SABATAS

Ernestas Garmašukis

rpendotsoS: tiyg5rg499Ahhli21h1MYtg7508t6a9a40eg 41e 1c06uds  · 

Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, yra nemažai krikščionių, kurie laikosi sabato (4 Dievo įsakymo), kai tuo tarpu didžiajai daliai krikščionių sabato vietą užima sekmadienis. Ką reiškia sabatas? Nedirbti jokio darbo, nevaikščioti savo kreliais, bet tą dieną paskirti Viešpačiui, įskaitant ir šventųjų susirinkimą. Daugumai ši problema apskritai nesuprantama, nes sabatas žydų kalendoriuje yra septinta diena, mūsų kalendoriuje septinta yra sekmadienis. Nesigilinsiu į šį klausimą, kada ir kas pakeitė kalendorių, bet Biblijoje matome, kad sekmadienis yra pirmoji savaitės diena, kada prisikėlė mūsų Viešpats Jėzus Kristus. Iki Kristaus prisikėlimo buvo viskas aišku – reikėjo laikytis sabato – septintos dienos (įskaitant ir susirinkimą). „Jis atėjo į Nazaretą, kur buvo užaugęs. Šabo dieną, kaip pratęs, nuėjo į sinagogą ir atsistojo skaityti.“ (Luko 4:16).

Kodėl tuomet dauguma krikščionių švenčią ne sabatą (šeštadienį), bet sekmadienį? Paprasčiausias atsakymas būtų – nes tą dieną prisikėlė Kristus – svarbiausias įvykis krikščionybėje. Tačiau daugelio toks atsakymas netenkina, jie beda pirštu į ketvirtą Dievo įsakymą. Tačiau nepamirškime, kad Dievas per Jėzų Kristų sudarė naują sandorą. Taigi, ką apie tai kalba NT? Kodėl sekmadienis?

Visų pirma, šią dieną nustatė pats Kristus. „Tos pirmosios savaitės dienos vakare, durims, kur buvo susirinkę mokiniai, dėl žydų baimės esant užrakintoms, atėjo Jėzus, atsistojo viduryje ir tarė: „Ramybė jums!“ (Jono 20:19). Tai buvo pirmasis kartas, kai Kristus atėjo į mokinių susirinkimą. Aišku, tai galima paaiškinti, kad tai buvo pirmoji prisikėlimo diena, Kristus nenorėjo laukti iki sabato. Tačiau atkreipkime dėmesį, kad antrą kartą jis pasirodė susirinkime taip pat sekmadienį, t.t., pirmąją savaitės dieną. “Po aštuonių dienų Jo mokiniai vėl buvo kambaryje, ir Tomas su jais. Jėzus atėjo, durims esant užrakintoms, atsistojo viduryje ir prabilo: „Ramybė jums!“ (Jono 20:26). Po aštuonių dienų, reiškia mūsų skaičiavinu po savaitės, nes pirmoji diena taip pat buvo įskaitoma. Pav., Jis sakė jiems: „Žmogaus Sūnus bus atiduotas į žmonių rankas, ir jie nužudys Jį. Nužudytas Jis po trijų dienų prisikels.“ (Mork. 9:31), pasakyta, kad Kristus prisikels po trijų dienų, nors buvo nukryžiuotas penktadienį, o prisikėlė sekmadienį, t.y. penktadienis taip pat buvo įskaitytas.

Taigi matome, kad Kristus du kartus pasirodė mokinių susirinkime, taip nustatydamas jo dieną – ir ta diena buvo sekmadienis.

Kad mokiniai rinkdavosi sekmadienį, aiškiai matome iš Apaštalų darbų 20 skyriaus. “Pirmą savaitės dieną, mokiniams susirinkus laužyti duonos, Paulius mokė juos ir, kadangi žadėjo rytojaus dieną iškeliauti, tai užtęsė savo kalbą iki vidurnakčio.” (Apd. 20:7). Atkreipkime dėmesį, kad Paulius iš Filipų išplaukė po Neraugintos duonos dienų, o jau sekmines norėjo sutikti Jeruzalėje, tai yra, jis skubėjo – taip, kad net neužsuko į Efezą, o tik trumpai susitiko su Efezo vyresniaisiais. “Kad netektų gaišti Azijoje, Paulius nutarė aplenkti Efezą, nes jis skubėjo, norėdamas, jei įmanoma, Sekminių dieną būti Jeruzalėje.” (Apd. 20:16). Nepaisant skubėjimo, Paulius Troadėje išbuvo net visa savaitę. Kodėl? Galimai dėl to, kad norėjo sulaukti susirinkimo. Nes jis atvyko antradienį, o išvyko iškart kitą dieną po susirinkimo, net nepailsėjęs po ilgos kalbos – matome, kad jis turėjo ką pasakyti Troadės tikintiesiems. Jei susirinkimai būtų vykę ir kitomis dienomis, Paulius paskutinę dieną, prieš kelionę, nebūtų taip ilgai užtrukęs su savo kalba.

Susirinkimai sekmadieniais vyko ir kitose bažnyčiose, pav., Korinte. “Pirmąją savaitės dieną kiekvienas iš jūsų teatideda pagal tai, kiek turi, kad rinkliavos neprasidėtų tik man atvykus.” (1 Kor. 16:2).

Dar būtų galima paminėti Apreiškimo knygą. Apreiškimas Jonui buvo duotas Viešpaties dieną. “Aš buvau Dvasios pagautas Viešpaties dieną ir išgirdau už savo nugaros galingą balsą, tarsi trimitą, sakantį: „Aš esu Alfa ir Omega, Pirmasis ir Paskutinysis”. (Jono 1:10). Kas toji Viešpaties diena? Jei tai būtų sabatas, Jonas taip būtų ir parašęs, nes niekur kitur jis nevadina sabato Viešpaties diena. Žodis “Viešpaties” čia susijęs būtent su Kristumi, nes graikų žodis “kuriakos” NT panaudotas tik du kartus, pirmą kartą laiške korintiečiams (11:20) “Jūs susirenkate kartu, bet ne Viešpaties (kuriakos) Vakarienės valgyti”. Taigi, kaip matome Viešpaties diena yra ta diena, kai vykdavo susirinkimai.

Tiek iš Biblijos. Galiu pridėti ir savo liudijimą. Kai evangelizacijos metu susidūrėme su Elenos White pasekėjais, kurie daug kalbėjo apie sabato laikymąsi, nusprendėme su žmona pasimelsti šiuo klausimu, nes kalbėjo gana įtikinamai. Buvo toks regėjimas – statoma plytų siena priešais mane, užtverianti kelią eiti toliau. Tačiau paskui kažkas tą sieną stipriu spyriu sugriovė, ir pasijutau vėl laisvas. Taigi supratau, kad galima patekti į spąstus, iškart atmetėme šį mokymą.

Beje, svarbu, iš kokio šaltinio tas mokymas atėjęs – daugiausia iš adventistų bažnyčios. Adventistų bažnyčia jau pasižymėjo klaidingomis pranašystėmis dar iki Elenos White – kai laukė tam tikrą dieną Kristaus atėjimo ir tai neįvyko. Todėl nenuostabu, kad netrukus po to iškilo toje bažnyčioje dar viena tokio tipo “pranašė”. Nenoriu analizuoti plačiau jos mokymo, tačiau tai ne Dievo pranašas (pav., jos mokymas apie pragarą). O adventistai jos raštus studijuoja ne ką blogiau nei Bibliją – panašiai kaip katalikams katekizmas ar popiežių dogmos – nors Raštas aiškiai sako nieko nepridėti.

Dar būtų galima paminėti istorinius pirmosios bažnyčios šaltinius (taupydamas jūsų laiką necituosiu). Iš jų matome, kad ankstyvieji krikščionys taip pat rinkdavosi sekmadienį. Žinoma, pradžioje buvo žydų bažnyčių, kurios šventė sabatą, tačiau žydų krikščioniškos bendruomenės netrukus išnyko.

Taigi kuo reikia remtis – ar ST, ar naujuoju? Kuri diena yra Viešpaties diena? Nepamirškime, kad yra dvi sandoros – naujoji ir senoji. “Jeigu ta pirmoji būtų buvusi be trūkumų, nebūtų reikėję ieškoti vietos antrajai.” (Hebr. 8:7). Naujoji sandora nereiškia, kad panaikinama senoji. Čia panašiai galime įsivaizduoti, kad Seimas prima tam tikrus įstatymo pakeitimus. Jie nereiškia, kad senieji įstatymai nebegalioja. Tačiau ten, kur senasis ir naujasis įstatymai kalba apie tuos pačius dalykus – GALIOJA NAUJASIS. Nes antraip ir apsipjaustyti reikėtų. (Beje, šios operacijos vis dar populiarios tam tikrose šalyse, pav., JAV – ne tiek dėl tikėjimo, kiek dėl fiziologinių dalykų). Tačiau Paulius griežtai draužia apsipjaustyti dėl tikėjimo. Kodėl? Nes tuo tu parodai, kad tau senoji sandora yra svarbesnė už naująją. O čia jau labai didelis pavojus – velniui tik to ir tereikia. Tuomet jau ir kariauti galima, ir apskritai, atkristi nuo Dievo malonės.

Taigi, dabar sabato laikymosi klausimas yra panašiai kaip Pauliaus laikais apipjaustymo klausimas – kokią tu sandorą laikai aukštesne – su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. “Štai aš, Paulius, sakau jums: jeigu būsite apipjaustyti, Kristus nebebus jums niekuo naudingas.” (Gal. 5:2). Perfrazuojant galima pasakyti:

JEI TU LAIKAISI SABATOS (ne sekmadienio), KRISTUS TAU NEBEBUS NIEKUO NAUDINGAS.

All reactions:

28Kęstutis Kralikas, Elvis Bendoraitis and 26 others

52 comments

1 share

Like

Comment

Share

Most relevant

Saulius Kaminskas

o kuo Kristus yra mums naudingas?:)

2

  • 1d
  • Like
  • Reply

Ernestas Garmašukis replied

 ·

5 Replies

Romualdas Repšys

1 Kor 7,19

19 Apipjaustymas yra niekas ir neapipjaustymas yra niekas, tik Dievo įsakymų laikymasis yra viskas.… 

See more

3

  • 1d
  • Like
  • Reply

Romualdas Repšys

Apr 11,19

19 Ir atsidarė danguje Dievo šventykla, ir pasirodė Jo šventykloje Jo Sandoros skrynia. Ir radosi žaibai, balsai, griaustiniai, žemės drebėjimas ir didelė kruša.… 

See more

2

  • 1d
  • Like
  • Reply

Romualdas Repšys

Apr 12,17

17 Ir slibinas įnirto prieš moterį, ir metėsi kautis su kitais jos palikuonimis, kurie laikosi Dievo įsakymų ir turi Jėzaus Kristaus liudijimą.… 

See more

3

  • 1d
  • Like
  • Reply

Romualdas Repšys

1 Jn 5,3

3 Nes tai yra Dievo meilė -Jo įsakymus vykdyti. O Jo įsakymai nėra sunkūs.… 

See more

3

  • 1d
  • Like
  • Reply

Ernestas Garmašukis

Romualdas Repšys apie Dievo žodžio vykdymą. Kaip ir minėjau, senoji sandora galioja ten, kur neprieštarauja Naujajai.

2

  • 1d
  • Like
  • Reply

Romualdas Repšys

Ernestas Garmašukis galima konkrečiau?

  • 1d
  • Like
  • Reply

Ernestas Garmašukis

Romualdas Repšys pav., jei ST apsipjaustyti būtina, naujame – ne tik nebūtina, bet ir negalima (laiškas Galatams). Na galiu vardinti ir toliau, tik čia jau atskiras postas gausis. Juk viskas parašyta, Romai

Gal 4:10-11 Jūs laikotės dienų, mėnesių, laikotarpių, metų. Aš baiminuosi dėl jūsų, kad kartais nebūčiau veltui dirbęs jūsų labui.

Col 2:16-17 Taigi niekas tenesmerkia jūsų dėl valgio ar gėrimo, dėl švenčių, jauno mėnulio ar sabato dienų. Visa tai tėra būsimųjų dalykų šešėlis, o kūnas yra Kristaus.

  • 1d
  • Like
  • Reply
  • Edited

Rasa Petrauskienė

Ernestas Garmašukis , o kodėl manote, kad čia kalbama apie šabatą ir Dievo šventes? Juk to nerašo. Ar šitoje ištraukoje nekalbama apie pagoniškus dalykus, kurių jie laikėsi?

  • 1d
  • Like
  • Reply
  • Edited

Ernestas Garmašukis

Rasa Petrauskienė ne, ne apie pagoniškus, o žydiškus. Juk visas laiškas Galatams apie tai kalba. Tas pats ir kolosiečiams. Čia sabatas konkrečiai paminėtas. O jų laikytis vertė keliaujantys įtikėję žydai.

  • 1d
  • Like
  • Reply

Rasa Petrauskienė

Ernestas Garmašukis , kur šabatas konkrečiai paminėtas pacituokite.

  • 1d
  • Like
  • Reply

Ernestas Garmašukis

Rasa Petrauskienė tai kad jau pacitavau, paskaitykit iki galo. Kolosiečiams 2:16-17

  • 1d
  • Like
  • Reply

Romualdas Repšys

Ernestas Garmašukis

Kol 2:16-17 Taigi niekas tenesmerkia jūsų dėl valgio ar gėrimo, dėl švenčių, jauno mėnulio ar sabato dienų. Visa tai tėra būsimųjų dalykų šešėlis, o kūnas yra Kristaus.

Visi atsakymai yra Kun 23 skyriuje.

Metuose buvo 7 metinės apeiginės šventės, kurių metu buvo dienos, kuriose buvo nedirbama (šabai). Jos nesutapo su šabu iš Dešimties Dievo įsakymų.

Visos apeiginės šventės rodė į Kristų – buvo šešėlis. Pavyzdžiui, paschos avinėlis – Jėzus Kristus, sekminės – Šv. Dvasios atsiuntimas ir t.t.

Šabas iš Dešimties Dievo įsakymų, nebuvo šešėliu. Tai diena, skirta nepamiršti, kad yra Kūrėjas, kuris visa sukūrė.

Kuri diena yra septinta, o kuri pirma savaitės diena, teisingai paaiškina net katalikai.

May be an image of text
  • 23h
  • Like
  • Reply

Ernestas Garmašukis

Romualdas Repšys čia tame laiške kolosiečiams sakoma tenesmerkia kad nesilaiko sabato – tai darė įtikėję žydai. Nes čia juk pagonių bažnyčiai rašo. Toliau Paulius paaiškina: Kol 2:23 Tiesa, tai atrodo išmintingai dėl susikurto pamaldumo, tariamo nusiž… 

See more

  • 23h
  • Like
  • Reply

Romualdas Repšys

Ernestas Garmašukis pabandyk atsakyti į kitus, ankščiau mano užduotus klausimus komentaruose. Gal pasidarys aiškiau?

  • 23h
  • Like
  • Reply

Write a reply…

Gintaras Petronavicius  · 

Follow

Pagonys

  • 1d
  • Like
  • Reply

Laime Panina

Ačiū jums – labai išsamiai ir aiškiai 🤗💓

4

  • 1d
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Izaijo 1:11-15 LBD-KAN‬‬

[11] „Negi man reikia jūsų aukų gausybės? – sako VIEŠPATS. – Man jau įgriso jūsų deginami avinai ir penimų veršių taukai; neteikia man malonumo jaučių, avių ir ožių kraujas. [12] Kai ateinate pamatyti mano veido, ar prašo to kas iš jūsų? [13] Netrypkite daugiau mano prieangių! Liaukitės aukoti bevertes atnašas, smilkalai kelia man pasibjaurėjimą. Jaunaties ir šabo, sueigų šaukimo, iškilmių su piktais darbais aš negaliu pakęsti. [14] Jūsų jaunatimis ir iškilmėmis aš šlykščiuosi; jie man našta, kurią pailsau nešti. [15] Kai jūs tiesite rankas, aš nukreipsiu savo akis nuo jūsų. Net jei ilgai melsitės, aš jūsų negirdėsiu. Jūsų rankos kruvinos!

https://bible.com/bible/419/isa.1.12.LBD-KAN

Izaijo 1:12 Kai ateinate pamatyti mano veido, ar prašo to kas iš jūsų? | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

BIBLE.COM

Izaijo 1:12 Kai ateinate pamatyti mano veido, ar prašo to kas iš jūsų? | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

Izaijo 1:12 Kai ateinate pamatyti mano veido, ar prašo to kas iš jūsų? | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

4

  • 1d
  • Like
  • Reply

Rasa Petrauskienė

Tomas Valaitis , kodėl nepatiko aukos Jam? Dėl kruvinų rankų? Dėl neklausymo kitose srityse? Dėl to, apie ką ir Jo sūnus kalba, kai sako, kad paliktume auką prie aukuro, jei brolis turi šį tą prieš mane.

2

  • 1d
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

Rasa Petrauskienė Todėl kad žmonės nusidėdavo,nusisukdavo nuo Dievo,ir dar stabus taip pat pradėdavo garbinti.

2

  • 1d
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

Rasa Petrauskienė ‭‭Amoso 5:21-27 LBD-KAN‬‬

[21] Nekenčiu, niekinu jūsų šventes, nerandu jokio malonumo jūsų iškilmėse. [22] Nors jūs atnašaujate man deginamąsias aukas ir javų atnašas, aš jų nepriimsiu; į jūsų penimų galvijų atnašas nepažvelgsiu. [23] Pasitraukite šalin su savo giesmių triukšmu; aš neklausau jūsų arfų skambesio! [24] Tevilnija teisingumas lyg upės srovė, o teisumas – lyg nuolat tekanti upė. [25] Ar atnašavote man aukas ir javų atnašas per anuos keturiasdešimt metų dykumoje, Izraelio namai? [26] Jūs nešėtės savo karalių Sikutą ir savo dievo žvaigždę Kijūną – stabus, kuriuos pasidarėte. [27] Išvarysiu jus į tremtį anapus Damasko“, – sako VIEŠPATS; jis vardu Galybių Dievas.

https://bible.com/bible/419/amo.5.21.LBD-KAN

Amoso 5:21 Nekenčiu, niekinu jūsų šventes, nerandu jokio malonumo jūsų iškilmėse. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

BIBLE.COM

Amoso 5:21 Nekenčiu, niekinu jūsų šventes, nerandu jokio malonumo jūsų iškilmėse. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

Amoso 5:21 Nekenčiu, niekinu jūsų šventes, nerandu jokio malonumo jūsų iškilmėse. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

  • 1d
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

Rasa Petrauskienė ‭‭Izaijo 44:6-20 LBD-KAN‬‬

[6] Taip kalba VIEŠPATS, Izraelio Karalius ir Atpirkėjas, Galybių VIEŠPATS: „Aš esu pirmas, aš esu paskutinis, be manęs kito dievo nėra. [7] Kas prilygsta man? Tegu pasirodo, tegu pasako, pareiškia ir paaiškina! Kas žiloje senovėje sukūrė tautą? Tai, kas turi įvykti, jie tepasako! [8] Nenusigąskite, nebijokite: argi aš jau seniai to nepaskelbiau ir neapreiškiau? Juk jūs mano liudytojai! Ar yra gi kitas Dievas be manęs? Ar yra kokia nors Uola be manęs?“ [9] Niekingi visi tie, kurie daro stabų statulas; jų branginamieji negali jiems niekuo padėti. Jų garbintojai akli, jiems stinga išmanymo, jie tik patys save kvailina. [10] Kas dievą daro ar liedina stabą be noro užsidirbti? [11] Žiūrėk, kaip jo garbintojai bus sugėdinti, nes jų meistrai – tik marūs žmonės! Kai jie visi susirinks ir prisistatys, juos pagaus baimė ir apims gėda. [12] Kalvis daro jį iš geležies, įpučia anglis, kūju kala stabą. Tvirta ranka jį doroja, kol išalksta ir pavargsta. Vandens negeria, todėl visiškai nusilpsta. [13] Stalius pamatuoja medį virvele ir nusibraižo stabą rašikliu. Jis obliuoja medį obliumi, aprėžia skriestuvu ir išskobia iš jo atvaizdą vyro – dailaus žmogaus, tinkamą stovėti šventykloje. [14] Jis kertasi kedrą, pasirenka dar kiparisą ar ąžuolą iš medžių miške, o gal net pasodina kedrą, kad lietus jį užaugintų. [15] Dalį kamieno žmogus sunaudoja kurui: šildosi prie degančių malkų ir jomis pakuria ugnį krosnyje duonai kepti. Žmogus iš rąsto išsidrožia net dievą ir garbina jį, iš medžio pasidaro stabą ir kniūbsčias puola prieš jį. [16] Rąstigalį žmogus sudegina ugnyje, ant jo žarijų kepasi mėsą, sotinasi kepsniu, vis šildydamasis prie ugnies ir kartodamas: „O, kaip man šilta, net karšta!“ [17] O kas dar liko iš medžio, iš to išdrožia dievą – savo stabą, klupčioja ir kniūbsčias puola prieš jį, maldaudamas: „Gelbėk, nes tu mano dievas!“ [18] Stabai nieko nežino, nieko negalvoja, nes jų akys apvilktos; jie nemato akimis, nesupranta širdimi. [19] Tačiau niekas nesusiprotėja, neturi supratimo nei išmanymo pasakyti: „Rąstigalį įmečiau į ugnį, ant jo žarijų išsikepiau duonos, pasispirginau mėsos ir pasisotinau. Nejaugi iš jo liekanos sau bjaurų stabą darysiu ir rąstigalį garbinsiu?“ [20] Kas maitinasi pelenais, tą bus širdis apgavusi ir suvedžiojusi. Neišgelbės jis savęs ir nesakys: „Ar tas daiktas, kurį laikau savo dešinėje, nėra apgavystė?“

https://bible.com/bible/419/isa.44.6.LBD-KAN

Izaijo 44:6 Taip kalba VIEŠPATS, Izraelio Karalius ir Atpirkėjas, Galybių VIEŠPATS: „Aš esu pirmas, aš esu paskutinis, be manęs kito dievo nėra. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Bib

BIBLE.COM

Izaijo 44:6 Taip kalba VIEŠPATS, Izraelio Karalius ir Atpirkėjas, Galybių VIEŠPATS: „Aš esu pirmas, aš esu paskutinis, be manęs kito dievo nėra. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Bib

Izaijo 44:6 Taip kalba VIEŠPATS, Izraelio Karalius ir Atpirkėjas, Galybių VIEŠPATS: „Aš esu pirmas, aš esu paskutinis, be manęs kito dievo nėra. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Bib

  • 23h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

Rasa Petrauskienė ‭‭Psalmynas 135:15-18 LBD-KAN‬‬

[15] Tautų stabai – iš sidabro ir aukso, žmogaus padaryti. [16] Jie turi burnas, bet nekalba, turi akis, bet nemato. [17] Jie turi ausis, bet negirdi, nėra nė alsavimo jų burnose. [18] Panašūs į juos t… 

See more

Psalmynas 135:15 Tautų stabai – iš sidabro ir aukso, žmogaus padaryti. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

BIBLE.COM

Psalmynas 135:15 Tautų stabai – iš sidabro ir aukso, žmogaus padaryti. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

Psalmynas 135:15 Tautų stabai – iš sidabro ir aukso, žmogaus padaryti. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

  • 23h
  • Like
  • Reply

Write a reply…

Romualdas Repšys

Danieliaus knyga, 7 sk.

25 Jis kalbės išdidžiai prieš Aukščiausiąjį ir vargins Aukščiausiojo šventuosius, sumanys pakeisti laikus ir įstatymą. Jie bus atiduoti į jo rankas vienam laikui, dviem laikams ir pusei laiko.

26 Po to teismas atims iš jo valdžią, jo karalystę sužlugdys ir sunaikins.

27 O karalystė, valdžia ir viso pasaulio karalysčių didybė bus atiduota Aukščiausiojo šventųjų tautai. Jo karalystė bus amžina, visos valdžios Jam tarnaus ir Jo klausys’.

Kas, kada ir kaip pakeitė laikus ir įstatymą?

3

  • 1d
  • Like
  • Reply

Ernestas Garmašukis

Romualdas Repšys Kristus. Daug kas keitėsi, pav., Mat 5:38-39 LT-BTZ 38 “Jūs girdėjote, jog buvo pasakyta: ‘Akis už akį’ ir ‘dantis už dantį’. 39 O Aš jums sakau: nesipriešinkite piktam, bet, jei kas tave muštų per dešinį skruostą, atsuk jam ir kitą.

Taip pat apie skyrybas, aukas, apipjaustymą ir t.t.

2

  • 1d
  • Like
  • Reply
  • Edited

Rasa Petrauskienė

Ernestas Garmašukis , bet juk apie skyrybas sakė, kad iš pradžių taip nebuvo, ir priminė, kaip nuo pradžių reikėjo gyventi.

  • 1d
  • Like
  • Reply

Ernestas Garmašukis

Rasa Petrauskienė žinoma. Bet Mozės įstatymas leido skyrybas. NT neleidžia

  • 1d
  • Like
  • Reply

Write a reply…

Juozas Šaulys

Labai geras .

  • 1d
  • Like
  • Reply

Donatas Valintėlis

Malonė jus išgelbėti ‼️🔥🔥🔥🔥

  • 23h
  • Like
  • Reply

Active

Vaclovas Venckus

Tai buvo ne tik sekmadienio projektas, bet ir daugiau Romos projektų. Tai panaikino ne tik ketvirtą Dievo Įsakymą, bet ir kitus, įskaitant antrąjį ir pirmąjį redagavo, o iš devinto padarė du. Pažvelkime į šių dienų pasaulio projektų panašumus, pvz., Stambulo konvenciją. Koks pagrindinis šio projekto tikslas ir koks tikslas pristatomas visuomenei? Reikia įžvalgų pastebėti, kad visuomenėje pristatomas šventas moterų teisių gynimas, nors pagrindinis tikslas yra visai kitas. Sekmadienio projektas taip pat pristatomas visuomenei, o projektui pasirenkama Rašto vieta Kristaus prisikėlimas, nors pagrindinis tikslas buvo priderinti krikščionis prie Romos Saulės dienos. Rašto vieta ir įvykis buvo parinkti tam, kad galima būtų krikščionis priversti švęsti tą pačią dieną kaip ir saulės šventė. Kita krikščioniška šventė taip pat priderinta prie pagoniškų švenčių datų ir pavadinimus paimta iš Biblijos. Jėzaus gimimas, Velykos ir kt. buvo uždėtos ant pagoniškų švenčių datų.

Sekmadienis švenčiamas Jėzaus prisikėlimą, tačiau kodėl jis nėra švenčiamas kartą per metus, kaip visos kitos krikščioniškos šventės? Pasirenkama švęsti jį kiekvieną savaitę, taip sutampama ir priderinama prie to, kad tam tikra prasme panaikinamas Dievo Įsakymas. Šiandieninėje diskusijoje neįžvelgiame projekto tikslo. Kaip ir Stambulo konvencijoje, diskusija nukreipiama į svarbų tikslą – apie moterų teises, tačiau nesiekiama suprasti esmės šio projekto pagrindinio tikslo. Pandemijos projekto pagrindinis tikslas buvo gelbėti žmonių gyvybes, ir diskusija taip pat vedama prie šio tikslo, o ar toks buvo šio projekto tikslas, meilė artimui, taip pat buvo įdėta iš Biblijos šiame projekte religingiems žmonems juk?

Šabatas yra Dievo projektas, o Sekmadienis, pasitelkiant Rašto vietą, manau, yra Romos projektas.

Dabar lgbt projektai, Rašto vietos taip pat bus įdėtos į ši projektą manau.

3

  • 22h
  • Like
  • Reply
  • Edited

Liudvikas Mikalauskas

Jokio sabato naujajam testamente, kiekviena diena tinkama Viešpačiui. Jaigu jau švenčiate sabatą, ar laikomasi sabato istatymo, kuris yra gana nelengvas. Jis buvo duotas tik žydams kaip įstatymas 🙂

  • 20h
  • Like
  • Reply
  • Edited

Juozas Dinkevicius

Liudvikas Mikalauskas Gerb. Liudvikai, pagal jus Adomas su Ieva buvo žydai, juk jau pradžios knygoje aprašoma, kaip Dievas ilsėjosi po šešių kūrybos dienų ir Viešpats palaimino Sabatą ir Jėzus yra Sabatos Viešpats ir Sabata duota žmogui ( Mk 2,27-28), jei jūs katalikas, gerbiu jūsú pasirinkimą, nes katalikų teologai aiškiai sako, kad sekmadienis įvestas vadovaujantis bažnyčios autoritetu, o ne Dievo Žodžiu, nes Rašte parašyta, kad nuodėmė- įstatymo laužymas (1 Jono 3,4), tie, kurie išdrįso pakeisti Dievo amžinuosius įsakymus padarë nuodėmę ir dar moko kitus irgi sekti melu, nes Dievo įsakymai yra tiesa ir galioja per visus amžius, (119 psalmė 142-144 eil.), jūsų laisva valia, tikėti tiesa ar sekti melu, ar eiti plačiaisiais vartais- sekmadienio arba saulės dienos garbintojú labai daug, o paklūstančių visiems dešimt- mažai, taigi, kiekvieno laisva valia rinktis. Ramybė jūsų namams.

  • 18h
  • Like
  • Reply

Liudvikas Mikalauskas

Juozas Dinkevicius Privedžioti gali kiek nori, bet ar laikaisi sabato ” Išėjimo knyga 31:15 Šešias dienas dirbsite, o septintoji diena yra sabatas­poilsis, pašvęstas Viešpačiui. Kiekvienas, kuris dirbs sabato dieną, turi mirti” ” Kunigų knyga 24/7 Ant kiekvienos eilės padėk tyriausių smilkalų, kad jie būtų ant duonos, kuri sudeginama kaip atminimas Viešpačiui.

8 Kas sabatą ji bus keičiama. Izraelitams tai bus amžinas įstatymas. Taigi, tai Izraelitams šis įstatymas” Dar pakartoju “Kunigų knyga 24:8 Kas sabatą ji bus keičiama. IZRAELITAMS tai bus amžinas įstatymas.

  • 5h
  • Like
  • Reply

Write a reply…

Valentinas Kuročkinas

Mielas Ernestas Garmašukis, gerai įsiskaityk 🙌💖🙂

Būk palaimintas Tiesos Dvasia kurios šis pasaulis nepriima ir nepažįsta

Jono 14:15-18 💖🙌🌱📖

May be an image of text
  • 18h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Jono 12:44-50 LBD-KAN‬‬

[44] O Jėzus garsiai šaukė: „Kas mane tiki, tiki ne mane, bet tą, kuris mane siuntė. [45] Ir kas mane mato, mato tą, kuris mane siuntė. [46] Aš atėjau į pasaulį kaip šviesa, kad visi, kurie mane tiki, neliktų tamsybėse. [47] Kas klausys mano žodžių, bet jų nesilaikys, to aš neteisiu, nes atėjau ne teisti pasaulio, bet gelbėti. [48] Kas mane niekina ir mano žodžių nepriima, tas jau turi savo teisėją; pats žodis, kurį aš kalbėjau, nuteis jį paskutiniąją dieną. [49] Aš juk kalbėjau ne iš savęs; Tėvas, kuris mane siuntė, davė man priesaką, ką aš turiu sakyti, ką skelbti. [50] Ir dar aš žinau, kad jo priesakas – tai amžinasis gyvenimas. Tad ką aš kalbu, skelbiu taip, kaip Tėvas man yra sakęs“.

https://bible.com/bible/419/jhn.12.44.LBD-KAN

Jono 12:44 O Jėzus garsiai šaukė: „Kas mane tiki, tiki ne mane, bet tą, kuris mane siuntė. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

BIBLE.COM

Jono 12:44 O Jėzus garsiai šaukė: „Kas mane tiki, tiki ne mane, bet tą, kuris mane siuntė. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

Jono 12:44 O Jėzus garsiai šaukė: „Kas mane tiki, tiki ne mane, bet tą, kuris mane siuntė. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

3

  • 7h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Galatams 2:15-21 LBD-KAN‬‬

[15] Mes gimimo žydai ir ne pagonių kilmės nusidėjėliai, [16] tačiau žinome, jog žmogus nuteisinamas ne Įstatymo darbais, o tik tikėjimu į Jėzų Kristų. Taigi mes įtikėjome Kristų Jėzų, kad būtume nuteisinti Kristaus tikėjimu, o ne Įstatymo darbais, nes Įstatymo darbais nebus nuteisintas nė vienas žmogus. [17] Ieškant mums nuteisinimo Kristuje, paaiškėjo, kad patys esame nusidėjėliai. Ar dėl to Kristus yra nuodėmės tarnas? Nieku būdu! [18] Bet jeigu aš vėl atstatau, ką buvau išgriovęs, tai pasirodau esąs nusikaltėlis. [19] Aš Įstatymu numiriau Įstatymui, kad gyvenčiau Dievui. Esu nukryžiuotas kartu su Kristumi. [20] Aš gyvenu, tačiau nebe aš, o gyvena manyje Kristus. Dabar, gyvendamas kūne, gyvenu tikėjimu į Dievo Sūnų, kuris pamilo mane ir paaukojo save už mane. [21] Aš neatmetu Dievo malonės, nes jei teisumas įgyjamas Įstatymu, tai Kristus numirė veltui.

https://bible.com/bible/419/gal.2.15.LBD-KAN

Galatams 2:15 Mes gimimo žydai ir ne pagonių kilmės nusidėjėliai | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

BIBLE.COM

Galatams 2:15 Mes gimimo žydai ir ne pagonių kilmės nusidėjėliai | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

Galatams 2:15 Mes gimimo žydai ir ne pagonių kilmės nusidėjėliai | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

2

  • 7h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Apaštalų darbai 15:1-33 LBD-KAN‬‬

[1] Iš Judėjos atvyko žmonių, kurie įtikinėjo brolius: „Jei nesiduosite apipjaustomi pagal Mozės paprotį, negalėsite būti išgelbėti“. [2] Kilo nesutarimų ir didelių ginčų tarp jų ir Pauliaus bei Barnabo. Buvo nutarta… 

See more

Apaštalų darbai 15:1 Iš Judėjos atvyko žmonių, kurie įtikinėjo brolius: „Jei nesiduosite apipjaustomi pagal Mozės paprotį, negalėsite būti išgelbėti“. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Ats

BIBLE.COM

Apaštalų darbai 15:1 Iš Judėjos atvyko žmonių, kurie įtikinėjo brolius: „Jei nesiduosite apipjaustomi pagal Mozės paprotį, negalėsite būti išgelbėti“. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Ats

Apaštalų darbai 15:1 Iš Judėjos atvyko žmonių, kurie įtikinėjo brolius: „Jei nesiduosite apipjaustomi pagal Mozės paprotį, negalėsite būti išgelbėti“. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Ats

  • 5h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Apaštalų darbai 16:1-11 LBD-KAN‬‬

[1] Jis atvyko į Derbę ir Listrą. Ir štai ten buvo vienas mokinys, vardu Timotiejus. Jo motina buvo įtikėjusi žydė, o tėvas graikas. [2] Kadangi Listros ir Ikonijaus broliai apie jį gražiai liudijo, [3] Paulius panor… 

See more

Apaštalų darbai 16:15 Ji su savo namiškiais priėmė krikštą ir pakvietė: „Jei mane laikote Viešpaties tikinčiąja, ateikite ir pasilikite mano namuose“. Ji tiesiog mus privertė. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono

BIBLE.COM

Apaštalų darbai 16:15 Ji su savo namiškiais priėmė krikštą ir pakvietė: „Jei mane laikote Viešpaties tikinčiąja, ateikite ir pasilikite mano namuose“. Ji tiesiog mus privertė. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono

Apaštalų darbai 16:15 Ji su savo namiškiais priėmė krikštą ir pakvietė: „Jei mane laikote Viešpaties tikinčiąja, ateikite ir pasilikite mano namuose“. Ji tiesiog mus privertė. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono

  • 5h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Apaštalų darbai 14:1-7 LBD-KAN‬‬

[1] Panašiai ir Ikonijuje jie nuėjo į žydų sinagogą ir taip sėkmingai prabilo, jog įtikėjo didelė daugybė žydų ir graikų. [2] Bet tikėjimą atmetusieji žydai kurstė ir pjudė pagonis prieš brolius. [3] Paulius ir Barnab… 

See more

Apaštalų darbai 14:1 Panašiai ir Ikonijuje jie nuėjo į žydų sinagogą ir taip sėkmingai prabilo, jog įtikėjo didelė daugybė žydų ir graikų. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Bib

BIBLE.COM

Apaštalų darbai 14:1 Panašiai ir Ikonijuje jie nuėjo į žydų sinagogą ir taip sėkmingai prabilo, jog įtikėjo didelė daugybė žydų ir graikų. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Bib

Apaštalų darbai 14:1 Panašiai ir Ikonijuje jie nuėjo į žydų sinagogą ir taip sėkmingai prabilo, jog įtikėjo didelė daugybė žydų ir graikų. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Bib

  • 5h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Apaštalų darbai 13:1-52 LBD-KAN‬‬

[1] Antiochijos Bažnyčioje buvo pranašų ir mokytojų: Barnabas, Simeonas, pravarde Juodasis, Liucijus Kirėnietis, Manaenas, augęs kartu su tetrarchu Erodu, ir Saulius. [2] Kartą, kai jie laikė pamaldas Viešpaties garb… 

See more

Apaštalų darbai 13:1 Antiochijos Bažnyčioje buvo pranašų ir mokytojų: Barnabas, Simeonas, pravarde Juodasis, Liucijus Kirėnietis, Manaenas, augęs kartu su tetrarchu Erodu, ir Saulius. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanon

BIBLE.COM

Apaštalų darbai 13:1 Antiochijos Bažnyčioje buvo pranašų ir mokytojų: Barnabas, Simeonas, pravarde Juodasis, Liucijus Kirėnietis, Manaenas, augęs kartu su tetrarchu Erodu, ir Saulius. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanon

Apaštalų darbai 13:1 Antiochijos Bažnyčioje buvo pranašų ir mokytojų: Barnabas, Simeonas, pravarde Juodasis, Liucijus Kirėnietis, Manaenas, augęs kartu su tetrarchu Erodu, ir Saulius. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanon

  • 4h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Romiečiams 13:8-10 LBD-KAN‬‬

[8] Niekam nebūkite ką nors skolingi, išskyrus tarpusavio meilę, nes kas myli kitą, tas įvykdo Įstatymą. [9] Juk įsakymai: Nesvetimauk, nežudyk, nevok, negeisk ir kiti gali būti sutraukti į tą vieną posakį: Mylėk savo art… 

See more

Romiečiams 13:10 Meilė nedaro nieko pikta artimui. Taigi meilė – Įstatymo įvykdymas. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

BIBLE.COM

Romiečiams 13:10 Meilė nedaro nieko pikta artimui. Taigi meilė – Įstatymo įvykdymas. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

Romiečiams 13:10 Meilė nedaro nieko pikta artimui. Taigi meilė – Įstatymo įvykdymas. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

  • 3h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Titui 3:8-11 LBD-KAN‬‬

[8] Tai tikras žodis. Ir aš noriu, kad tu pabrėžtinai mokytum šių dalykų, idant patikėjusieji Dievu rūpintųsi pirmauti gerais darbais. Tai gera ir naudinga žmonėms. [9] O paikų klausimų, kilmės sąrašų, ginčų ir vaidų dėl Įstaty… 

See more

Titui 3:8 Tai tikras žodis. Ir aš noriu, kad tu pabrėžtinai mokytum šių dalykų, idant patikėjusieji Dievu rūpintųsi pirmauti gerais darbais. Tai gera ir naudinga žmonėms. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (

BIBLE.COM

Titui 3:8 Tai tikras žodis. Ir aš noriu, kad tu pabrėžtinai mokytum šių dalykų, idant patikėjusieji Dievu rūpintųsi pirmauti gerais darbais. Tai gera ir naudinga žmonėms. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (

Titui 3:8 Tai tikras žodis. Ir aš noriu, kad tu pabrėžtinai mokytum šių dalykų, idant patikėjusieji Dievu rūpintųsi pirmauti gerais darbais. Tai gera ir naudinga žmonėms. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (

  • 3h
  • Like
  • Reply

Tomas Valaitis

‭‭Titui 1:10-16 LBD-KAN‬‬

[10] Mat daugel yra neklusnių, tuščiakalbių ir apgavikų, ypač iš apipjaustytųjų. [11] Juos reikia nutildyti, nes jie apverčia aukštyn kojomis ištisus namus, mokydami, kas nedera, dėl gėdingo pelno. [12] Vienas jų, jų pačių pra… 

See more

Titui 1:10 Mat daugel yra neklusnių, tuščiakalbių ir apgavikų, ypač iš apipjaustytųjų. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

BIBLE.COM

Titui 1:10 Mat daugel yra neklusnių, tuščiakalbių ir apgavikų, ypač iš apipjaustytųjų. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

Titui 1:10 Mat daugel yra neklusnių, tuščiakalbių ir apgavikų, ypač iš apipjaustytųjų. | A. Rubšio ir Č. Kavaliausko vertimas be Antrojo Kanono knygų (LBD-KAN) | Atsisiųskite Biblijos programėlę dabar

  • 3h
  • Like
  • Reply

Ricardas Bagocius

Vis del to pas tave dar nemazai atskiesto vyno,iki tiesos dar toli.

  • 2h
  • Like
  • Reply

Ernestas Garmašukis

Ricardas Bagocius manau visiems toli. O kas konkrečiai?

  • 1h
  • Like
  • Reply

Write a reply…

Kęstutis Kralikas

Šabatas, tai vienas iš ženklų, kad mes YeHoVaH vaikai, o jūsų religiniai pagoniškie postringavimai nieko nekeičia.

  • 14m
  • Love
  • Reply

Active

Laima Briediene

Klausimas: Kodėl Bažnyčia nori, kad laikytumėmės 9 iš 10 įsakymų, bet atsisakė ketvirtojo – Sabato?

Bažnyčia garbina saulės dievybę. Saulės garbinimas buvo pagrindinė garbinimo forma Romoje. Bažnyčia darė tą patį, kas buvo daroma Jeruzalėje. Perskaitykite Ezechielio 8 ir 9 skyrius. JHVH Jeruzalėje nužudė visus, kurie garbino saulės dievą.

16 Jis įvedė mane į vidinį Viešpaties namų kiemą. Tarp Viešpaties šventyklos durų ir aukuro stovėjo maždaug dvidešimt penki vyrai, nusigręžę nuo Viešpaties šventyklos į rytus, ir garbino saulę.

17 Jis tarė: „Žmogaus sūnau, ar matai, kas čia vyksta? Ar tos bjaurystės, kurias jie daro čia, yra tik smulkmena Judo namams? Jie pripildė kraštą smurto ir atsisuko kurstyti mano rūstybės. Jie laiko šaką prie savo nosies.

18 Aš išliesiu savo įtūžį, Aš nepažvelgsiu į juos su gailesčiu ir man nebus jų gaila. Nors jie garsiai šauksis mano pagalbos, neišklausysiu jų.“

Taip. Saulės garbinimą čia pat ant Šventyklos kalno Jeruzalėje Ezechielio dienomis vykdė žydai! Tai vyko nuo Saliamono laikų! Iš kur žinome, kad tai vyko nuo Saliamono laikų? Dokumentuose aiškiai parašyta, kad Saliamonas sukūrė aukštų vietų ir šventyklų įvairiems dievams dėl savo daugybės žmonų, ir daugelis iš jų buvo saulės garbintojai.

Stabmeldžiai nužudyti

Dauguma žmonių nesieja garbinimo saulės dievo dieną su stabmeldyste, tačiau, pasak JHVH, taip ir yra, ir Jis žudė žmones už tai, kad jie tai darė.

EZECHIELIO PRANAŠYSTĖ 9

1 Jis šaukė garsiu balsu man girdint: „Ateikite, sprendimo miestui vykdytojai! Kiekvienas atsineškite naikinimo įrankį!“

2 Atėjo šeši vyrai nuo šiaurės aukštutinių vartų. Kiekvienas atsinešė naikinimo įrankį. Tarp jų buvo vyras, apsivilkęs drobiniais drabužiais, su rašymo reikmenimis prie juosmens. Atėję jie sustojo prie varinio aukuro.

3 Izraelio Dievo šlovė pasitraukė nuo cherubo, ant kurio ji būdavo, prie šventyklos slenksčio. Jis šaukė drobiniais apsivilkusiam, kuris turėjo rašymo priemonių:

4 „Pereik Jeruzalės miesto viduriu ir paženklink kaktoje tuos žmones, kurie dejuoja ir šaukia dėl mieste daromų bjaurysčių.“

5 Kitiems, man girdint, Jis įsakė: „Eikite paskui jį ir žudykite! Nesigailėkite nieko.

6 Žudykite senius, jaunuolius, mergaites, vaikus ir moteris, bet nelieskite turinčiųjų ženklą. Pradėkite nuo mano šventyklos!“ Jie pradėjo nuo vyresniųjų, buvusių prie šventyklos.

7 Jis jiems dar įsakė: „Sutepkite šventyklą, pripildykite kiemus užmuštų. Pradėkite!“ Jie ėjo ir žudė mieste esančius.

8 Kai jie juos žudė, aš, likęs vienas, kritau veidu į žemę ir šaukiau: „Viešpatie Dieve, argi sunaikinsi Izraelio likutį, išliedamas savo rūstybę ant Jeruzalės?“

JHVH juos nužudė ir ruošiasi vėl nužudyti saulės garbintojus! Kada? Per artėjantį Didžiojo suspaudimo laikotarpį.

Kas šiandien yra saulės garbintojai? Krikščionys!

Jie jau 1700 metų garbina romėnų saulės dievą Solą! Kuri savaitės diena yra saulės dievo diena? Sekmadienis! Pirmoji diena! Sekmadienis. Supratote? Saulės diena (angl. SUNday), žmonės! Pasitraukite nuo tos dienos. Pasitraukite nuo saulės dievo garbinimo dienos!

Nėra jokio kito dievo, išskyrus JHVH, kuris būtų sukūręs bet kurią iš dienų, tačiau žmonės garbina savo dievus tą dieną, kurią jų dievas laiko sava! Kodėl norite garbinti melagį? JHVH nėra melagis! Jis yra Tiesa! Jis įkūnija Tiesą. Tiesa negali būti atskirta nuo JHVH, o JHVH negali būti atskirtas nuo Tiesos. Tad kodėl garbinate melagį, dar kartą klausiu!?

Ar manote, kad nuo tada, kai JHVH nužudė saulės garbintojus, viskas pasikeitė? Ar JHVH pakeitė savo nuomonę dėl stabmeldystės apibrėžimo, už kurią automatiškai gresia mirties bausmė? Ne. Tačiau krikščioniškoji doktrina to moko! Krikščioniškoji doktrina moko, kad JHVH Naujajame Testamente pakeitė tai, ką sakė Senajame Testamente!

Leave a comment