabatoj ilsisi). (Ketvirtas įsakymas švęsti Sabatos dieną.)

      Kokį klausimą Žmogaus Sūnus uždavė mokiniams?

      “Atėjęs į Pylipo Cezarėjos apylinkes, Jėzus paklausė mokinius: ‘Kuo žmonės laiko Žmogaus Sūnų?”’ (Mato 16:13).

      Šie atsakydami pateikė keletą paplitusių, bet klaidingų nuomonių apie Jėzaus asmenį.

      Koks buvo Simono Petro ypatingas pažinimas?

      “Tada Simonas Petras atsakė: ‘Tu esi Mesijas, gyvojo Dievo Sūnus!’ Jėzus jam tarė: ‘Palaimintas tu, Simonai, Jonos sūnau, nes ne kūnas ir kraujas tai tau apreiškė, bet mano Tėvas, kuris yra danguje” (Mato 16, 16-17).

      Dievo įkvėptas Petras atsiliepė, sakydamas,jog Jėzus Kristus, Žmogaus Sūnus, yra taip pat gyvojo Dievo Sūnus. Nors apaštalai proga pasitaikius Kristų vadino Dievo sūnumi (kreiptis į Kristų kaip į Dievo Sūnų) (Mato 14,33, Jono 20,31 ir kt.), jis retai taip save apibūdindavo. Vietoj tu jis pabrėždavo savo žmogiškumą, parodydamas, kad jis, kaip ir mes visi žmonės, patyria kančias (tyčia akivaizdžiai pabrėžia, kad Jis susitapatina su mūsų įsipareigojimais – žmonių kančiomis). Izraelio (Hebrajų) pranašas Izaijas apibūdino jį (Jį pavadino) kaip skausmų vyrą, pažinusį negalią (sielvartos žmogumi ir pranešė su liūdesiu) (Izaijo 53,3).
      http://www.kubik.org/ee/Lithuanian/3%20pamoka.htm

      Žmonėms būtinos žinios iš pažinimo šaltinių – taip pat ir iš tų šaltinių, kurie viršija materialaus pažinimo rėmus, ir su kurių pagalba galime tirti taipogi intelektualinėje, o ypač dvasin
      KUBIK.ORG
    • Laima Briediene Cia issakytas katalikiskas poziuris i savokas Dievo Sunus ir zmogaus sunus http://www.bernardinai.lt/…/2012-08-06-kristaus…/86079 Yra idomiu minciu pamastymui …

      Kristaus atsimainymas yra pergalės, Prisikėlimo šlovės regėjimas. Svarbu yra ne tiek pats atsimainymo įvykis,…
      BERNARDINAI.LT
    • Rita Bielskienė Kaip apaštalai Jėzų vadino Dievo sūnumi, taip Mariją – Jo motina. Kiekvienas dar negimęs jau buvome pas Dievą. Kiekviena moteris, per kurias atėjome į šį pasaulį, buvo ir yra tik Dievo indai…
    • Rita Bielskienė Kas ne taip tame katalikiškame požiūryje į sąvokas Dievo sūnus ir žmogaus sūnus?
    • Laima Briediene Gal but reiktu klausti , ne “kas ne taip” bet kas yra TAIP ir pasimokyti is to, Rita ? Tiesiog pamaniau ,kad Jums bus idomus tas straipsnis is katalikisko poziurio . smile emoticon Jame parodoma ,kad Jezus nera paprastas zmogaus sunus .
    • Mindaugas Puidokas Diskusijai užbaigti, šiandienos dienai tradicinėje Liturgijai Dievas (ne aš) priskyrė šį skaitinį: 2 Kor 3: 4-9. 4 Tokį pasitikėjimą Dievu mes turime Kristaus dėka. 5 Ir ne todėl, kad būtume savaime tinkami ką nors sumanyti tarytum iš savęs, bet mūsų tinkamumas iš Dievo, 6 kuris padarė mus tinkamus būti tarnais Naujosios Sandoros – ne raidės, bet Dvasios, nes raidė užmuša, o Dvasia teikia gyvybę. 7 Jeigu tarnavimas mirčiai, iškaltas raidėmis akmenyse, buvo toks garbingas, kad Izraelio vaikai negalėjo pažvelgti Mozei į veidą dėl jo švytėjimo, kuris turėjo išblėsti, 8 tai nepalyginti didesne garbe bus apgaubtas tarnavimas Dvasiai. 9 Jeigu pasmerkimo tarnystė tokia garbinga, tai teisumo tarnystė dar garbingesnė.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s