Uncategorized

Apie Pesach ir Yeshuos dieviskumą

Labai daug geros medžiagos, paklausykit

`ПЕСАХ НОВОГО ЗАВЕТА` А.Огиенко
YOUTUBE.COM
LikeShow more reactions

Comment

Comments
Laima Briediene
Laima Briediene Jehovos liudytojai taip pat turi daug geros medziagos, bet man asmeniskai nesinori ja dalintis.

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Laima, svarbiau yra Dievo Tiesa negu asmeninė nuomonė. Noriu broliškai pasiūlyti, geriau paklausykite ir nesipriešinkite prieš ką esate ne palankios nuomonės. A.Ogijenko pagal Žodį išaiškina, kad Kristus buvo nukryžiuotas ne ketvirtą savaitės dieną (trečiadienį), o šeštą dieną (penktadienį). Tada nebenorėsite dalintis informacija, pagal kurią Sekminių Šventė išeina visada pirmą savaitės dieną (sekmadienį), nors visa tai yra ne pagal Dievo Žodį. Svarbiausia yra Dievo Tiesa, todėl ir padėkime vieni kitiems ieškoti Jos. Jei su kuo nesutinki, galime karu paieškoti, o gal ar tu, ar kitas žino teisingą atsakymą

Hide 15 Replies
Robertas Skukauskas
Robertas Skukauskas o ar yra skirtumas,butent kuria diena?

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Labai tai svarbu, nes nuo to piklauso kada švęsti Shavuot (Sekminių) Šventę

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Dievo Tautai-Izraeliui, Dievo Žodyje, o ypač Toroje yra viskas svarbu. Kam nesvarbu ką Dievas sako ir ko nori, tas nepriklauso Dievo Tautai

Robertas Skukauskas
Robertas Skukauskas jau supratau,kad tu priklausai Dievo tautai!

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Labai gražus yra tavo liežuvis

Robertas Skukauskas
Robertas Skukauskas ….aciu,Viespatie,kad as laikausi VISU DATU,aukoju desimtines,gyvenu sventai-ne taip ,kaip tas muitininkas…

Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Arūnas Klaipėda kas dėl Dievo Tiesos, tai Šavuot ir Sekminės yra skirtingos šventės.Ačiū už video, paklausysiu.

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Pritariu tau Arvydas Buivydas kad, kas supranta, jos yra skirtingos, kaip Pesach ir Vėlykos

Laima Briediene
Laima Briediene Na, yra skirtumas, Robertai, kuria diena nukryziuotas Mesijas (Kristus) , Jis pats apie tai kalbejo, kad tai bus vienintelis zenklas – Jonos zenklas: Jis isbus kape 3 dienas ir 3 naktis. Taciau tradiciskai krikscioniu yra mokoma , kad Yeshua isbuvo kape nuo penktadienio vakaro iki Sekmadienio ryto. Tai vercia kai kuriuos abejoti Biblija ir Yeshuos mokymu .

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Laima Briediene matosi iš karto, kad net neklausėte šios medžiagos. Ješua numirė penktadienį, pažiūrėkit vertimus ne Romos krikčionių bažnyčios vulgatos, kur yra kryptingas, apgalvotas klaidinimas. Ješua buvo prikeltas po pirmos Neraugintos duonos šventės-Šabo per Pirmienų Šventę. Jei Ješua numirė Avivo 14d, sekanti diena buvo Šabas Neraugintos duonos šventės, o kita diena buvo Pirmienų šventė – Avivo 16d. Todėl ir Pirmienų šventė yra švenčiama ne visada sekmadienį, bet bet kokią dieną, ką nepasakyčiau apie Jim Staley mokymą, kada Pirmienų ir Šavuot šventė visada yra sekmadienį. O dėl Jonos ženklo jau rašiau, tai buvo Dievo padarytas stebuklas Amoso 8,9, kad saulė nusileis viduryje dienos ir bus tamsa. Kur esate mačiusi saulės užtemimą, per kurį būtų 3 val tamsa?

Laima Briediene
Laima Briediene Arunai, Jim Staley jau seniai nebemoko,kad Pirmienu svente ir Shavuot yra sekmadieni, Jusu zinios pasenusios. smile emoticon As asmeniskai irgi nebesu linkusi prie sekmadienio , ypac kai siemet teko daugiau pastudijuoti,nes sis klausimas iskilo musu namu grupeje .

Laima Briediene
Laima Briediene O del uztemimo teorijos, kad ji pridejo papildoma diena, tai ji atkrinta , nes Yeshua turejo isbuti kape(zemes sirdyje) 3 dienas ir 3 naktis, o tas uztemimas ivyko, dar pries Jam numirstant …

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Aš mačiau, kad Remigijui Rabikauskui siuntėte klaidingas lenteles. Atsiprašau. Labai gerai, kad veržiamės į priekį

Laima Briediene
Laima Briediene Arunai, lentele buvo skirta parodyti tris dienas ir tris naktis , nes Remigijus , panasiai kaip ir Ogijenko, pateike idomiaja matematika smile emoticon

Laima Briediene
Write a reply…
 
Regina Vijolienė
Regina Vijolienė o kaip kitaip, juk žmonės nori dalintis tuo,kas jiems atrodo reikšminga, tiesiog krikščioniškas požiūris…

Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Perklausiau. Patiko. Tik nepaaiškino vieno svarbaus dalyko. Kodėl Ješua Pesach vakarienę valgė viena diena anksčiau?

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Arvydas Buivydas,man irgi tas klausimas iškilo. Mano nuomone tai buvo ne Pesach Sederas , o kaip Jim Staley išsireiškė “Tainaja večerie”.

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Arvydas Buivydas Pesach Vakarienės Jis negalėjo valgyti, nes nebūtų tada Dievo Avinėlis, o jei valgė anksčiau, kaip rašoma Evangelijose, tai tikrai tai buvo ne Pesach Vakarienė, nes avinėlis yra pagal Įstatymą aukojamas tik saulei leidžiantis ir valgomas iki ryto neišeinant iš namų. Nelabai atrodo, kad Ješua galėjo nesilaikyti to Įstatymo ir aukoti avinėlį anksčiau, nelaukti ryto ir giedodami išeiti į Alyvų kalną. A.Ogijenko šią Evangelijos vietą grindžia, kad jose rašoma, jog Ješua valgė su mokiniais būtent Pesach Vakarienę (mano nuomone jis nenori viešai paneigti NT , nes kai turi omenyje , kad visi NT rankraščiai yra praėje Romos krikčionybės cenzūrą, tai tada aiškiai matai, kad šioje vietoje Evangelijose yra kažkas ne taip , aišku kaip ir daugelyje kitų vietų). Kiek aš suprantu, Ješua valgė Paskutinę Vakarienę (bet ne Pesach Vakarienę) su mokiniais iš 13 Avivo dienos į 14 dieną, paskui naktį buvo išduotas ir nukryžiuotas Avivo 14 dieną jau po vidudienio leidžiantis Saulei, o vakare sutemus buvo Pesach Sederas

Laima Briediene
Laima Briediene Gera pastaba, Arvydai ir Arunai ! Yeshua is tiesu negalejo valgyti Pesacho, kadangi dar nebuvo laikas. O kai atejo laikas, jis jau buvo kape . Jis ir pats apie tai kalbejo Paskutines Vakarienes metu, kad noretu valgyti Pesach , bet valgys tik Dievo Karalysteje ,kai viskas issipildys.

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Laima Briediene tik nesuprantama yra Lk 22,15 eilutė

Laima Briediene
Laima Briediene Tikriausiai si eilute ne visai tiksliai isversta, kaip ir kitos siu ivykiu vietos Evangelijose. Jono Evangelija, atrodo, yra tiksliausia .

Laima Briediene
Write a reply…
 
Laima Briediene
Laima Briediene Taigi A. Ogijenkos zinios netikslumas vercia abejoti visu siuo jo mokymu. Taciau netgi jei jis siame mokyme ir viska kuo tiksliausiai isaiskintu ,visa ivykiu chronologija, jo mokymas manes nesudomintu, kadangi jis atmeta tikraja Yeshuos prigimti. Kokia nauda tiksliai zinoti , kaip ir kada viskas vyko, taciau nesuprasti , kas is tiesu yra musu Gelbetojas ? Ar taip svarbu detales ,jei nukreiptas demesys nuo esminio fakto ?

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Laima Briediene aš jau kelintą kartą matau jus nusistačiusę prieš A.Ogijenko. Būtų įdomu sužinoti, kaip Jis nesupranta kas iš tiesų yra mūsų Gelbėtojas? Norėčiau pirmiau užduoti klausimą jums, kaip suprantu dėl kurio taip nepriimate šio pamokslautojo. Kaip jūs suprantate, ar Ješua yra Dievas?

Laima Briediene
Laima Briediene Arunai, jeigu mokytojas moko, kad negalima garbinti Yeshuos, kad tai yra pagoniskas garbinimas (idolopoklonstvo), tai man su tokiu “mokytoju” nepakeliui .

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda neatsakei į klausimą ir nori išsisukinėti

Laima Briediene
Laima Briediene Dievo pilnatve apsireiske zmogiskame kune .

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda juk nesunku atsakyti, ar Ješua yra Dievas? Taip arba ne smile emoticon

Laima Briediene
Laima Briediene Arunai, ar Jusu ranka yra Arunas ? Toks klausimas butu panasus. Jei sakysite, kad Arūnas , tai galeciau pasakyti, kad Jus klystate, nes tai nera visa tiesa , nera visas Arunas. Bet tuo paciu tai tiesa, nes Jusu rankoje teka tas pats Jusu kraujas ir ji yra tarsi Jusu tasa …

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Bet mano ranka ir nėra Arūnas, o tik Arūno ranka

Laima Briediene
Write a reply…
 
Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Laima Briediene labai blogai, kad neperklausiusi medžiagos komentuojate. Žinau jūsų poziciją Jim Staley mokymui, bet ir jo mokymas ne visada yra tikslus. Dėl Gelbėtojo nesidalinčiau taip drąsiai vietoj jūsų savo griežta pozicija, nes yra labai geras posakis “ką puodas gali pasakyti apie Kūrėją”. Jei ko aš nesuprantu šiandien, geriau patyliu ir patyrinėju, meldžiuosiu, pasninkauju, kad gaučiau atsakymą į iškilusį klausimą.

Laima Briediene
Laima Briediene Arunai , klausiausi, bet ne iki galo.
O kalba cia neina apie Jim Staley mokyma del Yeshuos. Yra daugybe ir kitu mokytoju , kurie neina Jehovos liudytoju ir kitu Arijaus pasekeju pedomis. Galiu drasiai dalintis, teko labai daug sia tema studijuoti , melstis, pasninkauti ne vienus metus.

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda prie ko pas jus vis tie Jehovos liudytojai, o jei tyrinėjote tai atsakykite į klausimą kurį uždaviau, ar Ješua yra Dievas

Laima Briediene
Laima Briediene Nagi prie to , kad Jehovos liudytoju yra panasus mokymas apie Mesijo prigimti. Jie taip pat NEIGIA tai, kad Yeshua yra isikunijes Dievas , kad Jis yra YHWH – Tas, kuris yra (kuris buvo ir kuris bus) , kad Jis yra Kurejas (per Ji visa yra sukurta). Jie taip pat moko,kad Yeshuos negalima garbinti , pakeicia zodi “garbinti” kitu zodziu ,kuris vartojamas pagarbai, nusilenkimui. (Worship changing to “prostrate”).

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Jūs dėstote Jehovos liudytojų poziciją, bet ne Ogijenkos. Neatsakėte į klausimą, kaip suprantate, ar Ješua yra Dievas?

Hide 19 Replies
Laima Briediene
Laima Briediene Atsakiau , paskaitykite auksciau, Arunai. Negi is mano atsakymo Jums neaisku ? smile emoticon

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Jeigu Ješua yra Dievas, tai kaip galėjo Dievas numirti ant kryžiaus, nes Raštas sako, kad Dievas nemirtingas. Jei Jis yra tik žmogus, tai kaip galėjo atpirkti mus.Todėl Laima Briedienereikia skirti kas yra iki Ješua gimimo Žodis (Logos) ir kas yra tarpininkas – Z M O G U S Ješua gimęs iš Marijos. Jis nėra paprastas žmogus, o Jame yra įsikūnyjęs Dievo Žodis (Logos). Jis yra Dievo Sūnus, Dievo Atvaizdas, visos Kūrinijos Pirmagimis, per Jį Dievas sukūrė visus Pasaulius, Ar per žmogų Ješua yra viskas sukurta, ar per Dievo Žodį? Nesupilkime visko į vieną krūvą, atskirkime sielinius nuo dvasinių. Dievo Žodžiu -Atvaizdu-Kūrinijos Pirmagimiu sukurta viskas, kuris (Logos) įsikūnijo žmogaus Ješua kūne, dvasinis tapo sieliniu, kūnišku. Ar tai Dievas?Vien jau tai, kad Žodis atsisakė prieš tapdamas žmogumi viso dieviškumo. Ar tai yra visas pilnai Dievas? Ir kai visa bus atlikta, Jis nusilenks ir atiduos viską Dievui, kad būtų išaukštinta visame kame Dievo šlovė. Joelio3,5 ir Rom. aiškiai parašyta, kas šauksis JHWH vardo (ne Ješua kaip mus moko) bus išgelbėtas, arba kas ateis tą dieną su savo šventaisiais, JHWH ar Ješua ? Zach14,5 . Žodis ateidamas net neatsinešė savo vardą, Jis yra JHWH gelbėja (Jehošua) ir mokiniai krikštyjo ne į kokias trejybės formuluotes , o į Dievo Žodį – Jehošua hebrajiškai, Ješua aramėliškai. Krikštas yra ne į žmogų, bet į Dievo Žodį-kuri yra Tora. Dievas ir Jo Žodis yra neatskiriama-Ehad. Neįmanoma keliom raidem viso to išaiškinti, noriu tik užvesti ant pamąstymui minčių, o jei pageidausite daugiau sužinoti, mano koordinates žinote. Nėra taip viskas paprasta, todėl ir rašiau, kad nesiimčiau būti teisėju A.Ogijenkos, nes kai paklausai ką kalba ir kaip supranta Raštą rabinai, tai iškarto užsičiaupi. Be to po tuo klausimu slypi ir žmogaus sukūrimas, kad žmogus sukurtas dviejų pradų, kaip sielinis (žemiškas) ir dvasinis (dangiškas). Galiausias Dievo tikslas yra dvasinis žmogus, o juo turime dar tapti. Gimimas iš dvasios yra dar tik susigrąžinimas tos startinės pozicijos, kurią buvo praradęs Adomas, t.y. 50×50 dvasinis ir sielinis žmogus.

Laima Briediene
Laima Briediene Arunai, siulau pamastyti ties siomis Rasto eilutemis , kas cia kalba/apie ka cia kalba:
Rev (Apr) 1:7 Štai Jis ateina su debesimis, ir išvys Ji kiekviena akis, net ir tie, kurie Ji perdure; ir del Jo raudos visos žemes gimines. Taip, amen!
Rev 1:8 “Aš esu Alfa ir Omega, Pradžia ir Pabaiga”, – sako Viešpats, kuris yra, kuris buvo ir kuris ateina, Visagalis.

Rev 1:16 Dešineje rankoje Jis laike septynias žvaigždes, iš Jo burnos ejo aštrus dviašmenis kalavijas, o Jo veidas buvo tarytum saule, spindinti visu skaistumu.
Rev 1:17 Ji išvydes, aš puoliau Jam po koju tarsi negyvas. Bet Jis uždejo ant manes savo dešine ir prabilo: “Nebijok! Aš esu Pirmasis, ir Paskutinysis,
Rev 1:18 ir Gyvasis. Aš buvau numires ir štai esu gyvas per amžius. Amen. Aš turiu mirties ir pragaro raktus.

Rev 2:8 “Smirnos bažnycios angelui rašyk: ‘Tai sako Pirmasis ir Paskutinysis, kuris buvo mires ir vel grižo i gyvenima.

Rev 21:5 Ir Sedintysis soste tare: “Štai Aš visa darau nauja!” Jis pasake man: “Rašyk, nes šitie žodžiai patikimi ir tikri”.
Rev 21:6 Ir Jis man pasake: “Ivyko! Aš esu Alfa ir Omega, Pradžia ir Pabaiga. Trokštanciam Aš duosiu dovanai gerti iš gyvenimo vandens šaltinio.
Rev 21:7 Nugaletojas paveldes viska, ir Aš busiu jo Dievas, o jis bus mano sunus.

Isa 41:4 Kas tai nuveike ir padare? Kas pašauke kartas pradžioje? Aš, Viešpats (hebr. tekste-YHWH), pirmasis ir paskutinysis.

Isa 48:12 Klausyk manes, Jokubai ir Izraeli, kuri pašaukiau. Aš, Aš esu pirmasis ir paskutinysis.
Isa 48:13 Aš sukuriau žeme ir ištiesiau dangus. Aš juos pašaukiau, ir jie stovi cia.

Priminsiu : YHWH reiskia “Tas Kuris Yra” (Kuris buvo ir kuris bus) .

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Tai kas numirė ant kryžiaus? 1. Dievas 2. žmogus Ješua ar 3. Dievo Žodis, Nepasiduokime klaidžiamoksliams, atiduokime visą darbę vieninteliam Dievui. Kaip Raštas sako mes turime atiduoti garbę Dievui per Jo Žodį – Ješua ha Mašiach. Jei negyvename pagal Dievo žodį, tai ir negarbiname savo Kūrėjo. Tik per Žodį, kuris numirė už mus galime ateiti pas Dievą. Tikiuosi, kad ateityje nebeiškils kažkokių išankstinių nuteisimų, o ypač tuose klausimuose, kuriuose kurinys nieko nenusimano apie Kūrėją, tik tiek, kiek jam Kūrėjas suteikia per savo Žodį

Laima Briediene
Laima Briediene Arunai, tai gal Jus galite pasakyti is siu eiluciu, kas numire :

Rev 1:17 Ji išvydes, aš puoliau Jam po koju tarsi negyvas. Bet Jis uždejo ant manes savo dešine ir prabilo: “Nebijok! Aš esu Pirmasis, ir Paskutinysis,
Rev 1:18 ir Gyvasis. Aš buvau numires ir štai esu gyvas per amžius. Amen. Aš turiu mirties ir pragaro raktus.

Rev 2:8 “Smirnos bažnycios angelui rašyk: ‘Tai sako Pirmasis ir Paskutinysis, kuris buvo mires ir vel grižo i gyvenima.

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Laima Briediene aš tiek rašiau ir visvien nieko nesupratote. Nėra nei dviejų nei trijų Dievo asmenų. Atsakau, yra vienas Dievas ir Jo vardas yra JHWH. Jis buvo atėjęs (JHWH gelbėja), Jis ir ateis ateis. Nepasiduokime į stabmeldystę, nes nėra kito dievo šalia yra tik vienas Dievas JHWH

Laima Briediene
Laima Briediene Mes ir nekalbejome apie du ar tris Dievo asmenis smile emoticon O kas tuomet numire , eilutese auksciau ?

Laima Briediene
Laima Briediene Ir apie ka cia rasoma ?
Zec 12:10 o Dovydo namams ir Jeruzalės gyventojams išliesiu malonės ir maldos dvasią. Jie žvelgs į mane, kurį jie perdūrė, apraudos, kaip aprauda vienintelį sūnų, ir liūdės, kaip liūdi, netekę pirmagimio.

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Jūs pati atsakykite, kuo laikote Dievą ir Ješua, nes nebesuprantu Jūsų pozicijos

Laima Briediene
Laima Briediene Tiesa sakant ,as taip pat nesuprantu Jusu pozicijos, Arunai.
Jus kartais dalinates Jim Staley mokymu apie Yeshuos / YHWH prigimti (jis moko, kad Yeshua YRA YHWH), o kartais – A. Ogijenkos mokymu ta tema, kuris yra opozicines nuomones ir atmeta, jog Yeshua yra YHWH. Keletu komentaru auksciau Jus vel tarsi pats sau priestaraujate (ir Ogijenkai) ,nes rasote : “yra vienas Dievas ir Jo vardas yra JHWH. Jis buvo atėjęs (JHWH gelbėja), Jis ir ateis”.

Laima Briediene
Laima Briediene I Jusu klausima “kuo laikote Dievą ir Ješua” as negaliu atsakyti vienareiksmiskai , nes negaliu atskirti Yeshuos nuo Dievo. Panasiai ,kaip Jusu rankos negaliu atskirti nuo Jusu smile emoticon

Laima Briediene
Laima Briediene Rusiskai :
https://www.facebook.com/notes/laima-briediene/%D0%BC%D1%8B-%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BC-%D0%B2-%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%B1%D0%BE%D0%B3%D0%B0/10153063392013491

Laima Briediene

Евреи не верят в троицу. Мы верим в одного Бога, а не в трех.
Раздел: Еврейские возражения Дата: 03/02/2013

Новая рубрика под названием Отвечая на еврейские возражения против Иешуа, отвечает доктор Майкл Браун.

Continue Reading

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Laima Briediene dar kartą ir paskutinį parašysiu, atskirkite kas yra Žodis ir žmogus Ješua. Pirmasis yra dangiškos prigimties, o antrasis žemiškos. Ar žmogus Ješua sukūrė Pasaulius? Dievas per savo Žodį sukūrė Pasaulius. Atskirkite tai, nepadarykite košės.

Laima Briediene
Laima Briediene Dievo Zodis visada yra Dievo Zodis , kokiame inde ar pavidale jis bebutu apreikstas … smile emoticon
Raste nera tokio skirstymo , kaip Jus cia teigiate , Arunai.
Butent ir norejau tai parodyti siomis eilutemis, bet Jus kazkodel neatkreipete demesio i iskalbingas Rasto eilutes :

Rev 1:17 Ji išvydes, aš puoliau Jam po koju tarsi negyvas. Bet Jis uždejo ant manes savo dešine ir prabilo: “Nebijok! Aš esu Pirmasis, ir Paskutinysis,
Rev 1:18 ir Gyvasis. Aš buvau numires ir štai esu gyvas per amžius. Amen. Aš turiu mirties ir pragaro raktus.

Rev 2:8 “Smirnos bažnycios angelui rašyk: ‘Tai sako Pirmasis ir Paskutinysis, kuris buvo mires ir vel grižo i gyvenima.

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Turėkite du Dievus

Laima Briediene
Laima Briediene Sios ir panasios eilutes kaip tik parodo ,kad Yeshua yra YHWH (Tas Kuris Yra). O tie ,kurie bando atskirti Yeshua nuo YHWH , butent ir propaguoja du dievus , kaip pvz. Jehovos liudytojai turi viena Dieva is didziosios raides , kita dieva -is mazosios ir moko ,kad mazesniojo negalima garbinti ,o tik nusilenkti, pagerbti (angl. – prostrate). Tai eretiko Arijano itaka, ir yra nuomoniu, kad is jo mokymo netgi kilo musulmonu religija, kuri nustume Yeshua i dar menkesni vaidmeni .

Arūnas Klaipėda
Arūnas Klaipėda Pasilikite savo teisume, ši tema uždaryta

Laima Briediene
Laima Briediene Arunai, is tiesu man ir nesinorejo tos temos atidaryti, mes jau ne karta diskutavome ta tema ir netgi apie si Jusu siuloma mokytoja. Bet negalejau nutyleti, nes Jus vel dalinates jo mokymais sioje Dievo Zodzio grupeje , kuri skirta isaukstinti uzrasyta ir Gyvaji Dievo Zodi – Yeshua.
Tikiuosi ,kad ateityje cia nebus siuloma panasiu mokytoju. Aciu uz supratima .

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s