Naujasis Testamentas / Tora

Ar Jėzus apvalė kiaules?

Mk 7:19. Kaip ten su tuo maistu, Marius Marušauskas, Laima Briediene irAlvydas Veberis?

Imetu graikiska teksta su variantu paaiskinimais.

No automatic alt text available.
LikeShow more reactions

Comment

Comments
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Zodis “kafarizon” (vardininkas, vyriska gimine) ir yra patvirtinamas geriausiu rankrasciu: Sinaiticus, Alexandrinus, Vaticanus, Paris, Washington, St. Gall, Tbilisi, Cairo, Family 1 (rankrastis 1, 118, 131, 209, 1582), Family 13 (13, 69, 124, 174, 230, 346, 543, 788, 826, 828, 983, 1689, 1709), 28, 180, 205, 565, 579, 892, 1006, 1071, 1241, 1243, 1292, 1342, 1424, 1505, 2427, viena dalis Bizantisko teksto [Oxford, Cambridge, Dresden, Moscow], dalis Graikisko Lectionary, Koptu Sahidic ir Bohairic (3 amzius), Etiopu (500 m.), Slavu (9 amzius), Origenas ir Krizostomas.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Vadinasi, turetu buti verciama “apvalydamas visus maistus.” (Mk 7:19). Kas daro apvalyma – ne kunas, bet Yeshua. Variantas puikiai tinka su Mk 7:18 “jis sako.”

Mano isvada: Morkus bando paaiskinti savo pagoniu auditorijai, kodel Toros prisakymai del svariu ir nesvariu maist nebera daugiau risantys, ir sia teologija jis isvarto is Mk 7:15 Jezaus zodziu.

Petras Spinke
Petras Spinke Tai gaunasi, kad Jėzus kentėjo ant kryžiaus už dešros gabalą ir pakepintus tarakonus
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Taip gaunasi, jeigu rimtai priimame Pauliaus zodzius – savo mirtimi jis panaikino Tora. Vadinasi desros ir kumpiai cia vaidina svarbu vaidmeni. 😀
Petras Spinke
Petras Spinke Nu pagaliau atsidarė man čiahros
Laima Briediene
Laima Briediene Tai va ,Petrai ,teologijos Dr. Vaidas Krasauskas mums pagaliau isaiskino : Yeshua kentejo ant kryziaus ,kad apvalytu ir pasventintu kiaules , peles ir tarakonus !
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Cia Morkaus punktas, ne mano. As tik seku istikimai Morku. 😉
Marius Marius
Marius Marius Duok man Dvidesimt minuciu 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Turi visa diena priesakis, Marius. 🙂
Zilvis Kiselis
Zilvis Kiselis Vaidai kiek Morkaus Evangeliju rankrasciu varijantu yra?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Nezinau, Zilvis Kiselis. Kalbejau apie sia eilute, kur gali suskaiciuoti variantus.
Zilvis Kiselis
Zilvis Kiselis 19. For it doesn’t go into his heart but into his stomach, and it passes out into the latrine.” (Thus he declared all foods ritually clean.)
Thus he declared all foods ritually clean, even if the participants at the meal have not washed their hands. But Yeshua did not, as many suppose, abrogate the laws of kashrut and thus declare ham kosher! Since the beginning of the chapter the subject has been ritual purity as taught by the Oral Torah in relation to n ’tilat-yadayim (vv. 2-4&N) and not kashrut at all! There is not the slightest hint anywhere that foods in this verse can be anything other than what the Bible allows Jews to eat, in other words, kosher foods. Neither is kashrut abolished in Ac 10:9-28 or Ga 2:11-16; see notes there.

Rather, Yeshua is continuing his discussion of spiritual prioritizing (v. 1 l&N). He teaches that tohar (purity) is not primarily ritual or physical, but spiritual (vv. 14-23). On this ground he does not entirely overrule the Pharisaic/rabbinic elaborations of the laws of purity, but he does demote them to subsidiary importance. See Yn 7:22-23&N on the halakhic process of assigning ranks to potentially conflicting laws. Yeshua here is making Messianic halakhah.

The Greek text at this point is a dangling participial clause, literally, “cleansing all the foods.” There is no “Thus he declared”; I have added these words for the sake of clarifying the one meaning I believe this passage can have, namely, that it is Mark’s halakhic summary of Yeshua’s remarks (see Section V of the Introduction to the JNT, paragraph on “The Translator and His Interpretations”). However, some believe this phrase is not a comment by Mark but part of what Yeshua himself said and render it: “a process which cleanses all food.” According to this understanding, Yeshua is explaining that the body’s ordinary digestive process makes all foods clean enough to be eaten, so that handwashing is of minor importance and the P’rushim shouldn’t be giving it so much attention. Conclusively against such a rendering is that it suddenly puts the focus on hygiene instead of ritual purity, which is the topic of the rest of the passage. It does not answer the halakhic sh’eilah (“question”; see Mt 22:23N) about ritual purity posed by the P ‘rushim, because food can have in it not a single germ and yet be ritually unclean.

Moreover, the nominative masculine form of the Greek participle “katharizdn” (“cleansing”) agrees grammatically with “legei” (“he replied,” literally, “he says”) in v. 18, so that on the basis of the linguistic evidence it makes better sense to suppose that “cleansing all the foods,” like “he replied,” is a comment by Mark and not part of what Yeshua said.

Petras Spinke
Petras Spinke O pagal kurią versija Ieva pataisė valgyti Adomui nuo pažinimo medžio?????
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Butent ta ir parasiau auksciau: ” Moreover, the nominative masculine form of the Greek participle “katharizdn” (“cleansing”) agrees grammatically with “legei” (“he replied,” literally, “he says”) in v. 18, so that on the basis of the linguistic evidence it makes better sense to suppose that “cleansing all the foods,” like “he replied,” is a comment by Mark and not part of what Yeshua said.”
Zilvis Kiselis
Zilvis Kiselis Evangeliju rankrasciu yra apie 5000 jei neklystu ir visi skiriasi sako nera1prie 1,o su laiskais 25000 varijantu jei klystu pataisyk.
Zilvis Kiselis
Zilvis Kiselis Vaidai arba uz Marka koks perasinetojas taip parase 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Zilvis Kiselis, yra labai daug variantu ir pavieniu variantu. Bet esme kaip mes tuos variantus vertinsime. Auksciau minetas dalykas randamas geriausiuose variantuose. Problema ta, kad neturime Morkaus originalo. Beje, David H. Stern vertimas sios eilutes butent atitinka mano vertima ir mintis.
Petras Spinke
Petras Spinke Čia jaučiu tą istorija suskūrė tas kuriam daėjo, kad jis ne Markus, o Morkus yra
Laima Briediene
Laima Briediene Kiekvienas varto pagal savo supratima ar savo igeidzius …
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Variantas, kuris verciamas Kavaliausko randamas Sinaiticus kodekse (IV amzius), Aleksandrinus (V a.), Vaticanus (IV a.), Paris (VIII a.), Washington (IV a.), St Gall (IX a.), Tbilisi (IX a.), Cairo (V a.). Ypac tie pirmieji vieni geriausiu islikusiu rankrasciu, ir gan ankstyvi.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Laima Briediene, kaip patikslino Zilvis Kiselis, dr. David H. Stern sutinka su tokiu graikisku teksto variantu, ir vercia teksta taip kaip as ar Kavaliauskas. Kitas mesijiniu zydu mokslininkas David Rudolph irgi masto taip pat kaip as. Tim Hegg tiktai bando isvartyti, bet jam nelabai sekas. Tim Hegg argumentai ir kredencialai labai silpni.
Petras Spinke
Petras Spinke Vargšas Markus nieko nežino jis apie tuos amžius :/
Laima Briediene
Laima Briediene Vaidai,ir kaip Jums nenusibosta diskutuoti ta pati per ta pati ?
Cia jau tiek kartu diskutuota su Jumis sioje grupeje butent apie sia Rasto vieta. Iveskite i grupes paieskos langeli ir rasite :
https://www.facebook.com/groups/208905335841010/search/…
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Bet as nediskutavau sia tema su Marium. Ir neklausiau praktinio klausimo, kuri uzduosiu dabar. Ka daryti Hebrew Roots tradicionalistams, jeigu istiesu (atrodo irodymai mano puseje) Morkus mano, kad Yeshua apvale visus maistus? Kaip tai keicia jusu supratima apie dieta? 🙂Laima Briediene, Zilvis Kiselis. Ir SDA atstovai, Marius Marušauskas?
Zilvis Kiselis
Zilvis Kiselis Vaidai as jug rasiau, kad cia gal perasinetoju manymas toks.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Zilvis Kiselis, prielaida “gal” nereiskia “taip” arba “ne.” Reiktu ankstyvu tekstiniu irodymu tai pagristi. Visi tekstiniai irodymai paremia Kavaliausko ir David H. Stern vertima.
Laima Briediene
Laima Briediene A better translation of Mark 7:19 shows that Yeshua was not abbrogating the food laws

As mentioned in the introduction, many modern Bible translations render Mark 7:18-19Open in Logos Bible Software (if available) as follows:

18 Don’t you see that nothing that enters a person from the outside can defile them [koinōsai / make him common]? 19 For it doesn’t go into their heart but into their stomach, and then out of the body.” (In saying this, Yeshua declared all foods clean.) [NIV]

Note that Yeshua’s focus here is still on what makes a person common [koinōsai], and not what makes a person unclean. Remember, the subject of Mark 7 is bread – a clean food that had become “common” in the eyes of certain Pharisees. But if this is the case, then how does Yeshua arrive at the conclusion that all foods are now clean (verse 19)?

The short answer is: he doesn’t. Unfortunately, many modern translations insert a parenthetical into verse 19: “(Thus he declared all foods clean)”[12] – but, as J.K. McKee points out in his commentary on this verse:[13]

“Thus He declared” is an addition by Bible translators that is not in the Greek text. On the contrary, the text speaks of a person’s bodily elimination of food by excretion. This is confirmed by the parallel passage in Matthew 15:17Open in Logos Bible Software (if available): “Do you not understand that everything that goes into the mouth passes into the stomach, and is eliminated?”

A literal word-for-word breakdown of the Greek text with no words omitted shows that the phrase “thus he declared” is in fact absent from verse 19:[14]

Strong’s Greek English
3754 ὅτι because
3756 οὐκ not
1531 εἰσπορεύεται enter
846 αὐτοῦ him
1519 εἰς into
3588 τὴν the
2588 καρδίαν heart,
235 ἀλλ’ but
1519 εἰς into
3588 τὴν the
2836 Κοιλίαν belly,
2532 καὶ and
1519 εἰς into
3588 τὸν the
856 ἀφεδρῶνα latrine
1607 ἐκπορεύεται goes out
2511 καθαρίζων purging
3956 Πάντα all
3588 τὰ the
1033 βρώματα food
So a more literal translation of Mark 7:18-19Open in Logos Bible Software (if available) might read:

18 And he said to them, “Then are you also without understanding? Do you not see that whatever goes into a person from outside cannot make him common 19 since it enters not his heart but his belly, and goes into the latrine, purging all foods?[15]

By now the meaning of these verses should be very clear. Contrary to the tradition of the Pharisees, Yeshua teaches his disciples that the dirt on their hands (or plates, utensils, etc.) could not make them common because their stomach eliminates the impurities, and they are purged as waste.
http://messianicpublications.com/…/did-jesus-declare…/

MESSIANICPUBLICATIONS.COM
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Anglu kalba reikalauja iterpti veiksmazodi, kad sakinys “make sense.” Lietuviskai labai graziai isivercia be intarpo veiksmazodzio: “apvalydamas visus maistus.” Mano vertimas.
Laima Briediene
Laima Briediene Vaidai ,skaitykite idemiau ,ten raso ,kad zarnynas apvalo maista ,o ne “Jezus” . Aramejiska Peshitta parodo labai aiskiai .
O kas yra MAISTAS pagal Dievo Mokyma ? Tikrai ne kiauliu desros . Todel apie jas cia isvis neuzsimenama ,o tik apie MAISTA !
Krivicius Tadas
Krivicius Tadas Senai jau lankiausi sitoj grupej, bet matau, kad nelabai ka praleidau ;D
Laima Briediene
Laima Briediene Tikrai ,Tadai ,nesimato Jusu cia kazkodel . Gal Jus ka naujo suzinojote ,tai pasidalinkite su mumis 🙂
Krivicius Tadas
Krivicius Tadas Apie kazka konkretaus, ar bendrai? 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Pri ko cia Peshita? Mes neturim tekstiniu variantu is peshitos sioj eilutej.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Krivicius Tadas, mes cia del tarakonu ir desru valgymo dar aiskinames. 😀
Laima Briediene
Laima Briediene Tadai ,sakote ,nieko cia nepraleidote . Tai gal mes ka praleidome ,ka nors naujo ir ypatingo, gal Jus suzinojote ,tai pasidalinkite cia . Nes mes niekaip nuo desru ir tarakonu neissivaduojame 🙂
Krivicius Tadas
Krivicius Tadas As tai tarakonu kokiu skrudintu visai noreciau paragaut 🙂
Krivicius Tadas
Krivicius Tadas Dar pagalvosiu Laima, ar verta 🙂
Laima Briediene
Laima Briediene Gaila ,kad nenorite pasidalinti ,Tadai . O tarakonais tai gal Vaidas Jus pavaisins 😉
Jis ,matau , jau su prezidentiene isvien …
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas https://www.youtube.com/watch?v=73ZnzQVTN5U

Cockroach Snack, from street foods somewhere in Chiang Mai, THAILAND.
YOUTUBE.COM
Krivicius Tadas
Krivicius Tadas Kad man atrodo, su jumis Laima jis sutinka…
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas As taip nedrisciau. Kazkaip nasty atrodo.
Laima Briediene
Laima Briediene Tarakonai turi savo paskirti -naikinti atliekas . Tam jie ir sukurti ,o ne maistui .
Cockroaches are scavengers. While most roaches prefer sweets given a choice, in a pinch, they will eat just about anything: glue, grease, soap, wallpaper paste, leather, bookbindings, or even hair. Worse yet, a cockroach can survive a remarkably long time without food. Some species can go as long as 6 weeks without a meal! These traits make cockroaches in our homes tough to control. But in nature, cockroaches provide an important service by consuming organic waste. They’re the garbage collectors of their habitat.
Laima Briediene
Laima Briediene Kiaules taip pat yra atlieku naikintojos . Kaip ir daugelis kitu gyvunu ,kurie nera maistas .
Kinieciai sprendzia atlieku problema ,suserdami jas kiaulems . Po to parduoda tas kiaules i US ,jums, Vaidas 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas O jautiena galima mums valgyti?
Laima Briediene
Laima Briediene Zinoma ,galima . Skaitykite Tora ,zinosite ,ka galima valgyti ,Vaidai . Parasyta 🙂
Laima Briediene
Laima Briediene Jautiena ,stirniena ,briediena …yra svarus gyvunai ,eda zole 🙂 Jie turi skeltas kanopas ir atrajoja ,tai zenklas ,kad galima valgyti . Atrajojanciu gyvunu virskinimo sistema yra labai sudetinga ,apvalo tobulai . O kiaules – visai kitokia . Toksinai lieka joje .
Daina Kiss
Daina Kiss Pries pradedamas valgyti, uostyti, glostyti, savo sirdyje nusprendi, kaip elgsies- pagal Dievo sustatyta meniu tau, ar ne, is cia ir iseina pikti sumanymai, ir jau nesvarbu koki ragu valgai is kengurienos ar krokodilienos…visvien meslas iseis laukan, kuris sutepa bet kokiu atveju, bet:-
VISOS BLOGYBES ISEINA IS VIDAUS,- TAVO PASIRINKIMAIS!

Mark7:21 Iš vidaus, iš žmonių širdies, išeina pikti sumanymai, svetimavimai, paleistuvystės, vagystės, žmogžudystės,
22 godumas, piktumas, klasta, nesusilaikymas, pavydas, piktžodžiavimai, išdidumas, kvailystė.
23 Visos tos blogybės išeina iš vidaus ir suteršia žmogų“.

Kiaule pati is saves yra tik nesvari kiaule(darzo vidury), bet tavo pasirinkimai ja suvalgyti, kada pilnas sodas ivairiausiu medziu vaisiu, bet tau gi reikia “pazinti nepaklusnuma”…

Mark7:7 Veltui jie mane garbina, žmogiškus priesakus paversdami mokymu’.
8 Palikdami Dievo įsakymą, jūs įsikibę laikotės žmonių tradicijų …
JEZUS, NE TAS, KURIS KEICIA SAVO ZODI PAGAL ZMONIU RECEPTUS…

Mato5:17 „Nemanykite, jog Aš atėjau panaikinti Įstatymo ar Pranašų. Ne panaikinti jų atėjau, bet įvykdyti.
18 Iš tiesų sakau jums: kol dangus ir žemė nepraeis, nė viena raidelė ir nė vienas brūkšnelis neišnyks iš Įstatymo, kol viskas išsipildys.
19 Todėl, kas sulaužytų bent vieną iš mažiausių įsakymų ir taip mokytų žmones, tas bus vadinamas mažiausiu dangaus karalystėje. O kas juos vykdys ir jų mokys, bus vadinamas didžiu dangaus karalystėje.

Daina Kiss's photo.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Viskas daug daug sudetingiau. Doktrinu formavimas ir hermeneutika reikalauja daug pastangu. Ivairus dalykai vaidina svarbu vaidmeni: sandoros, lingvistika, ST ir NT santykis, Kristus kaip ST pritaikymo prizme. Del tu ir panasiu dalyku, kaip jau parodziau, evangelikai turi gan savotiska teologini metoda.
Daina Kiss
Daina Kiss Suprantu jus, Vaidas Krasauskas, kaip jums sunku. Evangelikams neitiketinai sunku su savo teologine metodika, nes jie negali ziureti paparastom zvejo akim, jiems reikia per padidinimo stikla, kaip reta vabala, studijuoti ir derinti ST, kuris jiems negalioja,(kitaip sakant (T)-ora), su NT, kurio nesupranta be ST…
Lingvistika, zinoma, yra kiekvienam rasinyje, ypac Graikiskoje kalboje, kuria mazai kas moka siandien ir labai abejotina ar mokejo zvejys Petras ir kiti jo bendrazygiai. Va, tik Lukas, kaip veliau gimes, ivykiu eigoje nedalyvaves, surases pasakojimus literaturiskai, Graikiskai.

Stai Wikipedija raso, kad net Morkaus palaikus Graiku vienuoliai 828m. pavoge is Aleksandrijos, kad sumaisytu pedsakus, nes giliai pasamoneje, nujaute, kaip musu dienomis, ir Egipto Faraonus, mokslininkai gales klonuoti kompiuteriais…Ir koks butu siaubas, atskleidus tikra tiesa,: kad Morkaus palaikai, tai ne Morkaus, o kazkurio vieno is broliu vienuoliu…

Andrea Mantegna, 1450m. Morku, evangelista, vaizduoja su vaisisais, tuo budu, mes esam uztikrinti, kad Morkus tikrai valge vaisius, nes pavaizduota…., bet nebutinai nuo to paties medzio, kur ir Ieva. 🙂
Ir is viso, ka ta Ieva toki suvalge, kad grazus paziureti, tinkamas valgyti, bet, kazkodel nevalgomas…
Verta pamastyti. 🙂

Daina Kiss's photo.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Evangelikai zino ir turi apreiskima daug daugiau nei zvejai ar Paulius pvz turejo. Mes gi turim visa kanona.

Evangelistus veliau apipyne legendomis, panasiai kaip Marija.

Daina Kiss
Daina Kiss Tai aš ir sakau, kad jūs legendomis mintat. Kas jums tie, ten kur Jėzaus mokiniais vadinosi, žvejai kažkokie, nei apreiškimo…nei kanjonų. …Va jūs, skirtinguose apreiškimuose, plaukiodami, verti dėmesio. 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Cia jau nuo apreiskimo. 😀 Pvz Lukas nei zvejys nei ka. Morkus, net nemates Jezaus. Jona irgi nezinia kas parase.
Daina Kiss
Daina Kiss Aaa, va kur šuo pakastas…Lukas net teisme liudyti negalėtų…O Morkus, (Lietuviškai,) labai keistu vardu, panašu į Lotynų Amerikietį, sakai, net nematė Jėzaus… 😦
Tai kaip gi… ten tik NT tada?… Kiekviena de nominacija savus testament us(priešmirtinius) ..pasirašius išeina į tribūnas ?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Kuo daugiau studijuoju, tuo labiau pradedu tiketi, kad NT parasytas gan velai, I a. pabaigoje. Helenistu, ne zveju.
Daina Kiss
Daina Kiss Koks siaubas! 😦 Kas dabar su jumis bus? Kaip gi pats, be testamento, nei palikimo, nei, algos negausi…
Ką už sakyklos bylosi? Tamstą jug už borto išmes už erezijas. Kiekviena save gerbianti nominacija turi principus: „ nešoksi pagal užsakymą,- uždarys duris prieš nosį, nepamirš pasakyti, kad myli, tik matyti nenori. ..😦
Petras Spinke
Petras Spinke Tai jug niekas nežino kas parašė ir Jobo knyga, bu viena boba sakė, kad ji ne savo vietoje, bu seniausia yra dar prieš tvaninė
Laima Briediene
Laima Briediene Ir isvis ,Dievo Isakymus ne Dievas rase ,bet Moze …bu vienas diedas taip sake 😉
Daina Kiss
Daina Kiss Negražu taip: boba, diedas… Čia rimti dalykai darosi. 🙂
Dievas savo pirštu užrašė ant Mozės atneštų akmens plokščių ir amen. Mozė sudaužė pirmą komplektą, dėl to vėl lipo į kalną, būdamas 80 metų, dvigubam užtvirtinimui, tai – pas mus širdyse ĮRAŠYTA TURI BŪTI ŠIANDIEN IR VISADOS. Bet kai kas bando visokiais “išmislais” išsitrinti įrašus… įsirašyti lietuviu, arba pasaulio liaudies pasakas ir padavimus. .. 🙂

O šiaip, viskas rimčiau nei rimta.!

Laima Briediene
Laima Briediene How following biblical teaching on food and cleanliness would save lives. It’s simple and logical!
http://www.jewsnews.co.il/…/ancient-kosher-laws-have…/

Laima Briediene
Laima Briediene Want To Know Why Christians Get Sick? Check this out….
http://youtu.be/Z0BfQKOGWn0

There is a reason why so many Christians get sick and you need to know about it… ht…

YOUTUBE.COM
Daina Kiss
Daina Kiss Sutinku, kad maistas gali būti vaistas, o gali būti ir nuodas. Visiems geriau sveikai maitintis ir tam nėra jokių išlygų.
Tačiau tvirtinti, kad maistas yra pagrindinis ligų šaltinis krikščionių atžvilgiu, ir tai neliečia žydų (nes jie valgo tik košerną maistą) paprasčiausiai neteisinga. Serga, manyčiau, ir labiausiai prisižiūrintys maistą ir aplinką žydai ir krikščionys.
Tai, kad atitinkami produktai, turi neigiamą įtaką mūsų egzistencijai – aiškiau nei aišku, tą tvirtina ir ateistai.
Epidemijos, kurios savo laiku siautė Europoj, ir dėl kurių atsiradimo buvo kaltinami žydai, nes jie, pagal bažnyčios mokymą, kalti del nesėkmių ir nelaimių, nes jie- Dievo atmesta tauta, verti sunaikinimo…
Jeigu maistas būtų svarbiausia- nereikėjo eiti iš Egipto,-tik sveikai maitintis reikėjo. .. Kaip ir dabar dar, kai kurie save gerbiantys krikščionys, rankas iškelę, pasko kokia nors ritualinę prakalbą, virš trichineliuotos šernienos, ir tikisi buti išgelbėti nuo parazitų…
Išgelbėjimas ir sveikata ne vien su duona kasdienine, bet ir nuolankiu paklusimu visoms instrukcijoms.
Maistas, -tai tik kuno gerovei, o žmogaus kūnas, pagal NT- šventykla. Į šventyklą niekas neneša nešvarių ar luošų, nei nugaišusių produktų.
O kad ilgai gyventum Gerbk tėvą ir motiną.

Geros dienos, ir sveikų produktų jums. Dieviškos palaimos Jį kasdien sekantiems. Nes kiekviena diena – naujas gyvenimas, su duona kasdienine ir KIEKVIENU DIEVO ŽODŽIU.

Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas O jus palaikot hormone-fed beef ir genetiskai modifikuotas darzoves?
Daina Kiss
Daina Kiss Nelaikau nei hormonines versienos, nei GM darzoviu, stengiuosi pirkti(nes neturiu nuosavo ukio ir zemes) ekologinius produktus, kiek imanoma, kiek siuolaikine pramone gali pasiulyti. Esu priklausoma nuo prekybos tinklu, kurie ne visada saziningi, nes valstybiu politika orientuota ne i sveika zmogu, o i korporaciju pelna.
Laima Briediene
Laima Briediene Daina, sutinku su Jumis ,kad ne visos ligos priklauso nuo maisto ,bet dauguma ju priklauso nuo paklusnumo Dievui . Ar visi zydai yra besilaikantys Toros ? Kiek zinau ,tik maza dalis .
Tiesa sakant , tame mano auksciau idetame video yra kalbama ne tik apie maista ,bet ir kitus Toros nurodymus ,kaip pvz higienos laikymasis ir pan . Visa tai yra musu sveikatos ir gyvybes issaugojimui . Nors kai kas mano ,kad tai yra sunki nasta ar prakeikimas .
Laima Briediene
Laima Briediene O kai kam tie Dievo nurodymai del musu sveikatos issaugojimo atrodo kvaili ir sukelia juoka . Taciau juokiasi tas ,kas juokiasi paskutinis, Labas Rytas 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Laima Briediene sako, jog dauguma ligu priklauso nuo paklusnumo Dievui. O ka darysime su Jobo knyga? Ligos jam atejo esant paklusniam. 😉 Tarkim Paulius sako, kad serga ir mirsta zmones, nes neteisingai dalyvauja eucharistijoje.
Daina Kiss
Daina Kiss Bet ligos Joba paliko, tesiant paklusnuma, o ne sukilus…
Daina Kiss
Daina Kiss O kaip galima neteisingai dalyvauti Pauliaus eucharistijoje? 😦
Laima Briediene
Laima Briediene Taip ,Vaidai, sakau ,kad DAUGUMA ligu ,bet ne visos .
O Paulius butent ir ispejo issitirti ,ar nesame nuodemeje ,pries lauzdami duona …
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Bet jeigu Paulius nera autoritetas, kaip tam tikrais klausimais, tai cia tik jo asmenine nuomone. 😉
Laima Briediene
Laima Briediene Paulius yra autoritetas ,nes jis moke sekti Yeshua ir pats seke Ji.
O rabi Yeshua laikesi Toros , kaip ir rabi Shaul (Paulius) 🙂
Daina Kiss
Daina Kiss Asmenine nuomone? Judui Jezus atlauze duonos, ir tas isejo ir atliko savo juoda darba…paskui nerado atgailos, nors kazkaip keistai ieskojo… 🙂 Ka reiskia buti autoritetu?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Idomu. 🙂 Tas pats velnias, kuris nusispjove i Toros dietinius reguliavimus, apipjaustymus, sabatus ir sventes. Kaip cia jis autoritetas
Laima Briediene
Laima Briediene Velnias tai tikrai nusispjove , bet kodel sekate velnia ?
Daina Kiss
Daina Kiss Cia Paulius taip spjaudesi? Kokia nesamone, kulturingas zydas, graikijos pilietis… nesamone, tokios mados antikiniais laikais nebuvo, tada nieks cigareciu neruke ir tarp dantu nesvirkste. Cia naujuju krikscioniu ismislas, tikrai.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Zydas ar ne – tai nera esme. Esme jo poziuris i istatyma.
Daina Kiss
Daina Kiss O koks jo poziuris i istatyma? :/
Daina Kiss
Daina Kiss Toks kaip mafijos? Savi galioja, valdiski ne? :/
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Istatymas duotas per Moze panaikintas – santrauka.
Daina Kiss
Daina Kiss Tai nuo siol galioja Pauliaus istatymai? Idomu kokie jie?
Laima Briediene
Laima Briediene Sakote ,Paulinistai ,Vaidai ? Jeigu Pauliu vadinate velniu ( hebr. -satan) ,tai jus esate satanistai ?
Daina Kiss
Daina Kiss Kai kas vadinasi jesuitais, nu ir kas?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas 😀 Metaforos, literaturine kalba,
Daina Kiss
Daina Kiss Patrauke ant lyrikos pona Vaidas Krasauskas, nauju zakonu kurybai?
Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Vaidas, panaikintas ar įvykdytas?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Abu – ivykdytas ir panaikintas.
Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Ar Ješua įvykdė visus 613 Dievo nurodymų?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Nera irodymu, kad ivykde visus 613 isakymu. Bet kad panaikino visa isakyma – yra.
Daina Kiss
Daina Kiss Ivykdytas, tai nereiskia tau negaliojantis, ar ne taip?
Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Jei nėra įrodymų, tai reiškia neįvykdytas. O jei neįvykdytas, tai reiškia ir nepanaikintas.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Skirtingos NT vietos. Kelios vietos kalba apie, jog Kristus ivykde istatyma. O dar kitos NT vietos kalba, kad Kristus panaikino istatyma. Abu dalykai, ir niekas niekam nepriestarauja.
Daina Kiss
Daina Kiss Ir vel plokstele toj vietoj stringa, stipriai laikas subraize pavirsiu. Kristus minejo, kad kol zeme ir dangus nepraeis, ne vienas sauktukas neisnyks is VISO RASTO. Mes kol kas po saule ir dangum ant zemes vaikstom, ar jus jau su visam issikraustet anapilin ir jums sios zemes desniai nebegalioja? 😦
Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Mes prie Dangaus Karalystės vartų, bet niekaip nerandam įėjimo 🙂
Daina Kiss
Daina Kiss Zmones, ar zeme ir dangus teber ar jau ne? Gal as kazka praleidau? 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Tai niekas ir neisnyko. 😉 Tik vat, kad istatymas panaikintas/paskelbtas negaliojanciu. 😉
Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Turbūt paskelbtas negaliojančiu todėl, kad Ješua nesugebėjo jo įvykdyti?
Petras Spinke
Petras Spinke Ne, Jis vygdė netaip kaip nori žmonės 😉
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Nesigilina Paulius, kodel istatymas paskelbtas negaliojanciu. Tiesiog padaro teigini.

O istatymo ivykdymas neturetu buti suprastas visu 613 priesaku ivykdymo. Juk Jezus negalejo ivykdyti prisakymu moterims. 😉

Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Tai gal Įstatymas buvo duotas ne įvykdymui, bet gyvenimui pagal jį?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Jau interpetuoji, Arvydas Buivydas. Kaip Jezus ivykde istatymus idomus klausimas, bet faktas tas, kad jis yra istaytmo pabaiga, ir jo mirtis ant kryziaus panaikino istatyma. Nesvarbu, ar istatymas skirtas vykdymui, ar meditavimui.
Petras Spinke
Petras Spinke Man rods, kad Jėzus gyveno pagal Tėvo įstatymą ir mirė pagal įstatymą, kaip buvo numatyta nuo pradžios, kitaip kam būtu sakes kad patrauktu Tėvas nuo jo taurę, bet priėmė Tėvo valią iki galo
Daina Kiss
Daina Kiss Medituoti įstatymą…turbūt didesnės nesąmones dar nesu girdėjus. 🙂 Kiniečiai ne tik pramonę okupavo, bet ir sveiko proto sąvokas. 😦
Be įstatymų neegzistuoja nė vienas gyvas elementas šioj žemėj. Kai kas juos vadina dėsniais, bet tai nekeičia esmės. Net jeigu jūs tvirtinsit, kad jums negalioja traukos dėsnis, nuo to jis nenustos būti. Mes daug ką galim teoriškai išvedžioti, bet praktiškai jūs, normalios psichikos asmuo, gerbiate savo tėvus, nevagiate nei artimo nei svetimo turto, (nes už tai baudžia ir baudžiamasis kodeksas, taip kaip ir moralinis.) jūs nesate žudikas maniakas, jūs nesutiksite savo dukters įdarbinti prostitute ir pats pas ją užeiti paslaugų… TAI YRA ĮSTATYMO DALIS, net jei jūs to ne pripažįstate.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Cia is Biblijos, Daina Kiss:

Ps 119:97 “Oh, how I love your law! I meditate on it all day long.”

Laima Briediene
Laima Briediene Vaidai ,eilute nuostabi ,kaip ir kitos sios psalmes eilutes !
Bet Jus pateikete meditavima tarsi alternatyva vykdymui ,tame matau problema .
Daina Kiss
Daina Kiss Psalm119:97 Kaip aš myliu Tavo įstatymą, mąstau apie jį ištisą dieną.
98 Įsakymai Tavo padarė mane protingesnį už mano priešus, nes jie visuomet su manimi.
99 Daugiau suprantu už visus savo mokytojus, nes mąstau apie Tavo liudijimus.
100 Daugiau išmanau už senius, nes LAIKAUSI Tavo potvarkių.

Kadangi rytu kulturose meditacija turi butent sita zodi, ir reiskia apsoliuciai ne tai, kas parasyta Psalmese.

101 Nuo bet kokio pikto kelio susilaikau, nes klausau Tavo žodžio.
102 Nuo Tavo sprendimų nenukrypau, nes Tu mokai mane.
103 Kokie saldūs man yra Tavo žodžiai, saldesni mano burnai už medų.
104 Dėl Tavo potvarkių tapau išmintingas, todėl nekenčiu jokio melo.
105 Tavo žodis yra žibintas mano kojai ir šviesa mano takui.
106 Prisiekiau VYKDYTI Tavo teisingus sprendimus ir laikysiuosi jų.

Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Medituoti ir vykdyti ST skirtingi dalykai, bet jie visada kartu.
Daina Kiss
Daina Kiss Mąstyti ir apmąsčius vykdyti ta pati seka tiek NT ar ST . Negudraujam. Jei nėra galvos,- neatsakingas už veiksmus; jei galva ant pečių dar yra, ir ne vien kepurei pakabinti, ar kad rudeninių lapų neprikristų į kaklą, tai,: mąstai ir vykdai. :*
Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Ir kas gi čia interpretuoja 🙂 Kai išsiaiškinom, kad visos Toros Ješua neįvykdė, atsirado interpretacija, kad nebūtina jos visos įvykdyti. Yra kalbama, jog Įstatymas įrašytas mūsų širdyse. Greičiausiai tai mitas, nes kaip gali būt iš pradžių panaikintas, o po to jau įrašytas.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Arvydas Buivydas, ar jus nelaikote Pauliaus rastu ir viso NT kanono Dievo Zodziu? Ir paskutinio pasakymo galima susidaryti tokia nuomone.
Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Vaidas Krasauskas, tada patikslinsiu klausimą, ar tavo širdyje įrašyta Tora (Įstatymas)?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Ka turi omenyj tai sakydamas? Visus 600 su virsum isakymu?
Daina Kiss
Daina Kiss Ko jus tiek baiminates tu 613?
Manote, kad sirdies plokstes per mazos sutalpinti toki menka skaiciu?
Jums nereikes laikytis santuokos istatymu, jeigu nesat susituokes, tai viso labo tik 23 potvarkiai, agrikulturos srities prievoles, jei nesate ukininkas, (7) potvarkiai, Auksciausio kunigo ir Levitu isaku(30)potvarkiu, aukojimo sventykloje istatu(100)Karaliaus issaku(7), Nazarieciu(10), Karo(16) ir dar tame tarpe, nepriklausant atititinkamoms grupems, kaip moterims, ar pan.
Na, ir kas liko- kelios desimtys gyvenimo naudojimo instukciju,- menkniekis TEVA mylintiems. 🙂

Mat.11:27 Viskas man yra mano Tėvo atiduota; ir niekas nepažįsta Sūnaus, tik Tėvas, nei Tėvo niekas nepažįsta, tik Sūnus ir kam Sūnus nori apreikšti.
28 Ateikite pas mane visi, kurie vargstate ir esate prislėgti, ir Aš jus atgaivinsiu.
29 Imkite ant savęs mano jungą ir mokykitės iš manęs, nes Aš romus ir nuolankios širdies, ir jūs rasite savo sieloms atgaivą.

30 Nes mano jungas švelnus ir mano našta lengva“.

http://www.jewfaq.org/613.htm

Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Naujojoje sandoroje tu visu 613 isakymu nereikia laikytis.Arvydas Buivydas, apie kuria istrauka kalbi, jog istatymas irasytas i sirdis?
Laima Briediene
Laima Briediene Rabiniskas judaizmas isgauna is Toros 613 isakymu (instrukciju,nurodymu) .
Ne su visais galime sutikti ,nes jie kitaip interpretuoja kai kurias Rasto eilutes ,uzdeda papildomas nastas ar tradicijas .
Pvz . Rasto eilutes apie pagoniska rituala – oziuko virima motinos piene jie interpretuoja kaip visiska draudima valgyti pieniskus ir mesiskus patiekalus kartu ,reikalauja daug valandu pertraukos .
Laima Briediene
Laima Briediene Taciau is NT galima isgauti zymiai daugiau isakymu (instrukciju , nurodymu ) ,negu is Toros . Kai kas suskaiciuoja apie 1000 🙂
Be to ,Yeshua netgi sugrieztino kai kuriuos reikalavimus .
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Palaukit, tada gaunasi, kad netgi jeigu Tora ir panaikinta, vistiek ivairus isakymai yra NT – atkartoti, sugrieztinti, ar nauji. 😉
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Tai ka mes cia tada dar diskutuojam?
Laima Briediene
Laima Briediene O kiek istatymu yra Amerikos Konstitucijoje ,Vaidai ? Sunku ir suskaiciuoti 🙂 Bet amerikieciai dziaugiasi savo konstitucija ir save laiko laisvais zmonemis ,nemano ,kad istatymai juos suvarzo !
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Tai vadinasi, asmuo kuris laikosi NT mokymo, yra geras krikscionis?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Tarkim nedaryk stabu, gerb teva ir motina, nepaleistuvauk.. Yra pakartota NT.
Laima Briediene
Laima Briediene Jeigu LAIKOSI , be abejo ,geras 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Tai amen. As tai stengiuosi laikytis NT mokymo, ir visu NT prisakymu.
Laima Briediene
Laima Briediene Bet ar krikscionys laikosi ? Net tu keliu isakymu is Ap. Darbu 15 sk . daugelis niekaip neistengia laikytis .
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Staciatikiai laikosi. Ir evangelikai laikosi: aukos stabams dabar nelabai aktualu, nes kita kultura, nuo kraujo, ir seksualinio amoralumo bei pasmaugtu gyvuliu aisku savaime.
Laima Briediene
Laima Briediene Vaidai , Adomui ir Ievai uzteko sulauzyti viena Dievo Isakyma ir prakeikimas bei mirtis atejo jiems ir ju palikuonims !
Ir tai buvo ISAKYMAS APIE MAISTA !!!
Tai apie ka cia dar gincytis ,nesuprantu ?
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Maistas jau sakiau naujojoje sandoroje nesvabus, asmeninis dalykas, labai suliberaleje isakymai.
Laima Briediene
Laima Briediene Nebepradesime is naujo .
Shabbat Shalom ! Gero poilsio 🙂
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Dekui. Siandien pirkau beef. Nelabai suku galva del jo nuzudymo budo. Kepsiu steika. Aisku “rear” su krauju. Bet Apd 15 kraujas susijes su pagoniskais ritualais.

Einu i lova.

Daina Kiss
Daina Kiss Matau, kad niekas net neapsisunkino bent vienu akies kampuciu zvilgteleti i 613. Suprantu baime, isvydus dvieju trikampiu zvaigzde, kampe. 🙂

Brangieji, niekas jums nepridejo nepakeliamu nastu, bet zinoti, kaip elgtis kebliose situacijose teisme, prie puodu, pas kaimyna, karaliu ir pan. PAGAL DIEVO VALIA! jums isdestyta juodu ant balto.
Kada klupesit ir melsites Dievo valios savo gyvenime, pirma paskaitytkit ka JIS jums juodu ant balto uzrase. 🙂

Pradz.9:3 Visa, kas juda ir gyva, bus jums maistui; visa jums duodu, kaip daviau žaliuojančius augalus.
4 Tik mėsos su gyvybe, kuri yra kraujyje, nevalgykite.

Jums, valgantiems viskas kas juda, LEISTA valgyti, viska kas juda, BET, kaip ir zoles pradzioje: T I K ZOLES SU SEKLOMIS! O mesa Nojus surinko SVARIA IR NE. !!!!!!!!

Taip, kad, “nusvarinimas” nesvariu produktu neivyko NT kryziaus deka.
Nusvarinti gojai ne tas pats kas kiaulienos kepsnys. ATSIBUSKIT!

Jus, skaitote, kaip NT tvirtina, jog jus esate kunigai ir jusu kunai sventyklos. Leiskit paklausti kokios rusies jus ten kunigai ir kas ten per sventyklos, pilnos visokio brudo, kurio Viespats nepriima, o jus garbinat?

Tiesa, rabinai, noredami sureiksminti save, DADEJO SAVU instrukciju, del kuriu Jezaus buvo vadinami “angiu palikuonimis”, taciau siandienos krikscionybes tevu ir motinu mokymai, kurie NUIMA nuo privalomu instrukciju, pagal sugedima, butu pavadinti TAIP PAT!

Pakart. ist.4:2 Nieko nepridėkite prie mano įstatymų ir nieko iš jų neatimkite. Laikykitės Viešpaties, jūsų Dievo, įsakymų, kuriuos jums skelbiu.
Patarles30:5 Kiekvienas Dievo žodis yra tyras; Jis yra skydas tiems, kurie Juo pasitiki.
6 Nieko nepridėk prie Jo žodžių, kad Jis neapkaltintų tavęs ir neliktum melagis.

Ramaus ir palaiminto jums Sabato, svenciantiems ir ne. 🙂

Daina Kiss
Daina Kiss Nepaklustantys mazame, neturi supratimo ir apie didelius dalykus, stai jums pavizdys:

Иногда, если ужасно хочется съесть печеньку, а нельзя — я задумываюсь. Что больше угодно Богу? Чтобы я был счастлив? Или чтобы ел только то, что положено? … И я ем печеньку.
© Далай-лама

Daina Kiss's photo.
Daina Kiss
Daina Kiss Kam varote Jezu is savo miestu del kazkokiu kiauliu? 😦

Mat8:28 Kai Jėzus priplaukė kitą krantą gergeziečių krašte, Jam priešais atbėgo du demonų apsėstieji, išlindę iš kapinių rūsių. Juodu buvo tokie pavojingi, kad niekas negalėjo praeiti anuo keliu.
29 Ir štai jiedu ėmė šaukti: „Ko Tau iš mūsų reikia, Jėzau, Dievo Sūnau?! Atėjai pirma laiko mūsų kankinti?“
30 Toli nuo jų ganėsi didelė banda kiaulių.
31 Demonai prašė: „Jeigu mus išvarysi, tai leisk sueiti kiaulių bandon“.
32 Ir Jis jiems tarė: „Eikite!“ Tuomet demonai išėjo ir apniko kiaules. Ir štai visa banda metėsi nuo skardžio į ežerą ir prigėrė vandenyje.
33 Piemenys pabėgo ir, pasiekę miestą, viską išpasakojo, taip pat ir apie apsėstuosius.

34 Tada visas miestas išėjo pasitikti Jėzaus ir, Jį pamatę, maldavo pasišalinti iš jų krašto.

Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Vaidas, užduodamas tuos klausimus, norėjau ne atsakymo, o tik parodyti kiek vatikanizmas įnešė chaoso į Dievo Žodį. Kai netgi išmanantys Dievo Žodį, nesusigaudo ar Įstatymas išpildytas, ar tik pusiau; ar įrašytas, ar ne; vieniems panaikintas, kitiems ne; jei dar pridėsim tokį skirstymą kaip moralinį ir ritualinį, tai išvis nesuprasim kas panaikinta, kas išpildyta, o kas įrašyta. Bet žvelgiant iš mesijinės krikščionybės pusės nesusipratimų nėra.
Vaidas Krasauskas
Vaidas Krasauskas Ne prie ko cia vatikanizmas. Cia NT pasakyta, kad istatymas panaikintas. Kaip supranti, jog istaytmas irasytas i sirdis, taip ir neatsakei, Arvydas Buivydas.
Petras Spinke
Petras Spinke Ai, daba įstatymas įrašytas į širdis, kad žinotum ką valgyti, o ko neėsti…..supratau
Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis Stai avies steikas ir sonkauliukai….

Gintaras Delinikaitis's photo.
Laima Briediene
Laima Briediene Stai avis ,Gintarai . Pagal Jusu modeli …

Laima Briediene's photo.
Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis Kodel i Nojaus arka buvo imami nesvarus ir svarus gyvuliai ir gyvunai…????
Laima Briediene
Laima Briediene Geras klausimas ,Gintarai ! Ar pastebejote ,kad svariu gyvunu buvo imama po 7 poras ,o nesvariu – tik po viena ?
Ar nesusimastete ,kodel toks skirtumas ? 🙂
Daina Kiss
Daina Kiss Kadangi, svarus ir nesvarus gyvunai buvo priimti i Nojaus laiva, t.y. pries istatymu paskelbima per Moze, vadinasi,-: svarumas ir nesvarumas egzistavo pries istatymu paskelbima, ir istatymu “panaikinimas” Naujuoju Testamentu- negalioja, nes nesvara buvo dar pris istatymu isigaliojima.

Jums, brangieji, tai yra kaip patikra paklusnumui!
Nojus, nebudamas po istatymu, neaukojo nesvariu padaru savo Dievui.
Jus gi, pasiskelbe esa sventyklomis ir kunigais, kisate i savo guzius viska is eiles be jokios atrankos.

Dievas isake Nojui paimti nesvariu gyvunu i laiva tam, kad mes, paskutiniais laikais, butume ismeginti taip pat kaip savo laiku Ieva…kuri susizavejo graziu ir “tinkamu maistui” vaisiumi… 🙂

Daina Kiss
Daina Kiss The Original Greek Manuscripts do not even carry “(In saying this, Jesus declared all foods clean)” which is in Mark 7:19.

This had been a later addition by some of the translators to give this verse more clarity. And this was the reason why the KJV Bible did not have this part included. Since this was cleared out, I now had to make sure whether the decision by the Translators to add “(In saying this, Jesus declared all foods clean)” was valid. Whether Yeshua was clearly stating that the Food Laws were no more. Looking at the context of the 7th Chapter of Mark leading upto verse 19 was essential to make this decision. Let us study Mark 7, from verse 1, and work our way down to the verses in question.

Mark 7:1-21 – Is it about eating any food or eating food without the tradition of washing the hands?
Reading Mark 7:1-4, I recognized that the story began with the Pharisees accusing some of Yeshua’s disciples of not washing their hands before eating bread. And Mark went on to note how the Pharisees and the Jews would not eat without washing their hands according to the “Tradition of the Elders”. And how they don’t eat without washing after coming from the marketplace and how they have a lot of these traditions like washing of cups, pots, brazen vessels and tables.

http://www.codexsinaiticus.org/en/manuscript.aspx…

Laima Briediene
Laima Briediene Is tiesu ,Dievas leidzia daug negeru ir nesvariu dalyku musu ismeginimui … Bet dar yra kita priezastis ,kodel Dievas sukure kai kuriuos gyvunus ne maistui . Jie turi savo paskirti ,dazniausiai tai yra musu aplinkos sanitarai ,sunaikina atliekas ir pan .
Laima Briediene
Laima Briediene O Nojus paeme zymiai daugiau svariu gyvunu (po 7 poras) ,kad turetu ju pakankamai maistui ir aukojimui . 🙂
Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis Daina Kiss, reikejo ryto palaukt, gal susapnavusi butumet ka nors geriau, nei pasidalinot “apreiskimais” …🙂 🙂
Laima Briediene
Laima Briediene Gintarai ,Jusu sapnai po tokiu gauruotos avikiaules steiku ir sonkauliu turetu buti labai apsunke ir tamsus , kaip ir Jusu “apreiskimai” … 🙂
Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis ….kol kas tik klausima uzdaviau. O komentarai apie sanitarus…🙂
Laima Briediene
Laima Briediene Tai juk apreiskete mums “avi” ir Dainai apreiskete jos sapnus . 🙂
Be to ,anksciau apreiskete daug dalyku ,neliko uzmirsti .
Daina Kiss
Daina Kiss Ponas Gintaras Delnikaitis kaip visada savo repertuare. Vietoj diskutavimo pasiruošęs pasispjaudyti. 😦
Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis Ar ne keista, kodel nera atsakymo, kaip jums atrodo Laima…? Pasufleruosiu atsakyma, kita karta 🙂
Zilvis Kiselis
Zilvis Kiselis Delnikaitis tai is kur atsakymo lauki ar is Ученики Йешуа ar is duonininku
Daina Kiss
Daina Kiss Kai kam jokie atsakymai jau nepadės. 🙂
Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis Atsakyma Zilvi turiu ir be Ученики Йешуа, net nzn apie ka jie diskutuoja…🙂
Zilvis Kiselis
Zilvis Kiselis tas klausymas parejo is ten Shlyoma ji uzdave manau jis turi varijanta atsakymo kaip turbut ir kiekvienas kazkoki turi tik koks bus teisingas cia ir yra svarbiausiai arba is vis visi gali buti pro sali.
Laima Briediene
Laima Briediene Tai pasidalinkite savo atsakymu ,Gintarai ,neslepkite apreiskimo nuo musu . As tai pasidalinau ,kaip man atrodo . 🙂
Daina Kiss
Daina Kiss Dedikacija ponui Gintarui Delnikaiciui

Is esmes, labai pageidauciau, kad ponas Gintaras Delnikaitis susilaikytu savo komentarais mano atzvilgiu. As suprantu, kad turedamas administratoriaus teises, jus, Gintaras Delnikaiti, turite tokia galimybe, matyti mano pasisakymus, nors as asmeniskai-: jusu persona esu istrynusi is matymo lauko del sventos ramybes.
Tuo budu, butu teisinga negvildenti mano asmenybes viesame aptarime.
Busiu labai dekinga, jei sugebesit ivertinti padeti ir priimti teisinga sprendima.
Su pagarba Daina Kiss 🙂

Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis Taip Zilvis Kiselis, klausimas “koks bus teisingas atsakymas ir yra svarbiausia”. Nereiketu susiaurinti savo samprotavimo, svarus, nesvarus gyvunas istatymo kontekste, nes Dievas sukure viska perfect, jugi nebuvo Jo plane viena diena sukurti svarius gyvius, kita diena nesvarius, ar ryte svarius, vakare ne….
Zilvis Kiselis
Zilvis Kiselis Svarus ir nesvarus valgymo atzvilgiu . Viskas perfekt iki isakymo sulauzymo po to viskas pasikeite. Kaip ir augalai tinkantys maistui ir ne.nuodingi ir ne.
Siaurinti ir platinti tu renkiesi ,bet yra tebuna TEVE tavo valia kaip danguje kur visi paklusta, ir zemeje tas pats galioja ,bet zmogus su savo isvedziojimai ir tradicijomis renkasi ka renkasi.
Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis Jevai nepaklusus Dievo zodzio patarimui nevalgyti. nuo neleistino medzio…, neitakojo gyvunu tapti svariais ir nesvariais, tai ivyko daug veliau…. Taigi siaurinti ir platinti pasirinkima turime visi priklausomai nuo to, kas apeiskia, Dvasia ar kunas ir kraujas.
Daina Kiss
Daina Kiss Klaidziojanciu apreiskimu gaudytojams:

Mato16:17 Jėzus jam atsakė: „Palaimintas tu, Simonai, Jonos sūnau, nes ne kūnas ir kraujas tau tai apreiškė, bet mano Tėvas, kuris yra danguje.

TEVAS neapreiskia kitaip, nei jau apreiske, nes JIS nesikeiciantis!,- kuno apreiskimai neturi jokios galios ir reiksmes, nes kinta net nuo temperaturos svyravimu.
Pradz.9:3 Visa, kas juda ir gyva, bus jums maistui; visa jums duodu, kaip daviau žaliuojančius augalus.
4 Tik mėsos su gyvybe, kuri yra kraujyje, nevalgykite.

Siki leides valgyti VISKA, JIS nesikeicia, leidzia, VISKA, bet:
1 Korint.10:23 Viskas man leistina, bet ne viskas naudinga. Viskas man leistina, bet ne viskas ugdo!
Geros dienos ir sveiko maisto jusu stalui. 🙂

Laima Briediene
Laima Briediene Daina , si Pr 9:3 eilute nesirisa su kitomis Rasto eilutemis . Gal but tai yra netikslus vertimas . Nemanau ,kad Dievas dave VISA ,KAS JUDA,maistui . Juk Nojus jau zinojo apie nesvarius gyvunus !
Be to ,netgi augalus NE VISUS dave Dievas maistui ,bet tik tam tikrus:
Gen 1:29 Dievas tarė: “Aš jums daviau įvairias žoles, turinčias sėklą, kurios auga žemės paviršiuje, ir visus medžius, kurių vaisius turi sėklą; jums tebūna tai maistas.
Gen 1:30 Ir visiems žemės gyvūnams, visiems padangių paukščiams ir visiems, kas kruta ant žemės, kas turi gyvybę, daviau visus žaliuojančius augalus maistui”. Ir taip įvyko.

Pradz 9:3 eilute kaip tik ir pabrezia ,kad dave judancius gyvius taip ,kaip dave augalus…Tai reiskia – ne visus ! 🙂
Pradz.9:3 Visa, kas juda ir gyva, bus jums maistui; visa jums duodu, kaip daviau žaliuojančius augalus.

Laima Briediene
Laima Briediene Gen 6:19 Į arką įsivesk po du kiekvienos rūšies gyvius – patiną ir patelę, kad išliktų gyvi su tavimi.
Gen 6:20 Iš paukščių, iš gyvulių ir iš visų žemės roplių pagal jų rūšį teįeina pas tave po du, kad išliktų gyvi.
Gen 6:21 Pasiimk visokio maisto<—— ir susikrauk į arką, ir tai tebūna maistas tau ir jiems!

Gen 7:2 Pasiimk ——-> iš visų švarių gyvulių po septynetą patinų ir patelių, o iš visų nešvarių gyvulių – po patiną ir patelę,
Gen 8:20 Nojus pastatė Viešpačiui aukurą ir, paėmęs —–>iš visų švarių gyvulių ir paukščių, aukojo deginamąsias aukas. (AUKOJO IR tuo paciu VALGE ) .

Taigi is siu eiluciu galime matyti ,kad Dievas liepe pasiimti svariu gyvunu zymiai daugiau (po 7 poras) ,kad uztektu ir maistui bei aukojimui . O nesvariu ,kad tik isliktu gyvi . 🙂

Laima Briediene
Laima Briediene Did Noah Eat Kosher too?
Yes.

“Everything that lives and moves will be food for you. Just as I gave you the green plants, I now give you everything.” Genesis 9:3
“Everything” is defined by the change from a plant-only diet to a new diet consisting of plants *and* animals — that is, “everything.” But that doesn’t mean one could eat *every* animal anymore than one could eat *every* plant. Let’s look at the passage concerning the original vegetable diet:

“….I have given every green herb for food, and it was so.” Genesis 1:30
Now “every green herb” above doesn’t mean “every single existing green herb.” It means “every green herb that is appropriate for food.” Clearly neither Adam or Noah were eating poison ivy salads or snacking on poisonous berries! Does Scripture support limiting green herbs this way? Sure, let’s look at Genesis 6:21: “And take thou unto thee of all food that is eaten, and gather it to thee; and it shall be for food for thee, and for them.'” Note that Noah is commanded to take all the edible foods into the ark. So then, not ‘every green herb’ was edible, only ‘every green herb given for food’ was edible. If you come to my house to spend a week, I will encourage you to raid my refrigerator and eat anything in it. Does that mean I’m encouraging you to eat the box of baking soda and the kitty antibiotics that are also in my fridge? *Every* and *all* need to be defined within proper context of what G-d deems suitable for human consumption. We know G-d made known to Noah the distinction between clean and unclean animals (Genesis 7:2,8); it is clear from earlier texts that G-d had instructed man on which green things were suitable for human consumption; it is only logical that G-d also revealed which animals were fit for human consumption when he broadened man’s diet to include animals … clean animals. Basically, the clean animals that could be sacrificed were also the animals which could be eaten; later confirmed by reiteration in the Torah given at Sinai.

http://www.lightofmashiach.org/kosher.html

Animals And Kashrut
LIGHTOFMASHIACH.ORG
Daina Kiss
Daina Kiss Nzn. Kodėl nesiriša Pradz. 9:3eilutė. Negi pas jus išversta kitaip? Vėliau patikrisiu visus įmanomus vertimus. 🙂 mano galva, viskas čia puikiausiai rišasi. Koks tada minėtos eilutės vertimas ir prasmė?
Ir nuo žaliuojančių augalų leista valgyti VISU. Tik su sąlyga, kad išskirtuosius ( be sėklius) ir konkrečias pasekmes nešančių, pasiūlyta nevalgyti. Pasirinkimas buvo duotas nuo pat pradžių. Jūs manote kitaip? Kokiu pagrindu tuomet?
Daina Kiss
Daina Kiss Tai, kad Nojus savo valtyje turėjo daugiau švarių nei nešvarių gyvūnų, nereiškia, kad jis juos pjovė ir valgė būdamas uždarytas valtyje. Tai tik prielaida. Septyni – kiek vieno švaraus, tai pilnumos skaičius, bet ne meniu.
Aukojo švarius, tai suprantama, tik Kainas aukojo , daržoves pagal savo supratimą. 🙂
Laima Briediene
Laima Briediene Ta eilute isvis iskrinta is konteksto ,jeigu vertimas yra toks ,koki paprastai matome…
Cia kontekste yra kalbama visai ne apie maista,duodama zmogui ,bet apie tai ,kad zmogus valdo gyvunus ir kad gyvunai bei zmones neturi teises zudyti zmoniu . Uz tai Dievas pareikalaus is ju .

O 9:3 eilute pagal konteksta visai ne i tema . Tai greiciausiai kalba apie tai ,ka Dievas dave maistui GYVUNAMS.

Pr/ Gen 9:2 Tesibijo jūsų ir tedreba prieš jus visi žemės žvėrys, visi padangių sparnuočiai, visa, kas gyva žemėje, ir visos jūros žuvys. Visa tai atiduota į jūsų rankas.
Gen 9:3 Visa, kas juda ir gyva, bus jums (JIEMS ?) maistui; visa jums (JIEMS?) duodu, kaip daviau žaliuojančius augalus.
Gen 9:4 Tik mėsos su gyvybe, kuri yra kraujyje, nevalgykite. ??? (Gal jie nevalgys jusu gyvybes ,kuri yra jusu kraujyje ?)
Gen 9:5 Iš tiesų už ——-> jūsų gyvybės kraują Aš pareikalausiu iš kiekvieno žvėries ir žmogaus, kuris pralietų savo brolio kraują.
Gen 9:6 Kas pralieja žmogaus kraują, jo kraujas taip pat bus pralietas, nes žmogus sutvertas pagal Dievo atvaizdą.

Gen 9:2 And the fear of you and the dread of you shall be upon every beast of the earth, and upon every fowl of the air, upon all that moveth upon the earth, and upon all the fishes of the sea; into your hand are they delivered.
Gen 9:3 Every moving thing that liveth shall be meat for you; even as the green herb have I given you all things.
Gen 9:4 But flesh with the life thereof, which is the blood thereof, shall ye not eat.
Gen 9:5 And surely your blood of your lives will I require; at the hand of every beast will I require it, and at the hand of man; at the hand of every man’s brother will I require the life of man.
Gen 9:6 Whoso sheddeth man’s blood, by man shall his blood be shed: for in the image of God made he man.

Daina Kiss
Daina Kiss Naaa. Dievas šiuo atveju nesikalba su gyvūnais, ar netiesa? Žmogui neleista valgyti gyvybę tebeturičius gyvūnus ir gerti jų kraują. Tai kas eina iš konteksto.
Pateikti man kitokį vertimą, jei turit.
Daina Kiss
Daina Kiss Gyvūnai ryja vienas kitą gyvame pavidale, be problemų. Pagonys darė(o) ta patį.
Laima Briediene
Laima Briediene Dievas kalba gyvunams netiesiogiai :
Pr/ Gen 9:2 Tesibijo jūsų ir tedreba prieš jus visi žemės žvėrys, visi padangių sparnuočiai, visa, kas gyva žemėje, ir visos jūros žuvys. Visa tai atiduota į jūsų rankas.
Daina Kiss
Daina Kiss Ar Adomas su Ievute turėjo pasirinkimo teisę? Kaip manote?
Daina Kiss
Daina Kiss Tai pranešas žmogui, del gyvūnų baimiu, ar aš klystu?
Laima Briediene
Laima Briediene Manyciau ,kad visi turi pasirinkimo teise , juk esame sukurti su savo nepriklausoma valia ,o ne kaip marionetes 🙂
Laima Briediene
Laima Briediene Na ,gal ne visai taip , atrodo ,kad cia Dievas duoda potvarki (decree) ,sakydamas ,kad kiekvienas gyvis ar zmogus ,kuris pakenks ZMOGUI ,bus baudziamas .
Gen 9:5 Iš tiesų už ——-> jūsų gyvybės kraują Aš pareikalausiu iš kiekvieno žvėries ir žmogaus, kuris pralietų savo brolio kraują.
Gen 9:6 Kas pralieja žmogaus kraują, jo kraujas taip pat bus pralietas, nes žmogus sutvertas pagal Dievo atvaizdą.
Daina Kiss
Daina Kiss Draudimas be galimybės jį sulaužyti yra vergo prievolė.(KALĖJIMAS) Laivasis gi laisvas nepaklusti. Taip, kaip įrodė tai Adomas.
Daina Kiss
Daina Kiss Taip, Laima, tai yra informacija ŽMOGUI. Gyvūnai Dievo Žodžio Rašte ne studijuoja. Jie vadovaujasi įdėtais instinktais.
Daina Kiss
Daina Kiss Mes žinome, kodėl lauk. žver. Musu bijo. Ne dėl to, kad mes baisūs, o del Dievo potvarkių.
Daina Kiss
Daina Kiss 🙂
Laima Briediene
Laima Briediene Bet kokiu atveju ,jeigu net si eilute ir leidzia Nojui valgyti viska ,kas juda , net ir nuodingus gyvunus ,esmes MUMS tai nekeicia . Niekur Raste nera parasyta ,kad Dievo Istatyme duoti nurodymai maistui MUMS- Dievo Tautai nebegalioja !
Laima Briediene
Laima Briediene http://www.blainerobison.com/bible/food-laws.htm

God issued diet rules for his people Israel, but did Yeshua eliminate those laws as Christians assume?
BLAINEROBISON.COM
Daina Kiss
Daina Kiss Sutinku Laima, 100%, kad kol žemė nepraeis, mums galioja viskas. VISKAS. Išskyrus šventyklos aukas ir iš to išplaukiančias pareigas. Jei sugebam atsirinkti ir nevalgyti kačių maisto, nors jis (maistas) net pavadinimą turi panašiai skambantį, tai tuo labiau nėra taip sunku atskirti neatrajojančių skeltanagių nuo švarių žolėdžių, jeigu taip primygtinai reikia mėsos. 🙂 :*
Arvydas Buivydas
Arvydas Buivydas Vaidas Krasauskas, Įstatymas įrašytas į širdis reiškia, jog jis įrašytas į žmonių protus. Tam, kad žmonės bet kokioje situacijoje žinotų, kokia jiems yra Dievo valia. Kaip Abraomas išgirdo Dievo balsą tarp netikrų kitų dievų, taip ir mes nepasiklystume tarp šimtų religinių konfesijų dievų balsų ir atskirtume Tikrojo balsą. Todėl jei kas skelbtų kitaip negu parašyta Dievo Įstatyme, jo balsas yra netinkamas.Tai tiek trumpai. Jei plačiau, tai iš pradžių reiktų aptarti klausimus, kodėl Dievas ištrėmė Izraelį, sūnaus palaidūno istoriją ir kt. Bet tai jau būtų pamokslas 🙂
Laima Briediene
Laima Briediene Daina ,tai mums galioja viskas 100%, kol žemė nepraeis,ar ” Išskyrus” kazka ? 🙂
Daina Kiss
Daina Kiss Nežinau dėl jūsų, broliukai ir sesutės, bet man galioja Visas Dievo Žodis. Kita kalba kaip aš sugebu jame talpintis. 🙂 O jūs jau patys, kaip nors apsispręskit dėl galiojimo, datų, vartojimo ir šventimų. 🙂
Petras Spinke
Petras Spinke Man iš Biblijos patinka vienas geras dalykas, kad nebereikia einant į bažnyčia nei ožio, nei jaučio vestis, bu Jėzus jau atliko aukojimą už mano kaltes, o visą kitą normaliai, tą progą aš savo ožių ir jaučių stengiuosi atsikratyti kol dar namuose esu 😉
Daina Kiss
Daina Kiss Is dalies jus teisus, Petrai, tik dabar kitas reikalas iskyla, kad vestis nereikia, tai ok, bet, kad tik patys nebutme kaip oziai ir jauciai baznycioj, turiu omenyje palaida galviju banda, kur tik baubimas ir mekenimas, be rysio ir turinio visuose kampuose ir ant pakylos… 😦
Petras Spinke
Petras Spinke Aš pakeliui ožių atsikratau, kartais geras pamokslas padeda
Laima Briediene
Laima Briediene Petrai ,sakote Jums “nebereikia einant į bažnyčia nei ožio, nei jaučio vestis” …O kada reikejo ? 🙂 Niekur negirdejau tokio dalyko ,kad i baznycia (maldos namus-sinagoga) reikejo vestis gyvulius aukojimui . Tik i Sventykla ,kol ji dar stovejo …
Pranasas Ezekielis apraso ,kaip Tukstantmecio Sventykloje (Millennium Temple) bus aukojami gyvuliai .
Tad ,kol sis dangus ir si zeme nepraejo ,neskubekime ismesti is Toros ne vieno taskelio nei bruksnelio ,ka jau kalbeti apie kitus dalykus 🙂
Laima Briediene
Laima Briediene 14. The Ten Words (Commandments) are God’s summation of the Law, and ought to be our focus in applying
ourselves to keep the Law. Aspects of the Law which, because of God’s providence, are impossible for us to
keep, may be suspended (such as the Temple ministry which will be reinstated in the millennial reign of
Yeshua). This is not an annulling of the commandment but a suspending of it for God’s purposes. In some cases,
laws pertain to specific issues which are temporary, such as the laws regarding the dismantling and transporting
of the Tabernacle. Once the Temple was built, these laws no longer had a meaningful function. Theoretically,
at what point God might reinstate the moveable Tabernacle, these laws would once again become
pertinent.
[As to sacrifices in the millennial Temple, this in no way detracts from the finished work of Yeshua as our
eternal sacrifice. Sacrifices in the millennium would fulfill the exact function they did in ancient times, namely,
a visual pointing to the ultimate sacrifice in Yeshua. While the ancient rituals point forward toward the
coming of Messiah and His work, the millennial Temple will point back to what He accomplished as a teaching aid for the nation of Israel.]

http://www.torahresource.com/Englis…/Matthew%205.17-20.pdf

Laima Briediene
Laima Briediene Labai gera studija ,rekomenduoju visiems ,kas nori rimciau pastudijuoti klausimus ,susijusius su Tora

http://servantofmessiah.org/…/12/Torah-Related-Studies.pdf

Gintaras Delinikaitis
Gintaras Delinikaitis Pamokslaujama zinia apie Kristaus kryziu ir evangelijos zinios sviesa yra Dievo jega pajungianti tvarkai ir keicianti zmoniu sirdys. Tai pakeicia gyvuliu aukojimus ir be meiles istatymui vergaujancius..